Guest Nemtøs Skrevet 7. December, 2019 Lige et spørgsmål til jer kvinder. Hvor meget er I villige til at gå på kompromis med jeres personlige grænser og normer for god opførsel? Jeg ved det er et servicefag at tilbyde købesex, men personligt afviser jeg hellere end mand på en pæn måde end at finde mig i flere aflysninger, tomme løfter, mænd der spørger efter billigere sex, eller sex uden kondom vælger jeg også at takke pænt nej tak til at lave en aftale med. Jeg har nok gamle værdier, men når jeg laver en aftale så holder jeg den og forventer naturligt at det gælder begge veje. Selvfølgelig kan alle blive forhindret, men så aflyser man så hurtig som overhovedet muligt. Hvor langt strækker I jer for at have "kunder i butikken " ift jeres værdier som person? Og nej til mine "ikke-tilhængere" jeg er ingen diva, men vil behandles med en smule respekt og så er jeg pænt ligeglad med hvor mange aftaler jeg går glip af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 463 Skrevet 7. December, 2019 Som kunde mener jeg du som GP skal forvente almindelig pli og respekt, alt andet er simpelthen for lavt og åndssvagt, og vi er nødt til at kunne regne med hinanden. Det er en hård branche, og vi mænd skylder sgu at opføre os ordentligt og ikke spilde jeres tid. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. December, 2019 Skilgannon skrev, for 3 minutter siden: Som kunde mener jeg du som GP skal forvente almindelig pli og respekt, alt andet er simpelthen for lavt og åndssvagt, og vi er nødt til at kunne regne med hinanden. Det er en hård branche, og vi mænd skylder sgu at opføre os ordentligt og ikke spilde jeres tid. Jeg ved branchen er hård og der er stor konkurrence. I mænd kan fravælge som I har lyst til. Men som du skriver almindelig pli og respekt for hinanden er en forudsætning for et godt frækt møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 7. December, 2019 Pli og respekt er en selvfølgelighed for mig. Min nydelse forsvinder hvis jeg fornemmer at kvinden ikke har det godt med det vi laver. Det gælder uanset om der er penge involveret eller ej. Hellere holde lidt tilbage end at overskride nogens grænser. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 463 Skrevet 7. December, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeg ved branchen er hård og der er stor konkurrence. I mænd kan fravælge som I har lyst til. Men som du skriver almindelig pli og respekt for hinanden er en forudsætning for et godt frækt møde. Det har du delvis ret i, jeg mener dog engang at have prøvet at få en aftale med dig igen held, so det går begge veje jo. I skal absolut også kunne sige nej til os, men jeg er klar over at der for jer også er et element af at huslejen skal betales, hvis dette er jeres primære erhverv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5188 Skrevet 7. December, 2019 Naturligvis kan alle blive forhindret , men aflyser man mere end 2 gange hos mig så sent at jeg ikke kan nå at lave en ny aftale, så er man ikke velkommen igen. spørger man om sex uden kondom blacklister man sig selv. Fatter man ikke eller vil man bare ikke forstå at for at lave en aftale med mig kommer det kun til at ske via et opkald. Alt andet er useriøs i min forretning og jeg blokere dem. Jeg har bygget en god fast kundekreds op hvor kemien er helt gensidig og dem værner jeg om med ekstra tid eller andet godt. Jeg mener man skal være tro ved sin egen metoder i sin egen butik uanset om andre rynker på næsen af os. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. December, 2019 Skilgannon skrev, for 13 minutter siden: Det har du delvis ret i, jeg mener dog engang at have prøvet at få en aftale med dig igen held, so det går begge veje jo. I skal absolut også kunne sige nej til os, men jeg er klar over at der for jer også er et element af at huslejen skal betales, hvis dette er jeres primære erhverv Selvfølgelig går det begge veje. Jeg er ikke afhængig af indtjening som gp, har ingen faste udgifter forbundet med dette "fritidsjob" men det forpligter selvfølgelig også mig ift at jeg skal opføre mig pænt og ordenligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 7. December, 