Hop til indhold
2cool

Ærlige kvinder

Recommended Posts

2cool skrev, for 2 minutter siden:

er jo en manglevare. Men denne annonce burde nok ikke være så ærlig i sin annonce, det er jo lidt som at skyde sig selv i foden.

 

https://annoncelight.dk/showad/271572

Jeg tror faktisk at der er rigtig mange der sætter pris på at hun er så ærlig.

Men du har dog nok ret i, at det i dette tilfælde næppe vil være med til at fremme omsætningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Træls

Men utroligt nok man kan få store bryster fra Indien :)

"kvinde med store bryster fra Indien" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg tar osse hatten af for ærlighed og seriøsitet – hun skriver at hun kun tilbyder massage lige nu :)

Jeg ville ikke være bange for at besøge pigen når hun er færdigbehandlet :)

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men når hun under "gør ikke" skriver "sex uden gummi" og samtidig skriver oppe i advarslen at "hvis du har haft ubeskyttet sex" med hende skal du testes, er der noget der ikke stemmer helt. ;) 

Men fuld respekt for ærligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Bear skrev, for 15 minutter siden:

Men når hun under "gør ikke" skriver "sex uden gummi" og samtidig skriver oppe i advarslen at "hvis du har haft ubeskyttet sex" med hende skal du testes, er der noget der ikke stemmer helt. ;) 

Men fuld respekt for ærligheden. 

Jeg husker fra ældre annoncer hun har tilbudt sex uden kondom – det har du sikkert ikke set eftersom Skive nok ikke er dit "jagtområde" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et princip at jeg kun har sikker sex med en gp. Skulle jeg nogen sinde bryde det princip vil det da være med en der er ærlig som hende. Så tør jeg meget bedre stole på at hun siger, nu er jeg altså sygdomsfri. Respekt til hende og dejligt for de mænd som har været sammen med hende.

Nu er Skive så ikke lige der jeg normalt går på jagt, så et besøg bliver det nok ikke til alligevel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Hej kan se det er min gamle annonce i skriver om. Først vil jeg sige jeg er  færdig behandlet. ;-)

Det med at jeg skrev det i min annonce er fordi der er en lov hvis du sælger sex så skal du oplyse hvis du har en sex sygdom. Da jeg ikke ved hvem der gav mig den og hvem der kunne have fået den syns jeg det var nemmere at skrive det i min annonce:-) 

Ja jeg har tilbudt sex uden gummi engang men gør det ikke mere fordi for at være ærlig det her skræmte mig lidt.

Til sidst vil jeg sige tak for alle jeres rosende ord omkring at jeg er ærlig omkring det. For vidste godt at det her er ikke godt for " business" 

Hav en god dag:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...