Hop til indhold
Guest BM29

Weekend massage i København - En opgave !

Recommended Posts

Guest BM29

Var på udkik efter en god gang massage her i weekenden, hvilket viste sig alligevel at være en opgave der ikke var så let at løse . 

Fandt et sted i Brøndby, og aftalte et møde på et bestemt tidspunkt . Adressen viste sig, da jeg kom frem på det aftalte tidspunkt at være et 16 etagers højhus, med et utal  af  lejligheder. Jeg kunne selvfølgelig have googlet adressen først, hvilket jeg så ikke gjorde . Da jeg så ville ringe for en nærmere adresse var der total telefon tavshed . Jeg ventede ca 10 minutter på et opkald , men uden held . Ringede til et sted i Hvidovre hvor  jeg havde været før, men de havde lukket pga privat party . 

Jeg måtte ty til Dokkun i Glostrup, som jeg har besøgt mange gange, med blandede oplevelser . Ringede og spurgte om der var tid, hvilket blev bekræftet . Jeg kender som sagt stedet og deres prisniveau godt, men de er åbenbart begyndt at bruge samme metode som elekronikkæden "POWER" : De prislister der ligger på nettet, stiger lige med 50 % når man kommer frem, så det blev et meget kort besøg . 

Ikke langt derfra ligger Glostrup Thai Massage, hvor man kan droppe ind uden at aftale noget inden . 

Jeg tog chancen !

Blev modtaget af en ca 50 årig noget kraftig thai. 

Prisen var yderst rimelig, selvom hun var langt fra den type thaikvinder jeg tænder på . 

Massagen var faktisk ganske udmærket, meget grundig, og jeg fik nærmest massage og HJ som ønsket i den tid jeg havde betalt for, så der var så ingen klager her fra . Jeg havde dog en lille ting der nagedede mig bagefter : Var det en kvinde, "en ombygget " eller en TS der udførte seancen ? Jeg synes at "h*n" var lidt af en stor (høj/kraftig) thai. 

http://web.glostrup-thaiwellness.dk/galleri/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 5 minutter siden:

Var på udkik efter en god gang massage her i weekenden, hvilket viste sig alligevel at være en opgave der ikke var så let at løse . 

.....

Massagen var faktisk ganske udmærket, meget grundig, og jeg fik nærmest massage og HJ som ønsket i den tid jeg havde betalt for, så der var så ingen klager her fra . Jeg havde dog en lille ting der nagedede mig bagefter : Var det en kvinde, "en ombygget " eller en TS der udførte seancen ? Jeg synes at "h*n" var lidt af en stor (høj/kraftig) thai. 

http://web.glostrup-thaiwellness.dk/galleri/

 

 

Tænker ellers at de er temmelig rigeligt med thaiklinikker i Kbh for tiden.

Rigeligt nok til at ikke behøve ty til det skodsted i Glostrup i hvert fald. Der har jeg udrettet det jeg skal for en livstid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Bananas skrev, Lige nu:

Tænker ellers at de er temmelig rigeligt med thaiklinikker i Kbh for tiden.

Rigeligt nok til at ikke behøve ty til det skodsted i Glostrup i hvert fald. Der har jeg udrettet det jeg skal for en livstid.

Jeg er i bil, og Købenavn og P- Pladser især i weekenden ....... 

 

GLEM DET ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er i bil, og Købenavn og P- Pladser især i weekenden ....... 

 

GLEM DET ! 

Ok, jeg glemmer det. Selv om jeg altid virker til at finde en P-plads. Måske er Buddah med mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er i bil, og Købenavn og P- Pladser især i weekenden

Der er måske 50 klinikker i omegnen, hvor parkering er gratis og let at finde.
EDIT: Ups, foreslog Dokkun inden jeg læste du havde prøvet der.

 

Der er i Valby/Hvidovre omkring 15 steder. I Søborg/Gentofte vist over 5. I Vanløse/Brønshøj/Herlev 20-25. Intet problem at finde noget i omegnen med let og gratis parkering.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...