2019 Så længe man har muligheden skal man aldrig gå på kompromis med sine personlige værdier og grænser. God opførsel burde være en selvfølge, men møder man nogen der ikke har, og det gør man, så er det i min erfaring bedre bare at droppe dem. Der kommer sjældent noget godt ud af at opdrage på voksne mennesker. Jer der har dette som rent hygge-sjov er ekstra priviligerede, og kan holde fanen lige så højt I vil. Thumbs up for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. December, 2019 Jeg strækker mig overhovedet ikke. Jeg har mine grænser, og vil man ikke respektere dem, så er der ingen grund til at mødes. Så hvis jeg får fornemmelsen af, at fyren vil prøve mine grænser af (f.eks mht at bruge kondom) når han skriver eller ringer til mig, så bliver han afvist med det samme. Godt nok elsker jeg sex, men ikke så meget. Så vil jeg hellere lege med mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 7. December, 2019 Jeg går altså ikke på kompromis omkring ønsket om at gøre det uden kondom og skriver den samme person mere end en gang hvor jeg skal forklare at det ikke er noget jeg tilbyder lige, som dem der forsøger med at få prisen sat ned svare jeg ikke. gider ikke sidde og skrive den samme besked til den samme person gang på gang. Bliver man væk og ikke aflyser får man ikke en ny tid en anden gang. jeg lyder sikkert ret snerpet nu her men gider ikke sidde og skrive 100 beskeder frem og tilbage før en aftale osv. kan nok også få sendt en afvisning på en ikke altid lige pæn måde Hvis det er samme person der skriver og stiller de samme spørgsmål uden nogen siden at ende op med at lave en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 7. December, 2019 Mht og spørge om gp tilbyder sex uden kondom og spørger så bliver blacklistet. Det kunne jo også være for og sikre sig at man ikke besøger gp der dyrker sex uden kondom. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 7. December, 2019 Jeg går ikke kompromis med mig selv for penge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 7. December, 2019 dickens skrev, for 11 minutter siden: Mht og spørge om gp tilbyder sex uden kondom og spørger så bliver blacklistet. Det kunne jo også være for og sikre sig at man ikke besøger gp der dyrker sex uden kondom. Tror du virkelig selv på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 7. December, 2019 Benjamin skrev, for 1 minut siden: Tror du virkelig selv på det? Ja for har da selv forhørt mig af samme årsag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. December, 2019 (edited) Jeg er enig med dig nemtøs. Mænd der skriver de ønsker ydelser uden gummi, dem afviser jeg som udgangspunkt, for vores begges skyld, da jeg jo tydeligt ikke kan imødekomme hans ønsker. Personer som prutter om prisen gør i min optik det samme som at fortælle mig at jeg ikke er min pris værd? Ellers tak. Mænd som laver en aftale med mig og vælger ikke at dukke op, altså at brænde mig af, kommer hurtigt efter tidspunktet for aftalen direkte på min bloker liste. Det er simpelthen spild af min tid. Og som du skriver, hvis man bliver forhindret kan man som minimum give besked herom. Det er ganske alm pli. Jeg går aldrig på kompromis med mig selv på job. Det skal være rart for begge parter. Det er det ikke for mig, hvis jeg overskrider mine personlige grænser Og min erfaring siger mig, at I langt de fleste tilfælde er det ikke rart for manden, hvis det ikke er rart for mig Redigeret 7. December, 2019 af Frække Tanja 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 7. December, 2019 dickens skrev, for 1 minut siden: Ja for har da selv forhørt mig af samme årsag. Antager at det så kun var ved piger hvor der ikke stod noget i annoncen. Eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. December, 2019 dickens skrev, for 24 minutter siden: Mht og spørge om gp tilbyder sex uden kondom og spørger så bliver blacklistet. Det kunne jo også være for og sikre sig at man ikke besøger gp der dyrker sex uden kondom Det kan man heldigvis se meget hurtigt ved modsvar fra den anden ende hvad det handler om at han spørger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. December, 2019 Jeg