Hop til indhold
jensen6

Jomtien - kan jeg bede om lidt opl. for januar d'herrer?

Recommended Posts

En anden spøgelsesbygning er Pattayas rådne tand - desværre har jeg hidtil ikke kunnet finde særlig meget om historien bag - andet end at jeg har hørt at det var blevet højere end monumentet på Pratamnak, der hylder den tidligere konge - og så skulle der være noget med korruption.

Men de vil vist til at videreudvikle hele havneområdet ved Bali Hai Pier med en ny havn med plads til store krydstogtskibe - og så er det et spørgsmål om den rådne tand skal saneres eller bygges færdig?

Fra Huawei 6-2019 8854.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

En anden spøgelsesbygning er Pattayas rådne tand - desværre har jeg hidtil ikke kunnet finde særlig meget om historien bag - andet end at jeg har hørt at det var blevet højere end monumentet på Pratamnak, der hylder den tidligere konge - og så skulle der være noget med korruption.

Men de vil vist til at videreudvikle hele havneområdet ved Bali Hai Pier med en ny havn med plads til store krydstogtskibe - og så er det et spørgsmål om den rådne tand skal saneres eller bygges færdig?

Fra Huawei 6-2019 8854.jpg

Der har faktisk lige været en del skriven om den bygning her på det sidste. 

https://thepattayanews.com/2020/09/12/the-story-behind-the-abandoned-waterfront-condo-near-bali-hai-pier-in-pattaya/

Og efter denne artikel har der også været noget om at bystyret havde mistet tålmodigheden og at den skulle rives ned. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 30.9.2020 at 02:52:

Det er som om, at den tager lidt af udsigten oppe fra Phra Tamnak Mountain :ph34r:

Det er udsigten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må så håbe, at det er Bach Gruppen ( BG Beton ) der har været inde over, så falder lortet vel snart ned :wub: 

De er jo eksperter i højhuse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så på You-tube (ca. 5 min inde)

at der skulle være lidt damer for hire (piger med laktaske) på Jomtien Beach - det synes jeg ikke tidligere at have bemærket skulle være særlig udbredt de par gange jeg har været i Pattaya - faktisk har jeg kun truffet en enkelt, som gerne ville have været med hjem på hotellet - men da havde jeg en anden fræk aftale - og betalte hende kun et par hundrede bath for at gøre mig lidt selskab, mens vi gik et sted hen og hørte levende music.

Men PT. skal man nok ikke regne med at der bliver lagt op til større Beach Parties:

https://pattayamail.us4.list-manage.com/track/click?u=0bce3e0515d0797a73c960211&id=4cd3747fc1&e=499b62d9c6

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

 

 

 

Hende der er 1.38 inde i videoen.   Umm !.. Kvali...  Ligesom hendes påklædningsstil.  

Der kan man nu godt savne Thailand lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 time siden:

Hende der er 1.38 inde i videoen.   Umm !.. Kvali...  Ligesom hendes påklædningsstil.  

Der kan man nu godt savne Thailand lidt.

Sådan en ville jeg godt gå langt udenom, da hun ligner en der bare skal have til det næste fix og ikke en man kan føre en længere samtale med. Har prøvet sådanne unge piger, hvor det ender med man bare må knalde dem bagfra, give dem 1000 bath og lade dem selv finde hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...