Hop til indhold
Guest veraGBPige

Creampie og Bukkake Gangbang - Aalborg 16/12/19

Recommended Posts

Guest veraGBPige

Hej fyre :)

Jeg besøger Aalborg med min kæreste i weekenden, og jeg laver en gangbang mandag den 16. mellem 12:30 og 15:00.

Mere information og nogle frække billeder af mig kan findes her:

https://annoncelight.dk/showad/288399

 

Jeg er også tilgængelig for trekantmøder i Aalborg med min kæreste lørdag og søndag. Jeg har en anden profil til disse møder - med nogle mere frække billeder;)

https://annoncelight.dk/showad/288342


Hvis du har flere spørgsmål, så kontakt mig via e-mail-adresserne i annoncerne.

Jeg håber at møde nogle af jer i weekenden for en masse fræk og cremet sjov :)

Vera xxx

1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder lækkert og super pige. Nogen som har erfaringer med dem?

Bliver helt bekymret. Det er en ny bruger, der opretter. Et smut forbi Aalborg. Kunne også lyde som trafficking. 40 årig fyr med en 19 årig ung pige, der tilbyder GB uden kondom og bukakke. Udlændinge. Kunne være østeuropæere der er på besøg. Har en flotte lyshårede piger. Men er hun her af fri vilje?  Hmmm...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak for din bekymring Lars.  

Men jeg kan forsikre dig om, at jeg gør dette af min egen egen vilje, fordi jeg nyder at blive gangbanged.  

Og jeg kommer ikke fra Østeuropa.  

Mit telefonnummer er i annoncen, så hvis du ikke tror på mig, skal du bare ringe til mig og tale personligt til mig. Jeg tror, du snart vil blive overbevist om, at jeg er ægte;)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så min første anmeldelse. Parret skabte en hyggelig og afslappende stemning og vi 6 der deltog (8 udeblev øv) lærte hinanden lidt at kende inden vi gik igang. Den unge kvinde (19) er i en liga for sig. Helt utrolig smuk, naturlig, sød, petit og  så fræk . Det blir ikke bedre efter min mening. Håber de gentager. Så kommer jeg ihvertilfælde igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vera 

Jeg har selv afholdt GN med min tidligere Sugarbaby, savne den form for sex 

Vil gerne deltage i CPH næste gang skriv gerne en Privat txt, er seriøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Har mødt hende til GB før. Hun er mega fræk og en sød og køn pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej fyre, og tak for de gode indlæg om mig ;)

Selvfølgelig har jeg ingen planer om at gøre noget i øjeblikket på grund af Corona, men så snart tingene forbedres, vil jeg vende tilbage til at gøre nogle gangbangs :)

Hvis du er interesseret i at slutte mig til noget gangbang-sjov i fremtiden, så send mig en personlig besked her for at fortælle mig, hvilke dele af landet der er godt for dig, og jeg kan fortælle dig, hvis jeg planlægger noget i dit område.

Jeg føler mig meget liderlig i øjeblikket og savner virkelig at være i stand til at blive gangbanged eller endda gå ud og feste og møde nye mennesker osv. Så for nu er jeg nødt til at finde nye måder at være slem på, der får mig ophidset, men stadig holder en god afstand fra andre mennesker ;)

Kys, 

Vera xxx

D771A528-4B37-4205-8D59-5B1EEFE403CB (1).jpeg

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige
Asmodeus skrev, for 12 minutter siden:

ahhh - skulle du ikke bøje dig ned for at løfte den der kasse påskebryg? 

:D

Nå, vi er næsten færdige med de påskeøl, og de er meget velsmagende, så jeg planlagde at gå tilbage for at købe mere snart :twisted:<3

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 18 minutter siden:

:D

Nå, vi er næsten færdige med de påskeøl, og de er meget velsmagende, så jeg planlagde at gå tilbage for at købe mere snart :twisted:<3

Så håber jeg kun de har én pakke tilbage, så du skal bukke dig llllaaaaaaangt ned :) 

GOD PÅSKE, og sig endelig til, hvis du kommer forbi en butik i nærheden af hvor jeg er :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I don’t want to sound like a pervert, but... :ph34r:     I suddenly desperately want to motorboat your sweet ass cheeks and butthole :D

Fuck I love when women lose control in public and give in to their horniness.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

Og jeg som ikke troede at din numse kunne blive mere hot end på dit profil-billed.... DET ku' den.   TAAAK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej fyre, og tak så meget for alle de dejlige kommentarer til det foto, jeg sendte forleden :)

Heldigvis for dig var der kun et par kasse påskebryg tilbage, da jeg gik tilbage for at få mere. Jeg var bekymret for, at min buttplug kunne falde ud, da jeg bøjede mig for at få dem, men heldigvis holdt min stramme lille røv det på plads ;)

Og at udsætte mig selv i butikkerne gjorde mig så kåt, at jeg måtte stoppe og lege med mig selv i skoven på vej hjem. Jeg tog også et par billeder der, som jeg troede du måske kunne lide at se :)

Jeg er glad for, at disse billeder hjælper med at holde jer alle underholdt under korona-kedsomheden. Og jeg er meget glad for, at det ser ud til, at Danmark langsomt åbner igen, og vi kan begynde at tænke på, at alle har det sjovt igen ;)

Jeg venter selvfølgelig på, at regeringen fjerner koronabegrænsningerne, inden jeg udarbejder faste planer, men jeg kan fortælle Dem, at jeg planlægger at gøre mindst tre gangbangs, når situationen tillader det. Der skulle være en i København, en i trekantområdet tæt på Fredericia og en anden i Nordjylland. Så det skulle betyde, at jeg kommer til at møde en hel del af jer til noget fræk sjov de næste par måneder :)

Og tak til alle dem, der har sendt mig besked og sagt, at du var interesseret i at blive medlem af en af mine gangbangs. Så snart jeg har nogle faste datoer, sender jeg jer alle en besked med mere information om, hvad jeg laver i dit område.

Kys, og forhåbentlig se nogle af jer snart,

Vera xxx

shopping.thumb.png.0942447d24c50b5a64361c9d5ceb3fa4.pngforest.thumb.png.ebc2075157e7cf669fdd3d4dd7a00e5e.png

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak så meget fyre. Min fisse bliver våd med at vide, at du alle nyder disse billeder af mig ;)

Og @Sweetmand - den plug er selvfølgelig i min røv ;) Da jeg ikke får min lille rumpe strakt af jer i gangbangs, er jeg nødt til at holde det i praksis, når vi kan starte op igen. Så jeg bærer mine plug så meget som muligt ;)

Kys,

Vera xx

 

 

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 4 timer siden:

 

forest.thumb.png.ebc2075157e7cf669fdd3d4dd7a00e5e.png

Lille Rødhætte...dette er den store stygge ulv, der puster ...og puster ...og puster.

For fanden da også @veraGBPige. Sådan noget der må du ikke sende ud i de her Corona-tider, hvor sådan noget samvær som jeg tænker på LIGE NU er forbudt.

DU HAR SMADRET MIN HJERNE ...både den store og den lidt mindre. Du er for lækker på den der helt og aldeles helt ufatteligt LÆKRE måde.

Pas på næste gang du går en tur i skoven ...så ligger jeg sgu på lur og ..... hmmmm ... mums.

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 15 timer siden:

Tak så meget fyre. Min fisse bliver våd med at vide, at du alle nyder disse billeder af mig ;)

Og @Sweetmand - den plug er selvfølgelig i min røv ;) Da jeg ikke får min lille rumpe strakt af jer i gangbangs, er jeg nødt til at holde det i praksis, når vi kan starte op igen. Så jeg bærer mine plug så meget som muligt ;)

Kys,

Vera xx

 

 

Så sidder dit numse hul godt nok lavt på dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...