Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvor langt strækker I jer som GP?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Grænser er grænser og skal naturligvis repekteres, aftaler overholdes, eller ændres asap, god almen opførsel, og proper hygiejne. BUM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 12 timer siden:

Ingen piger bør gå over egne grænser, det gælder ude i virkeligheden og i særdeleshed i denne branche.

…..og mænd/kunder, som udgangspunkt  må man jo gå ud fra at ingen m/k med Dansk statsborgerskab bliver tvunget imod sin vilje, men selvfølgelig kan der forekomme tilfælde hvor pigen er ude i en form for afhængighed...her tænkes bla økonomisk, overskredet sidste salgs dato ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

I mænd  kan  fravælge  som  I har  lyst  til. 

….ikke altid efter lyst, men mere en nødvendighed for at pigen matcher vores forestilling....hvis du skal have ny pels, så har du jo nok en forestilling om design/pris/farve inden du vælger, husk nu hvem er kunden....og generelt er kunder i alle sammenhænge utaknemmelige.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

….ikke altid efter lyst, men mere en nødvendighed for at pigen matcher vores forestilling....hvis du skal have ny pels, så har du jo nok en forestilling om design/pris/farve inden du vælger.

Forhåbentlig er  jeg  klar  over hvad  jeg  ønsker  inden  jeg  træder  ind  i  butikken  og  spørger  om  min  udvalgte  pels  også  kan  få  mig  til  at  flyve  og  hvis  ikke  ønsker  jeg  et  nedslag i prisen .

Hvis  du  er  på  udkig  efter  noget  som  overhovedet  ikke matcher  den  pgl  kvinde, er  der  ingen  grund  til at  tage  kontakt  til  hende. 

Heldigvis  findes  der  stadig  dejlige  "kunder",  det  er  trods  alt  en  intim  stund  vi  skal  tilbringe  sammen.  

Har  fået  flere  henvendelser  som  "jeg  kan  få  et  blowjob  til  500 hos  X." Mit  svar  er  bare  god  fornøjelse  hos  X.  

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 30 minutter siden:

Har  fået  flere  henvendelser  som  "jeg  kan  få  et  blowjob  til  500 hos  X." Mit  svar  er  bare  god  fornøjelse  hos  X.  

 

Kan man få en 3 kant med dig og X for kr 499,-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Kan man få en 3 kant med dig og X for kr 499,-?

Det  er  jeg  sikker  på  du  kan  finde  i Støvring 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Forhåbentlig er  jeg  klar  over hvad  jeg  ønsker  inden  jeg  træder  ind  i  butikken  og  spørger  om  min  udvalgte  pels  også  kan  få  mig  til  at  flyve  og  hvis  ikke  ønsker  jeg  et  nedslag i prisen .

ok, yep....vil også have nedslag i prisen hvis pigen ikke kan garantere mig 5 udløsninger

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

ok, yep....vil også have nedslag i prisen hvis pigen ikke kan garantere mig 5 udløsninger

Jeg  er  sikker  på  at  en  del  piger vil  love  dig  hvad  som  helst  inden  pengene  har  skiftet  hænder  - bare  tro  på  det  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  er  sikker  på  at  en  del  piger vil  love  dig  hvad  som  helst  inden  pengene  har  skiftet  hænder  - bare  tro  på  det  :-)

uha...tror på det hver gang, og lever stadig i håbet at pigerne vil leve op til deres aftaler...indtil da må de ligge som de selv har redt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

…..og mænd/kunder, som udgangspunkt  må man jo gå ud fra at ingen m/k med Dansk statsborgerskab bliver tvunget imod sin vilje, men selvfølgelig kan der forekomme tilfælde hvor pigen er ude i en form for afhængighed...her tænkes bla økonomisk, overskredet sidste salgs dato ;)

Ja, og mænd naturligvis også, men nu var emnet om pigerne overskrider deres grænser for at efterkomme kundernes ønsker. Vi taler ikke om ydre tvang, men om fx hvis du beder pigen gå ned i pris eller give dig noget hun ikke tilbyder, så hun overskrider egne grænser.

Overskredet sidste salgsdato? Der er kunder til alle piger, også de ældre. Alle mænd tænder ikke på det samme (som dig).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis en mand spørger efter rabat, så får han det ikke. 

Men jeg har da af og til ‘tilbud’. Det er dog altid valgt af mig selv og altid ud fra hvad jeg selv har lyst til. Jeg tilbyder aldrig noget jeg ikke selv tænder på, og jeg går aldrig på kompromis med min egen sikkerhed eller lyst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Interessant topic. Mindre er det så at over halvdelen af indlæggene er fra ikke GPer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 7.12.2019 at 20:52:

Lige  et  spørgsmål  til  jer  kvinder.

Hvor  meget  er  I villige  til  at  gå  på  kompromis  med  jeres  personlige  grænser  og  normer  for  god  opførsel?

Jeg  ved  det  er  et  servicefag  at  tilbyde  købesex, men  personligt  afviser  jeg  hellere  end  mand  på  en  pæn  måde  end  at  finde  mig  i  flere  aflysninger, tomme  løfter, mænd  der  spørger  efter  billigere  sex,  eller  sex  uden  kondom  vælger  jeg  også  at  takke  pænt nej tak til at  lave  en  aftale  med. 

Jeg  har  nok  gamle  værdier, men  når  jeg  laver  en  aftale  så  holder  jeg  den  og  forventer  naturligt  at  det  gælder  begge  veje. 

Selvfølgelig  kan  alle  blive  forhindret, men  så  aflyser  man  så  hurtig  som  overhovedet  muligt. 

Hvor  langt  strækker  I  jer  for  at  have  "kunder  i butikken " ift  jeres  værdier  som  person?

Og  nej  til  mine  "ikke-tilhængere" jeg  er  ingen  diva,  men  vil  behandles  med  en  smule  respekt  og  så  er  jeg  pænt  ligeglad  med  hvor  mange  aftaler  jeg  går  glip  af. 

 

Du skal behandles med respekt. Og respekt er at melde fra i god tid. 
 

To afbud hos mig, så kan der ikke bestilles tid mere. Så må du ringe en time før og høre om jeg har tid. Og har jeg ikke det, så må du prøve på min næste vagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Du skal behandles med respekt. Og respekt er at melde fra i god tid. 
 

To afbud hos mig, så kan der ikke bestilles tid mere. Så må du ringe en time før og høre om jeg har tid. Og har jeg ikke det, så må du prøve på min næste vagt. 

Shit . Så må jeg heller lade være med at melde afbud.

Hvem fanden kan også finde på at melde afbud til dig Anna. Han må jo være skrupskør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 12 timer siden:

Shit . Så må jeg heller lade være med at melde afbud.

Hvem fanden kan også finde på at melde afbud til dig Anna. Han må jo være skrupskør

Det må du hellere @Bamsen:D... det sker også meget sjældent, at nogen booker og ikke kommer. Men når det sker, er undskyldningen, at nogen har påkørt dem, og de derfor ikke kan komme. Altså, hvis jeg var blevet påkørt, ville jeg nok kontakte politi, forsikringsselskab, evt ambulance,  min mor, mit arbejde .... men nej, jeg får tit lange beskeder i stedet for. Måske skal jeg fremover forlange billededokumentationB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 9.12.2019 at 08:55:

Hvis en mand spørger efter rabat, så får han det ikke. 

Men jeg har da af og til ‘tilbud’. Det er dog altid valgt af mig selv og altid ud fra hvad jeg selv har lyst til. Jeg tilbyder aldrig noget jeg ikke selv tænder på, og jeg går aldrig på kompromis med min egen sikkerhed eller lyst. 

 

Du skal vide at jeg er meeeegeeeet farlig!!

Når først man har fået en Toddy, så kan det faktisk godt være svært at holde balancen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...