Hop til indhold
Guest veraGBPige

Creampie og Bukkake Gangbang - Aalborg 16/12/19

Recommended Posts

Sweetmand skrev, for 13 timer siden:

Så sidder dit numse hul godt nok lavt på dig..

Jeg har nu heller ikke indtryk af, at @veraGBPige er specielt højrøvet -- faktisk har jeg indtryk af, at hun er en pige med begge ben på jorden og ret ligetil. Ikke baseret på noget som helst kendskab til hende, da der desværre ikke var plads til mig ved seneste GB - men udelukkende baseret på kendskabet til hende her fra sitet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak for de venlige ord @Asmodeus;)

Og jeg tjekket med @Sweetmand om, hvad hans tidligere kommentar, og han betød intet dårligt. Selvom tak @Det vertikale smil for at kigge efter mig :)

Jeg tror, problemet er, at jeg på billederne i butikken og skoven var iført en meget stor buttplug med en bred base, så den sidder ret langt ud af min røv, når jeg står. Det er øverst til venstre på billedet herunder ;)

Jeg er meget sikker på, at min røvhul er på det sædvanlige sted, som du kan se på dette billede, hvor jeg har et mere normalt formet - men stadig ret stort - plug ;)

Kys,

Vera xxx

buttPlugs.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se - dét der er evidens for, at det er en butplug :) - det er sgu da lækkert at have at lure på sådan en søndag eftermiddag :) 

Jeg var i tvivl om det var en dildo du havde oppe i det andet hul i stedet for en buttplug på det tidligere billede fra skoven -- kan du give et bevis for, hvordan dét ville have set ud -- ellers går jeg jo bare rundt og undrer mig (hahahaha) ..... måske er det lidt for gennemskueligt hvad det er jeg vil se :rolleyes: ..... men hvis man mister vel sådan cirka 100% af de chancer man vælger ikke at tage 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck!!!....sådan skal det se ud!!! .......ville gerne pumpe min 28 cm store, tykke pik hårdt i den stramme røv...håber en dag jeg får muligheden... er sååå sprøjteklar Veragppige...:D.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 3 timer siden:

Jeg er meget sikker på, at min røvhul er på det sædvanlige sted..

Det kræver vist en eksperts øje og mål! .. og jeg melder mig gerne til at føre kontrol! :D

 

GIANT COCK skrev, for 2 minutter siden:

ville gerne pumpe mon 28 cm store

 

MFW - MilkLOL.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, den 9/4/2020 at 11:38:

Hej fyre, og tak for de gode indlæg om mig ;)

Selvfølgelig har jeg ingen planer om at gøre noget i øjeblikket på grund af Corona, men så snart tingene forbedres, vil jeg vende tilbage til at gøre nogle gangbangs :)

Hvis du er interesseret i at slutte mig til noget gangbang-sjov i fremtiden, så send mig en personlig besked her for at fortælle mig, hvilke dele af landet der er godt for dig, og jeg kan fortælle dig, hvis jeg planlægger noget i dit område.

Jeg føler mig meget liderlig i øjeblikket og savner virkelig at være i stand til at blive gangbanged eller endda gå ud og feste og møde nye mennesker osv. Så for nu er jeg nødt til at finde nye måder at være slem på, der får mig ophidset, men stadig holder en god afstand fra andre mennesker ;)

Kys, 

Vera xxx

D771A528-4B37-4205-8D59-5B1EEFE403CB (1).jpeg

Det lyder mega frækt, jeg kommer gerne hvis i kommer forbi kbh. Så skriv endelig, er en fyr på 34, som har prøvet GB før ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maddog63

Din lille fisse skal smøres ordentligt af min pik.

"Lot of creampie..." :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maddog63
veraGBPige skrev, den 13.12.2019 at 17:14:

Hej fyre :)

Jeg besøger Aalborg med min kæreste i weekenden, og jeg laver en gangbang mandag den 16. mellem 12:30 og 15:00.

Mere information og nogle frække billeder af mig kan findes her:

https://annoncelight.dk/showad/288399

 

Jeg er også tilgængelig for trekantmøder i Aalborg med min kæreste lørdag og søndag. Jeg har en anden profil til disse møder - med nogle mere frække billeder;)

https://annoncelight.dk/showad/288342


Hvis du har flere spørgsmål, så kontakt mig via e-mail-adresserne i annoncerne.

Jeg håber at møde nogle af jer i weekenden for en masse fræk og cremet sjov :)

Vera xxx

1.jpg

Annoncen er slettet...hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane
veraGBPige skrev, den 16/4/2020 at 12:45:

Hej fyre, og tak så meget for alle de dejlige kommentarer til det foto, jeg sendte forleden :)

Heldigvis for dig var der kun et par kasse påskebryg tilbage, da jeg gik tilbage for at få mere. Jeg var bekymret for, at min buttplug kunne falde ud, da jeg bøjede mig for at få dem, men heldigvis holdt min stramme lille røv det på plads ;)

Og at udsætte mig selv i butikkerne gjorde mig så kåt, at jeg måtte stoppe og lege med mig selv i skoven på vej hjem. Jeg tog også et par billeder der, som jeg troede du måske kunne lide at se :)

Jeg er glad for, at disse billeder hjælper med at holde jer alle underholdt under korona-kedsomheden. Og jeg er meget glad for, at det ser ud til, at Danmark langsomt åbner igen, og vi kan begynde at tænke på, at alle har det sjovt igen ;)

Jeg venter selvfølgelig på, at regeringen fjerner koronabegrænsningerne, inden jeg udarbejder faste planer, men jeg kan fortælle Dem, at jeg planlægger at gøre mindst tre gangbangs, når situationen tillader det. Der skulle være en i København, en i trekantområdet tæt på Fredericia og en anden i Nordjylland. Så det skulle betyde, at jeg kommer til at møde en hel del af jer til noget fræk sjov de næste par måneder :)

Og tak til alle dem, der har sendt mig besked og sagt, at du var interesseret i at blive medlem af en af mine gangbangs. Så snart jeg har nogle faste datoer, sender jeg jer alle en besked med mere information om, hvad jeg laver i dit område.

