Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvor langt strækker I jer som GP?

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Lige  et  spørgsmål  til  jer  kvinder.

Hvor  meget  er  I villige  til  at  gå  på  kompromis  med  jeres  personlige  grænser  og  normer  for  god  opførsel?

Jeg  ved  det  er  et  servicefag  at  tilbyde  købesex, men  personligt  afviser  jeg  hellere  end  mand  på  en  pæn  måde  end  at  finde  mig  i  flere  aflysninger, tomme  løfter, mænd  der  spørger  efter  billigere  sex,  eller  sex  uden  kondom  vælger  jeg  også  at  takke  pænt nej tak til at  lave  en  aftale  med. 

Jeg  har  nok  gamle  værdier, men  når  jeg  laver  en  aftale  så  holder  jeg  den  og  forventer  naturligt  at  det  gælder  begge  veje. 

Selvfølgelig  kan  alle  blive  forhindret, men  så  aflyser  man  så  hurtig  som  overhovedet  muligt. 

Hvor  langt  strækker  I  jer  for  at  have  "kunder  i butikken " ift  jeres  værdier  som  person?

Og  nej  til  mine  "ikke-tilhængere" jeg  er  ingen  diva,  men  vil  behandles  med  en  smule  respekt  og  så  er  jeg  pænt  ligeglad  med  hvor  mange  aftaler  jeg  går  glip  af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som kunde mener jeg du som GP skal forvente almindelig pli og respekt, alt andet er simpelthen for lavt og åndssvagt, og vi er nødt til at kunne regne med hinanden. Det er en hård branche, og vi mænd skylder sgu at opføre os ordentligt og ikke spilde jeres tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skilgannon skrev, for 3 minutter siden:

Som kunde mener jeg du som GP skal forvente almindelig pli og respekt, alt andet er simpelthen for lavt og åndssvagt, og vi er nødt til at kunne regne med hinanden. Det er en hård branche, og vi mænd skylder sgu at opføre os ordentligt og ikke spilde jeres tid.

Jeg  ved  branchen  er  hård  og  der er  stor  konkurrence.  I mænd  kan  fravælge  som  I har  lyst  til.  

Men  som  du  skriver  almindelig  pli  og  respekt  for  hinanden  er  en  forudsætning for  et  godt  frækt  møde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pli og respekt er en selvfølgelighed for mig.

Min nydelse forsvinder hvis jeg fornemmer at kvinden ikke har det godt med det vi laver. Det gælder uanset om der er penge involveret eller ej.

Hellere holde lidt tilbage end at overskride nogens grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  ved  branchen  er  hård  og  der er  stor  konkurrence.  I mænd  kan  fravælge  som  I har  lyst  til.  

Men  som  du  skriver  almindelig  pli  og  respekt  for  hinanden  er  en  forudsætning for  et  godt  frækt  møde.  

Det har du delvis ret i, jeg mener dog engang at have prøvet at få en aftale med dig igen held, so det går begge veje jo. I skal absolut også kunne sige nej til os, men jeg er klar over at der for jer også er et element af at huslejen skal betales, hvis dette er jeres primære erhverv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis kan alle blive forhindret , men aflyser man mere end 2 gange hos mig så sent at jeg ikke kan nå at lave en ny aftale, så er man ikke velkommen igen.

spørger man om sex uden kondom blacklister man sig selv.

Fatter man ikke eller vil man bare ikke forstå at for at lave en aftale med mig kommer det kun til at ske via et opkald. Alt andet er useriøs i min forretning og jeg blokere dem.

Jeg har bygget en god fast kundekreds op hvor kemien er helt gensidig og dem værner jeg om med ekstra tid eller andet godt.

Jeg mener man skal være tro ved sin egen metoder i sin egen butik uanset om andre rynker på næsen af os. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skilgannon skrev, for 13 minutter siden:

Det har du delvis ret i, jeg mener dog engang at have prøvet at få en aftale med dig igen held, so det går begge veje jo. I skal absolut også kunne sige nej til os, men jeg er klar over at der for jer også er et element af at huslejen skal betales, hvis dette er jeres primære erhverv

Selvfølgelig  går  det  begge  veje.  Jeg  er  ikke afhængig  af  indtjening som  gp, har  ingen  faste  udgifter  forbundet  med  dette "fritidsjob"  men  det  forpligter  selvfølgelig  også  mig  ift  at  jeg  skal  opføre  mig  pænt og ordenligt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Så længe man har muligheden skal man aldrig gå på kompromis med sine personlige værdier og grænser. God opførsel burde være en selvfølge, men møder man nogen der ikke har, og det gør man, så er det i min erfaring bedre bare at droppe dem. Der kommer sjældent noget godt ud af at opdrage på voksne mennesker.

Jer der har dette som rent hygge-sjov er ekstra priviligerede, og kan holde fanen lige så højt I vil. Thumbs up for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg strækker mig overhovedet ikke. Jeg har mine grænser, og vil man ikke respektere dem, så er der ingen grund til at mødes. Så hvis jeg får fornemmelsen af, at fyren vil prøve mine grænser af (f.eks mht at bruge kondom) når han skriver eller ringer til mig, så bliver han afvist med det samme. Godt nok elsker jeg sex, men ikke så meget. Så vil jeg hellere lege med mig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Jeg går altså ikke på  kompromis omkring ønsket om at gøre det uden kondom og skriver den samme person mere end en gang hvor jeg skal forklare at det ikke er noget jeg tilbyder lige, som dem der forsøger med at få prisen sat ned svare jeg ikke. gider ikke sidde og skrive den samme besked til den samme person gang på gang. 

Bliver man væk og ikke aflyser får man ikke en ny tid en anden gang. 

jeg lyder sikkert ret snerpet nu her men gider ikke sidde og skrive 100 beskeder frem og tilbage før en aftale osv. 

kan nok også få sendt en afvisning på en ikke altid lige pæn måde Hvis det er samme person der skriver og stiller de samme spørgsmål uden nogen siden at ende op med at lave en aftale. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht og spørge om gp tilbyder sex uden kondom og spørger så bliver blacklistet.

Det kunne jo også være for og sikre sig at man ikke besøger gp der dyrker sex uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 11 minutter siden:

Mht og spørge om gp tilbyder sex uden kondom og spørger så bliver blacklistet.

Det kunne jo også være for og sikre sig at man ikke besøger gp der dyrker sex uden kondom.

Tror du virkelig selv på det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med dig nemtøs. 

Mænd der skriver de ønsker ydelser uden gummi, dem afviser jeg som udgangspunkt, for vores begges skyld, da jeg jo tydeligt ikke kan imødekomme hans ønsker. 

Personer som prutter om prisen gør i min optik det samme som at fortælle mig at jeg ikke er min pris værd? Ellers tak. 

Mænd som laver en aftale med mig og vælger ikke at dukke op, altså at brænde mig af, kommer hurtigt efter tidspunktet for aftalen direkte på min bloker liste. Det er simpelthen spild af min tid. 

Og som du skriver, hvis man bliver forhindret kan man som minimum give besked herom. Det er ganske alm pli. <3

Jeg går aldrig på kompromis med mig selv på job. 

Det skal være rart for begge parter. Det er det ikke for mig, hvis jeg overskrider mine personlige grænser ;)

Og min erfaring siger mig, at I langt de fleste tilfælde er det ikke rart for manden, hvis det ikke er rart for mig :wub:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
dickens skrev, for 1 minut siden:

Ja for har da selv forhørt mig af samme årsag.

Antager at det så kun var ved piger hvor der ikke stod noget i annoncen. Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 24 minutter siden:

Mht og spørge om gp tilbyder sex uden kondom og spørger så bliver blacklistet.

