Hop til indhold
Hunting for beaver

en sidste lille hyldest til Far-kroppen

Recommended Posts

Min allersidste hilsen i denne kavalkade går selvfølge til ALLE mine gode kollegaer herinde nemlig de lyseblå

Hvorfor bruge helt op til 2 timer på hård træning om dagen i et fitness center !!!

Pigerne ER vilde med en FAR KROP   citat : den er ligesom en vandseng, blød og lækker at knalde med :rolleyes:;):D

Kære drenge vær ikke kede af jeres kroppe men stå ved den og vær glade og stolte.

Vil selvfølgelig lige fremhæve et par buddy`s nemlig de herrer <3 @Varmemester <3 @kanonkongen <3 @Miller's Crossing <3 @cobham <3 @Kim Petersen <3 @KnudSan <3 @Gerrard <3 @fynbomanden <3 @Aarhuselsker og bamsefar  <3 @Bamsen

En lille special hilsen går til <3 @underdog40 <3 og hans helt eget slæng nemlig <3 @Bananas <3 @Bebop og <3 @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme,  og selvfølgelig alle i andre lyseblå også så har jeg vist ikke lige glemt nogle ,,,

Takker drenge
 

Knus og møzzer varmemesteren`s fætter "varmedrengen" alias Hunter Senior :)


P.S.  jeg er ret overbevist om at de dejlige kvinder <3 @Liv <3 @Trinetease <3 @Anna - fræk og sexet <3 og <3 @Frække Tanja <3 sagtens kunne være disse 4 piger herunder som synger om os.
Kvinder som kan se udover vores udseende og ydre og helt ind i vore sjæle altså fx igennem vores  gennemsigtige netundertrøjer :D

 

 

Redigeret af Hunting for beaver
video tilføjet,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Min allersidste hilsen i denne kavalkade går selvfølge til ALLE mine gode kollegaer herinde nemlig de lyseblå

Hvorfor bruge helt op til 2 timer på hård træning om dagen i et fitness center !!!

Pigerne ER vilde med en FAR KROP   citat : den er ligesom en vandseng, blød og lækker at knalde med :rolleyes:;):D

Kære drenge vær ikke kede af jeres kroppe men stå ved den og vær glade og stolte.

Vil selvfølgelig lige fremhæve et par buddy`s nemlig de herrer <3 @Varmemester <3 @kanonkongen <3 @Miller's Crossing <3 @cobham <3 @Kim Petersen <3 @KnudSan <3 @Gerrard <3 @fynbomanden <3 @Aarhuselsker og bamsefar  <3 @Bamsen

En lille special hilsen går til <3 @underdog40 <3 og hans helt eget slæng nemlig <3 @Bananas <3 @Bebop og <3 @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme,  og selvfølgelig alle i andre lyseblå også så har jeg vist ikke lige glemt nogle ,,,

Takker drenge
 

Knus og møzzer varmemesteren`s fætter "varmedrengen" alias Hunter Senior :)


P.S.  jeg er ret overbevist om at de dejlige kvinder <3 @Liv <3 @Trinetease <3 @Anna - fræk og sexet <3 og <3 @Frække Tanja <3 sagtens kunne være disse 4 piger herunder som synger om os.
Kvinder som kan se udover vores udseende og ydre og helt ind i vore sjæle altså fx igennem vores  gennemsigtige netundertrøjer :D

 

 

I er smukke udenpå og inden i. Elsker mandekroppen/farkroppen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 11 minutter siden:

I er smukke udenpå og inden i. Elsker mandekroppen/farkroppen:wub:

 

Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Min allersidste hilsen i denne kavalkade går selvfølge til ALLE mine gode kollegaer herinde nemlig de lyseblå

Hvorfor bruge helt op til 2 timer på hård træning om dagen i et fitness center !!!

Pigerne ER vilde med en FAR KROP   citat : den er ligesom en vandseng, blød og lækker at knalde med :rolleyes:;):D

Kære drenge vær ikke kede af jeres kroppe men stå ved den og vær glade og stolte.

Vil selvfølgelig lige fremhæve et par buddy`s nemlig de herrer <3 @Varmemester <3 @kanonkongen <3 @Miller's Crossing <3 @cobham <3 @Kim Petersen <3 @KnudSan <3 @Gerrard <3 @fynbomanden <3 @Aarhuselsker og bamsefar  <3 @Bamsen

En lille special hilsen går til <3 @underdog40 <3 og hans helt eget slæng nemlig <3 @Bananas <3 @Bebop og <3 @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme,  og selvfølgelig alle i andre lyseblå også så har jeg vist ikke lige glemt nogle ,,,

Takker drenge
 

Knus og møzzer varmemesteren`s fætter "varmedrengen" alias Hunter Senior :)


P.S.  jeg er ret overbevist om at de dejlige kvinder <3 @Liv <3 @Trinetease <3 @Anna - fræk og sexet <3 og <3 @Frække Tanja <3 sagtens kunne være disse 4 piger herunder som synger om os.
Kvinder som kan se udover vores udseende og ydre og helt ind i vore sjæle altså fx igennem vores  gennemsigtige netundertrøjer :D

 

 

Hej Hunting.  Nu er det sådan at jeg  @Bamsen Er klart foran på point.

Jeg har ikke en Farkrop.. Bamsen har en FARFARKROP    Tag den drenge:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Hvad er det for en saunaklub siden her er blevet til??

Nu har jeg aldrig været i en sauna klub før

Hvad sker der sådan et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 1 minut siden:

 

Hej Hunting.  Nu er det sådan at jeg  @Bamsen Er klart foran på point.

Jeg har ikke en Farkrop.. Bamsen har en FARFARKROP    Tag den drenge:lol:

Toddy har totalt bamsekrop

Tag lige den :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Toddy har totalt bamsekrop

Tag lige den :P

Hej Toddy. Hvorfor tror du jeg hedder Bamsen ????   Jeg har nemlig en BAMSEFARFARKROP :-o  Ha HA

Bare spør @Anna - fræk og sexet

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 1 minut siden:

Hej Toddy. Hvorfor tror du jeg hedder Bamsen ????   Jeg har nemlig en BAMSEFARFARKROP :-o  Ha HA

Haha selv :P

Mit rigtige navn betyder direkte oversat

"MEGET KRAMBAR"

Tag lige den :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 6 minutter siden:

Hej Toddy. Hvorfor tror du jeg hedder Bamsen ????   Jeg har nemlig en BAMSEFARFARKROP :-o  Ha HA

Bare spør @Anna - fræk og sexet

Oh jo. @Bamsen har den lækreste Bamsefarfarkrop. Jeg er vild med den <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, Lige nu:

Oh jo. @Bamsen har den lækreste Bamsefarfarkrop. Jeg er vild med den <3

Åh nej. Søde Anna, sådan noget må du ikke siger.

Nu bliver Bamsen helt blød, og lillebamsen bliver helt...…..Åh ja:wub:

SUK Vi glæder os til at se dig igen <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Hej @Hunting for beaver

Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik :lol: Pigerne klager over stik fra mine ribben. :lol: De kalder mig piberenseren. 

Men tak for hilsnen.:)

Må i have en god mandag derude.

KK 

Så ville vi to sgu nok kunne gøre os som Gøg og Gokke ude i byen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kanonkonge.

kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Hej @Hunting for beaver

Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik :lol: Pigerne klager over stik fra mine ribben. :lol: De kalder mig piberenseren. 

Men tak for hilsnen.:)

Må i have en god mandag derude.

KK 

Det er da heller ikke så dårligt En piberenser kan jo komme ind alle steder:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Ja du, burde jo vide det. Vi, har jo mødtes.

Jep det var ren hygge :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 51 minutter siden:

Hej @Hunting for beaver

Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik :lol: .....

Det er du også nødt til at være, ellers skulle du jo bruge et kæmpe kanonløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 40 minutter siden:

Fantastisk. Tak for den tøser. :D

Gad vide hvem af os herinde fra der var modeller i videoen ? :)

godt spørgsmål og vil da gerne her lige give mit forsigtige bud på dette, de 4 af dem kunne sagtens være  @Toddy :D @Miller's Crossing :D @underdog40 :D, og undertegnede selv :rolleyes: @Hunting for beaver :rolleyes:

mon ikke at jeg ihvertfald har ramt 50 % rigtigt :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden:

En lille special hilsen går til <3 @underdog40 <3 og hans helt eget slæng nemlig <3 @Bananas <3 @Bebop og <3 @TheVoice , uden jer alle ER eroguide.dk bare ikke det samme,

Mit helt eget slæng? :lol: Det er nok verdens mest usandsynlige bandesammensætning EVER :lol:

Men jeg takker gerne på egne og hele slængets vejne :D

Du er fandme ikke som folk er flest, @Hunting for beaver.....og gudskelov for det :) 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Mit helt eget slæng? :lol: Det er nok verdens mest usandsynlige bandesammensætning EVER :lol:

Men jeg takker gerne på egen og hele slængets vejne :D

Du er fandme ikke som folk er flest, @Hunting for beaver.....og gudskelov for det :) 

 

Ja herrens veje ER ret uransagelige,,

Ikke at jeg er GUD og en hver mand, mere at jeg nok ser noget anderledes på tingene her i livet,,,tager nogle hug engang imellem men det tager jeg bare helt roligt :) ,,, kan jo åbenbart IKKE lave om på mig selv,,,, der er indtil flere som allerede HAR prøvet incl. mig selv,,,:D

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 timer siden:

Hej @Hunting for beaver

Passer vist ikke ind i ligningen om en far krop. Er tynd som en tændstik :lol: Pigerne klager over stik fra mine ribben. :lol: De kalder mig piberenseren. 

Men tak for hilsnen.:)

Må i have en god mandag derude.

KK 

Måske tandsmør på morgen rundstykket er vejen frem ? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Måske tandsmør på morgen rundstykket er vejen frem ? :rolleyes:

Hva så med os der ALLEREDE gør det men ikke tager på???? :wacko: :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...