booob 207 Skrevet 9. December, 2019 Jeg finder det meget mærkeligt og foruroligende at Alva95 tilsyneladende systematisk vælger at følge den ene efter den anden her på eroguide, jeg ved ikke hvor mange profilen nu følger men det er muligvis over 100 Hilsen Booob Alva95 started following BaremigM42 Lige nu Alva95 started following BigMac Lige nu Alva95 started following HansemannFyn Lige nu Alva95 started following jorisanori Lige nu Alva95 started following Primitivo Lige nu Alva95 started following Ferro Lige nu Alva95 started following WOOT87 Lige nu Alva95 started following Dingdongdynamo Lige nu Alva95 started following CarstenDK Lige nu Alva95 started following Nickiii Lige nu Alva95 started following tommy46 Lige nu Alva95 started following peterj1971 Lige nu Alva95 started following Roland32 Lige nu Alva95 started following Yanky.bar Lige nu Alva95 started following NiXoN-M Lige nu Alva95 started following Bolbrodrengen Lige nu Alva95 started following Lundemanden for 1 minut siden Alva95 started following Herning fyren for 1 minut siden Alva95 started following Blacksmith for 1 minut siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. December, 2019 Øv, hun følger ikke mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 9. December, 2019 "Hun" følger også mig. Og hun er #2 på et par dage; den første er øjensynlig smuttet/kylet ud allerede; står nu som "gæst". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 9. December, 2019 AalborgLook skrev, for 10 minutter siden: Øv, hun følger ikke mig. Det sker nok lige om lidt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 200 Skrevet 9. December, 2019 Trådstarterens liste er ikke fyldestgørende, jer også blevet medlem af den eksklusive broderskab, hun (?) følger også mig. Har anmeldt "damen" til administrationen her, bl.a fordi hun reklamerer for en (nok fake? -) datingsite, men profilen findes stadigvæk. Men - under kontoindstillinger oppe på siden har man mulighed for at angive brugere man ønsker at ignorere ... på den anden side er det jo bedrøvende ligegyldigt - hvis Alva er interesseret i mine beskedne bidrag er hun (?) hjertelig velkommen :-) Så - rolig nu :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 10. December, 2019 Der har været et par stykker af den slags de seneste par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9561 Skrevet 10. December, 2019 Bliver og fulgt af en "Alva" nu, bare med et højere tal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. December, 2019 Lauersen skrev, for 7 minutter siden: Bliver og fulgt af en "Alva" nu, bare med et højere tal. Jeg blev/bliver også fulgt af et par stykker, men det er nu kun den ene af dem der har min interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. December, 2019 (edited) Så kom jeg endelig på listen over dem der følges af Alva. Prøv at se den hjemmeside brugeren har på sin profil - det er en betalings side. Redigeret 10. December, 2019 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 10. December, 2019 Alva 95 er nu blevet ændret til Alva168768 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. December, 2019 booob skrev, for 17 timer siden: Jeg finder det meget mærkeligt og foruroligende at Alva95 tilsyneladende systematisk vælger at følge den ene efter den anden her på eroguide, jeg ved ikke hvor mange profilen nu følger men det er muligvis over 100 Hilsen Booob Juhuuuu, endelig er der én, der følger mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 10. December, 2019 Borende X skrev, for 34 minutter siden: Juhuuuu, endelig er der én, der følger mig. Ja ja. Den der Old Spice aftershave, som du bruger, er som en magnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. December, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 41 minutter siden: Ja ja. Den der Old Spice aftershave, som du bruger, er som en magnet. Fluerne synes også godt om den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 10. December, 2019 Fååårk altså mand. Nu sad jeg lige og fik en halv-tyk på, da jeg så jeg havde fået en følger. Endelig!! Endelig havde tøserne fået øjnene op for min spæde drengekrop. Og her sidder man så tilbage med en helt tom følelse af, at være blevet svigtet, og røvrendt og udnyttet og, og, og 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 10. December, 2019 Osse mig,jeg skrev til hende for og høre hvad hun ville men ingen svar, der er lige dukket en mere op, kan ikke huske navnet, men kig selv efter nede i bunden knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 10. December, 2019 (edited) Øv da åz....her gik man lige og troede man var lidt speciel.....snøft Redigeret 10. December, 2019 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. December, 2019 Jeg har snart flere følger herinde end Kardashian søsteren har på Instagram! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 12. December, 2019 booob skrev, den 10-12-2019 at 14:14: Alva 95 er nu blevet ændret til Alva168768 Er nu ændret til Alvao1xgh , Hven hvad og hvorfor ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 12. December, 2019 @Administrator Kan i gøre noget ved den profil, der har tilsyneladende reklame for øje "Alvao1xgh" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. December, 2019 Så er der kommet en ny profil ind.. @Alvao1xgh.... @Administrator kan i ikke blocke deres ip adresser????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 12. December, 2019 Varmemester skrev, 1 time siden: Så er der kommet en ny profil ind.. @Alvao1xgh.... @Administrator kan i ikke blocke deres ip adresser????? Skidt med dem Det er da meget rart med lidt opmærksomhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. December, 2019 Toddy skrev, for 7 minutter siden: Skidt med dem Det er da meget rart med lidt opmærksomhed Igen har du så evig ret.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 12. December, 2019 I er allesammen velkomne til at følge mig. Det koster ikke noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. December, 2019 Lake skrev, for 3 timer siden: I er allesammen velkomne til at følge mig. Det koster ikke noget. Det gør jeg gerne, hvis du er Greg Lake – altså sangeren fra Emerson, Lake and Palmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 12. December, 2019 Borende X skrev, for 13 minutter siden: Det gør jeg gerne, hvis du er Greg Lake – altså sangeren fra Emerson, Lake and Palmer Det er selvfølgelig mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg