Hop til indhold

wohnmobil Tyskland

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om der står wohnmobil på rastepladser lige syd for grænsen? Og evt har erfaring med dem

Skrevet

de eneste jeg kender en ved Soltau/Bispingen - og så er vi nede på Lüneburger Heide... Vores datter sagde - "Ej hvor hyggeligt - prøv lige at se de søde og kærlige autocampere - de har allesammen hjerter p" - før hustruen og jeg flækkede af grin

Skrevet

Af og til er der en Wohnmobil, der reklamerer på fair-girls og sexnord. Hold øjnene åbne :P

Skrevet

Men... er det fedt at ligge og hugge i en autocamper på en rasteplads? På et eller andet punkt tiltaler ideen mig ikke rigtig...?

Skrevet

parkering er ihvertfald nem :)

Skrevet

Men... er det fedt at ligge og hugge i en autocamper på en rasteplads? På et eller andet punkt tiltaler ideen mig ikke rigtig...?
Tjah, jeg har aldrig prøvet det, men skulle det være værre end så mange andre steder, når nøden lærer den nøgne M/K at spinde: I den offentlige park, i bilen, i sejlbåden etc?

Folk må være – og er – opfindsomme, når det gælder ;) ;)

Skrevet

jeg så for ikke så længe siden en dk annonce hvor et par tilbud et skrald med konen i deres medbragte hestetrailer på div restepladser her i dk -- gu ve om hun vrinsker når hun kommer :lol:

Skrevet

hvordan mon man forklarer at man lugter af hest når man kommer hjem ?

Skrevet

Man siger bare, at man har spist Lasagne fra Findus :lol:

Skrevet

:lol: :lol: :lol:

Skrevet

jeg så for ikke så længe siden en dk annonce hvor et par tilbud et skrald med konen i deres medbragte hestetrailer på div restepladser her i dk -- gu ve om hun vrinsker når hun kommer :lol:

:D Me like :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Venligst

Skrevet

Man siger bare, at man har spist Lasagne fra Findus :lol:

:lol::lol::lol: der pissede jeg vist lige lidt i bukserne af grin :lol: :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.