Det kunne jo også være for og sikre sig at man ikke besøger gp der dyrker sex uden kondom

Det kan man heldigvis se meget hurtigt ved modsvar fra den anden ende hvad det handler om at han spørger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger ikke kvinder der tilbyder sex uden gummi, da jeg ikke tænder på den slags kvinder. 

Ligesom det tænder mig at mødes med en intelligent kvinde som tør stå ved sine grænser og holdninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. 

Når man bestiller en gp  så behandler man hende med pli og som en gentleman og søge for at gøre det så godt som muligt. 

Hun skal forkæles. 

Det er ikke kun mig det kommer an på. 

Det er min mening. 

Hun skal føle at hun er værtsat. 

 

Redigeret af estat92

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Discounts og “øko” varer er ikke at finde hos mig. Kan forestille mig at der er mere efterspørgsel når man arbejder privat, men det er meget ligetil når der er noget generelle retningslinjer ift pris og sikkerhed på stedet. 
 

Men der mange andre grænser, nogen mere løse end andre. Fx har jeg ikke tungekys på menuen og det holder ved i 98% tilfælde, men engang imellem preller det af på den heldige ;) Græsk og dominans er et no-go, men engang imellem har jeg lyst til lidt hårde klap bagi og ved en særlig stemning kan jeg også godt nyde og selv efterspørge lidt analstimulering. Har jeg på forhånd sagt nej til en ting, der bliver forsøgt på, eller skal sige nej til noget mere end en gang så “overgiver” jeg mig ikke bare for at slippe for besværet - et nej er et nej, og det er ligemeget hvad nej’et er til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen hverken piger eller mænd bør gå over sine grænser.

Aflysninger gælder begge veje. Jeg oplevede tidligere på året, en GP der aflyste 2 gange på 2 dage, med besynderlige undskyldninger, der forsøger jeg mig heller ikke igen. 

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Nemtøs : Jeg forstår slet ikke hvorfor du føler du skal strække dig på nogle som helst områder.  Jeg kan forstå at du er gp som hobby og så behøver du da end ikke overveje om du skal strække dig.

Din krop - dine regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går på ingen måde på kompromis med mine grænser, jeg er SÅ klar i maglet i mine annoncer, så der burde ikke være noget at diskutere. Jeg oplever dog ind imellem at nogle af mine faste gæster, som jeg ellers troede havde respekt for mig og den stolthed jeg har omkring det jeg laver, pludselig tror at de kan få en hurtig sutter eller på anden vis prøver at få ydelser jeg IKKE tilbyder, fordi "jeg kommer jo fast hos dig" Jeg giver mere og mere af mig selv som person til mine gæster og vi følger med i hinandens liv, men de fysiske grænser SKAL respekteres. 

Når det kommer til nye gæster, så har jeg en klar forventning om at man starter med at sende mig en høflig og sober mail, jeg gider ikke bruge tid på dem der bare sender deres tlf nr eller bare skriver "TID?" eller lignende. Hvis man ikke engang kan vise den mest basale respekt for mig som et helt almindeligt menneske inden vi mødes, så kan jeg heller ikke tro at man så har respekt for mig, når man træder ind hos mig. Hvis man brænder mig af, ja så får man ikke en chance igen, længere er den ikke. Man lærer også hurtigt at tyde tonen og intentionerne hos den der skriver og jeg kan hurtigt vurdere hvem jeg vil bruge tid på eller hvem der ikke har forstået konceptet eller i det hele taget har læst min tekst. Jeg svarer gerne på spørgsmål, men hvis spørgsmålene allerede klart er besvaret i min tekst, ja så er skibet næsten allerede gået på grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Jeg går ikke på kompromis med min grænser ang ydelser og lign
Man kan få det man læser i min annonce, og vil man have andet, så finder man andet sted
Jeg gør dette i min fritid fra studierne, så jeg er bevidst om, hvad folk kan få og ikke få

Det eneste tidspunkt, jeg slækker på grænserne, er hvis jeg kører med lidt rabat på min priser for besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...