Hunting for beaver 4207 Skrevet 9. December, 2019 (edited) Min allersidste hilsen i denne kavalkade går selvfølge til ALLE mine gode kollegaer herinde nemlig de lyseblå Hvorfor bruge helt op til 2 timer på hård træning om dagen i et fitness center !!! Pigerne ER vilde med en FAR KROP citat : den er ligesom en vandseng, blød og lækker at knalde med Kære drenge vær ikke kede af jeres kroppe men stå ved den og vær glade og stolte. Vil selvfølgelig lige fremhæve et par buddy`s nemlig de herrer @Varmemester @kanonkongen @Miller's Crossing @cobham @Kim Petersen @KnudSan @Gerrard @fynbomanden @Aarhuselsker og bamsefar @Bamsen En lille special hilsen går til @underdog40 og hans helt eget slæng nemlig @Bananas @Bebop og @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme, og selvfølgelig alle i andre lyseblå også så har jeg vist ikke lige glemt nogle ,,, Takker drenge Knus og møzzer varmemesteren`s fætter "varmedrengen" alias Hunter Senior P.S. jeg er ret overbevist om at de dejlige kvinder @Liv @Trinetease @Anna - fræk og sexet og @Frække Tanja sagtens kunne være disse 4 piger herunder som synger om os. Kvinder som kan se udover vores udseende og ydre og helt ind i vore sjæle altså fx igennem vores gennemsigtige netundertrøjer Redigeret 9. December, 2019 af Hunting for beaver video tilføjet,,, 2 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 9. December, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Min allersidste hilsen i denne kavalkade går selvfølge til ALLE mine gode kollegaer herinde nemlig de lyseblå Hvorfor bruge helt op til 2 timer på hård træning om dagen i et fitness center !!! Pigerne ER vilde med en FAR KROP citat : den er ligesom en vandseng, blød og lækker at knalde med Kære drenge vær ikke kede af jeres kroppe men stå ved den og vær glade og stolte. Vil selvfølgelig lige fremhæve et par buddy`s nemlig de herrer @Varmemester @kanonkongen @Miller's Crossing @cobham @Kim Petersen @KnudSan @Gerrard @fynbomanden @Aarhuselsker og bamsefar @Bamsen En lille special hilsen går til @underdog40 og hans helt eget slæng nemlig @Bananas @Bebop og @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme, og selvfølgelig alle i andre lyseblå også så har jeg vist ikke lige glemt nogle ,,, Takker drenge Knus og møzzer varmemesteren`s fætter "varmedrengen" alias Hunter Senior P.S. jeg er ret overbevist om at de dejlige kvinder @Liv @Trinetease @Anna - fræk og sexet og @Frække Tanja sagtens kunne være disse 4 piger herunder som synger om os. Kvinder som kan se udover vores udseende og ydre og helt ind i vore sjæle altså fx igennem vores gennemsigtige netundertrøjer I er smukke udenpå og inden i. Elsker mandekroppen/farkroppen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 9. December, 2019 (edited) ... Redigeret 9. December, 2019 af AlfaN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. December, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 11 minutter siden: I er smukke udenpå og inden i. Elsker mandekroppen/farkroppen Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Min allersidste hilsen i denne kavalkade går selvfølge til ALLE mine gode kollegaer herinde nemlig de lyseblå Hvorfor bruge helt op til 2 timer på hård træning om dagen i et fitness center !!! Pigerne ER vilde med en FAR KROP citat : den er ligesom en vandseng, blød og lækker at knalde med Kære drenge vær ikke kede af jeres kroppe men stå ved den og vær glade og stolte. Vil selvfølgelig lige fremhæve et par buddy`s nemlig de herrer @Varmemester @kanonkongen @Miller's Crossing @cobham @Kim Petersen @KnudSan @Gerrard @fynbomanden @Aarhuselsker og bamsefar @Bamsen En lille special hilsen går til @underdog40 og hans helt eget slæng nemlig @Bananas @Bebop og @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme, og selvfølgelig alle i andre lyseblå også så har jeg vist ikke lige glemt nogle ,,, Takker drenge Knus og møzzer varmemesteren`s fætter "varmedrengen" alias Hunter Senior P.S. jeg er ret overbevist om at de dejlige kvinder @Liv @Trinetease @Anna - fræk og sexet og @Frække Tanja sagtens kunne være disse 4 piger herunder som synger om os. Kvinder som kan se udover vores udseende og ydre og helt ind i vore sjæle altså fx igennem vores gennemsigtige netundertrøjer Hej Hunting. Nu er det sådan at jeg @Bamsen Er klart foran på point. Jeg har ikke en Farkrop.. Bamsen har en FARFARKROP Tag den drenge 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Hvad er det for en saunaklub siden her er blevet til?? Nu har jeg aldrig været i en sauna klub før Hvad sker der sådan et sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 Bamsen skrev, for 1 minut siden: Hej Hunting. Nu er det sådan at jeg @Bamsen Er klart foran på point. Jeg har ikke en Farkrop.. Bamsen har en FARFARKROP Tag den drenge Toddy har totalt bamsekrop Tag lige den 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. December, 2019 (edited) Toddy skrev, for 3 minutter siden: Toddy har totalt bamsekrop Tag lige den Hej Toddy. Hvorfor tror du jeg hedder Bamsen ???? Jeg har nemlig en BAMSEFARFARKROP Ha HA Bare spør @Anna - fræk og sexet Redigeret 9. December, 2019 af Bamsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 Bamsen skrev, for 1 minut siden: Hej Toddy. Hvorfor tror du jeg hedder Bamsen ???? Jeg har nemlig en BAMSEFARFARKROP Ha HA Haha selv Mit rigtige navn betyder direkte oversat "MEGET KRAMBAR" Tag lige den 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 9. December, 2019 Bamsen skrev, for 6 minutter siden: Hej Toddy. Hvorfor tror du jeg hedder Bamsen ???? Jeg har nemlig en BAMSEFARFARKROP Ha HA Bare spør @Anna - fræk og sexet Oh jo. @Bamsen har den lækreste Bamsefarfarkrop. Jeg er vild med den 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. December, 2019 Hej @Hunting for beaver Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik Pigerne klager over stik fra mine ribben. De kalder mig piberenseren. Men tak for hilsnen. Må i have en god mandag derude. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. December, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, Lige nu: Oh jo. @Bamsen har den lækreste Bamsefarfarkrop. Jeg er vild med den Åh nej. Søde Anna, sådan noget må du ikke siger. Nu bliver Bamsen helt blød, og lillebamsen bliver helt...…..Åh ja SUK Vi glæder os til at se dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: Hej @Hunting for beaver Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik Pigerne klager over stik fra mine ribben. De kalder mig piberenseren. Men tak for hilsnen. Må i have en god mandag derude. KK Så ville vi to sgu nok kunne gøre os som Gøg og Gokke ude i byen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. December, 2019 Hej Kanonkonge. kanonkongen skrev, for 2 minutter siden: Hej @Hunting for beaver Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik Pigerne klager over stik fra mine ribben. De kalder mig piberenseren. Men tak for hilsnen. Må i have en god mandag derude. KK Det er da heller ikke så dårligt En piberenser kan jo komme ind alle steder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. December, 2019 Toddy skrev, Lige nu: Så ville vi to sgu nok kunne gøre os som Gøg og Gokke ude i byen Ja du, burde jo vide det. Vi, har jo mødtes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 9. December, 2019 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: Ja du, burde jo vide det. Vi, har jo mødtes. Jep det var ren hygge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2019 Alle er dejlige på hver deres måde Farkrop er fantastisk - dejligt blødt at lægge op ad. Og noget at tage fat i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. December, 2019 kanonkongen skrev, for 51 minutter siden: Hej @Hunting for beaver Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik ..... Det er du også nødt til at være, ellers skulle du jo bruge et kæmpe kanonløb. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2019 Hmm.. @Hunting for beaver, tror desværre heller ikke min krop hår ind under farkroppen.. Med de 196cm jeg er høj og med 70kg fordelt på dem.. Så er det vidst mere et tynd siv.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 9. December, 2019 Fantastisk. Tak for den tøser. Gad vide hvem af os herinde fra der var modeller i videoen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 9. December, 2019 Mr Comeagain skrev, for 40 minutter siden: Fantastisk. Tak for den tøser. Gad vide hvem af os herinde fra der var modeller i videoen ? godt spørgsmål og vil da gerne her lige give mit forsigtige bud på dette, de 4 af dem kunne sagtens være @Toddy @Miller's Crossing @underdog40 , og undertegnede selv @Hunting for beaver mon ikke at jeg ihvertfald har ramt 50 % rigtigt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 9. December, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden: En lille special hilsen går til @underdog40 og hans helt eget slæng nemlig @Bananas @Bebop og @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme, Mit helt eget slæng? Det er nok verdens mest usandsynlige bandesammensætning EVER Men jeg takker gerne på egne og hele slængets vejne Du er fandme ikke som folk er flest, @Hunting for beaver.....og gudskelov for det Redigeret 9. December, 2019 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 9. December, 2019 (edited) underdog40 skrev, for 7 minutter siden: Mit helt eget slæng? Det er nok verdens mest usandsynlige bandesammensætning EVER Men jeg takker gerne på egen og hele slængets vejne Du er fandme ikke som folk er flest, @Hunting for beaver.....og gudskelov for det Ja herrens veje ER ret uransagelige,, Ikke at jeg er GUD og en hver mand, mere at jeg nok ser noget anderledes på tingene her i livet,,,tager nogle hug engang imellem men det tager jeg bare helt roligt ,,, kan jo åbenbart IKKE lave om på mig selv,,,, der er indtil flere som allerede HAR prøvet incl. mig selv,,, Redigeret 9. December, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. December, 2019 kanonkongen skrev, for 4 timer siden: Hej @Hunting for beaver Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik Pigerne klager over stik fra mine ribben. De kalder mig piberenseren. Men tak for hilsnen. Må i have en god mandag derude. KK Måske tandsmør på morgen rundstykket er vejen frem ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2019 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Måske tandsmør på morgen rundstykket er vejen frem ? Hva så med os der ALLEREDE gør det men ikke tager på???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Hva så med os der ALLEREDE gør det men ikke tager på???? Der er jeg dig svar skyldig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg