Hop til indhold
kaffemand

wohnmobil Tyskland

Recommended Posts

de eneste jeg kender en ved Soltau/Bispingen - og så er vi nede på Lüneburger Heide... Vores datter sagde - "Ej hvor hyggeligt - prøv lige at se de søde og kærlige autocampere - de har allesammen hjerter p" - før hustruen og jeg flækkede af grin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men... er det fedt at ligge og hugge i en autocamper på en rasteplads? På et eller andet punkt tiltaler ideen mig ikke rigtig...?
Tjah, jeg har aldrig prøvet det, men skulle det være værre end så mange andre steder, når nøden lærer den nøgne M/K at spinde: I den offentlige park, i bilen, i sejlbåden etc?

Folk må være – og er – opfindsomme, når det gælder ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg så for ikke så længe siden en dk annonce hvor et par tilbud et skrald med konen i deres medbragte hestetrailer på div restepladser her i dk -- gu ve om hun vrinsker når hun kommer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg så for ikke så længe siden en dk annonce hvor et par tilbud et skrald med konen i deres medbragte hestetrailer på div restepladser her i dk -- gu ve om hun vrinsker når hun kommer :lol:

:D Me like :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man siger bare, at man har spist Lasagne fra Findus :lol:

:lol::lol::lol: der pissede jeg vist lige lidt i bukserne af grin :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...