Kys, og forhåbentlig se nogle af jer snart,

Vera xxx

shopping.thumb.png.0942447d24c50b5a64361c9d5ceb3fa4.pngforest.thumb.png.ebc2075157e7cf669fdd3d4dd7a00e5e.png

Fantastiske frække billeder, man kommer jo helt i forårsstemning, har du overvejet at lave et gangbang i Kbh for ældre fyre +50.

Ved ikke om der er andre herinde som sidder med samme fantasi?

Håber du får en dejlig weekend:-)

GD

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, den 19.4.2020 at 15:46:

Tak for de venlige ord @Asmodeus;)

Og jeg tjekket med @Sweetmand om, hvad hans tidligere kommentar, og han betød intet dårligt. Selvom tak @Det vertikale smil for at kigge efter mig :)

Jeg tror, problemet er, at jeg på billederne i butikken og skoven var iført en meget stor buttplug med en bred base, så den sidder ret langt ud af min røv, når jeg står. Det er øverst til venstre på billedet herunder ;)

Jeg er meget sikker på, at min røvhul er på det sædvanlige sted, som du kan se på dette billede, hvor jeg har et mere normalt formet - men stadig ret stort - plug ;)

Kys,

Vera xxx

buttPlugs.png

nice ass 

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, den 16/4/2020 at 12:45:

Hej fyre, og tak så meget for alle de dejlige kommentarer til det foto, jeg sendte forleden :)

Heldigvis for dig var der kun et par kasse påskebryg tilbage, da jeg gik tilbage for at få mere. Jeg var bekymret for, at min buttplug kunne falde ud, da jeg bøjede mig for at få dem, men heldigvis holdt min stramme lille røv det på plads ;)

Og at udsætte mig selv i butikkerne gjorde mig så kåt, at jeg måtte stoppe og lege med mig selv i skoven på vej hjem. Jeg tog også et par billeder der, som jeg troede du måske kunne lide at se :)

Jeg er glad for, at disse billeder hjælper med at holde jer alle underholdt under korona-kedsomheden. Og jeg er meget glad for, at det ser ud til, at Danmark langsomt åbner igen, og vi kan begynde at tænke på, at alle har det sjovt igen ;)

Jeg venter selvfølgelig på, at regeringen fjerner koronabegrænsningerne, inden jeg udarbejder faste planer, men jeg kan fortælle Dem, at jeg planlægger at gøre mindst tre gangbangs, når situationen tillader det. Der skulle være en i København, en i trekantområdet tæt på Fredericia og en anden i Nordjylland. Så det skulle betyde, at jeg kommer til at møde en hel del af jer til noget fræk sjov de næste par måneder :)

Og tak til alle dem, der har sendt mig besked og sagt, at du var interesseret i at blive medlem af en af mine gangbangs. Så snart jeg har nogle faste datoer, sender jeg jer alle en besked med mere information om, hvad jeg laver i dit område.

Kys, og forhåbentlig se nogle af jer snart,

Vera xxx

shopping.thumb.png.0942447d24c50b5a64361c9d5ceb3fa4.pngforest.thumb.png.ebc2075157e7cf669fdd3d4dd7a00e5e.png

Man kan da kun blive i forrygende godt forårshumør og noget trængende, når man genser disse lækre billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak fyre <3 

Det er rart at vide, at du stadig nyder mine fotos fra sidste forår. Det har været lidt for koldt for nylig til at gå og have det sjovt udenfor, men nu bliver det varmere, jeg vil prøve at tage ud og tage nogle nye fotos ud i naturen ... måske endda senere i dag ;)

Og nu kan vi samle op til ti indendørs, jeg vil bestemt planlægge nogle gangbang-begivenheder i den nærmeste fremtid. Jeg planlægger at rejse lidt rundt i landet, så send mig en besked her, hvis du er interesseret i at blive med mig, og lad mig vide, hvilke områder der er gode for dig at deltage.

Som du kan se på billederne nedenfor, har jeg holdt min lille røv i træning, så det er klar til at modtage dine pikke, når jeg næste gang bliver gangbanged ;) Jeg har for nylig lavet min første dobbelt anal (to pikke i min røv ved samme tid), så hvis stemningen er rigtig, kan det være meget sjovt at gøre det igen i en gangbang :razz:

Jeg har mange andre uartige ideer til ting, jeg gerne vil prøve med en gruppe fyre, og jeg er altid klar til at høre nogle flere forslag. Det er altid sjovt at prøve nye ting og teste dine grænser :D Så lad mig vide, hvad du gerne vil gøre med mig, og jeg håber virkelig, at jeg får mødt mange af dig og har noget meget fræk sjov i de kommende sommer :)

Kys,

Vera xxx

 

carFun.png

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...