besøger ikke kvinder der tilbyder sex uden gummi, da jeg ikke tænder på den slags kvinder. Ligesom det tænder mig at mødes med en intelligent kvinde som tør stå ved sine grænser og holdninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 7. December, 2019 (edited) Hej alle. Når man bestiller en gp så behandler man hende med pli og som en gentleman og søge for at gøre det så godt som muligt. Hun skal forkæles. Det er ikke kun mig det kommer an på. Det er min mening. Hun skal føle at hun er værtsat. Redigeret 7. December, 2019 af estat92 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 7. December, 2019 Ingen piger bør gå over egne grænser, det gælder ude i virkeligheden og i særdeleshed i denne branche. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 7. December, 2019 Discounts og “øko” varer er ikke at finde hos mig. Kan forestille mig at der er mere efterspørgsel når man arbejder privat, men det er meget ligetil når der er noget generelle retningslinjer ift pris og sikkerhed på stedet. Men der mange andre grænser, nogen mere løse end andre. Fx har jeg ikke tungekys på menuen og det holder ved i 98% tilfælde, men engang imellem preller det af på den heldige Græsk og dominans er et no-go, men engang imellem har jeg lyst til lidt hårde klap bagi og ved en særlig stemning kan jeg også godt nyde og selv efterspørge lidt analstimulering. Har jeg på forhånd sagt nej til en ting, der bliver forsøgt på, eller skal sige nej til noget mere end en gang så “overgiver” jeg mig ikke bare for at slippe for besværet - et nej er et nej, og det er ligemeget hvad nej’et er til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 8. December, 2019 Ingen hverken piger eller mænd bør gå over sine grænser. Aflysninger gælder begge veje. Jeg oplevede tidligere på året, en GP der aflyste 2 gange på 2 dage, med besynderlige undskyldninger, der forsøger jeg mig heller ikke igen. BR 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 8. December, 2019 @Nemtøs : Jeg forstår slet ikke hvorfor du føler du skal strække dig på nogle som helst områder. Jeg kan forstå at du er gp som hobby og så behøver du da end ikke overveje om du skal strække dig. Din krop - dine regler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 8. December, 2019 Jeg går på ingen måde på kompromis med mine grænser, jeg er SÅ klar i maglet i mine annoncer, så der burde ikke være noget at diskutere. Jeg oplever dog ind imellem at nogle af mine faste gæster, som jeg ellers troede havde respekt for mig og den stolthed jeg har omkring det jeg laver, pludselig tror at de kan få en hurtig sutter eller på anden vis prøver at få ydelser jeg IKKE tilbyder, fordi "jeg kommer jo fast hos dig" Jeg giver mere og mere af mig selv som person til mine gæster og vi følger med i hinandens liv, men de fysiske grænser SKAL respekteres. Når det kommer til nye gæster, så har jeg en klar forventning om at man starter med at sende mig en høflig og sober mail, jeg gider ikke bruge tid på dem der bare sender deres tlf nr eller bare skriver "TID?" eller lignende. Hvis man ikke engang kan vise den mest basale respekt for mig som et helt almindeligt menneske inden vi mødes, så kan jeg heller ikke tro at man så har respekt for mig, når man træder ind hos mig. Hvis man brænder mig af, ja så får man ikke en chance igen, længere er den ikke. Man lærer også hurtigt at tyde tonen og intentionerne hos den der skriver og jeg kan hurtigt vurdere hvem jeg vil bruge tid på eller hvem der ikke har forstået konceptet eller i det hele taget har læst min tekst. Jeg svarer gerne på spørgsmål, men hvis spørgsmålene allerede klart er besvaret i min tekst, ja så er skibet næsten allerede gået på grund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 8. December, 2019 Jeg går ikke på kompromis med min grænser ang ydelser og lign Man kan få det man læser i min annonce, og vil man have andet, så finder man andet sted Jeg gør dette i min fritid fra studierne, så jeg er bevidst om, hvad folk kan få og ikke få Det eneste tidspunkt, jeg slækker på grænserne, er hvis jeg kører med lidt rabat på min priser for besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg