Guest Nemtøs Skrevet 3. December, 2019 Kære mænd Der kører populær kalender udtrækning hvor den daglige præmie er 15 min. selskab med mulighed for yderligere tilkøb. Jeg er nysgerrig på, om I heldige mænd vil nøjes med de 15 min. gratis selskab eller I vil tilkøbe mere tid? Jeg er klar over der er flere gp'er tilbyder køb på 15 minutter - I mænd som benytter jer af 15 minutters selskab - er det primært til første gangs besøg eller kan I nå det I ønsker på så kort tid? Der har tidligere været snak om at det også er forskelligt fra gp til gp hvornår tiden starter, men hvis bad indgår i tiden, skal man godt nok have fart på. Jeg tllbyder selv blowjob på 20 minutter, men bruger tit længere tid end de 20 minutter, da der også bliver brugt tid på kys, gensidige berøringer og evt lidt snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. December, 2019 Hmm forstår ikke det der 15 min koncept, jeg køber hele timer nogen gange flere timer til nærvær og cuddling, og sex...deltog og vandt jeg 15 minutter ville jeg lave tilkøb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 3. December, 2019 Jeg ville absolut lave tilkøb. 15 minutter er jo ingen tid..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 3. December, 2019 Der er ikke meget hygge ved 15 min. -> Tilkøb. Men ellers,,: Nej tak... Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 3. December, 2019 Hmm.. 15min?? Det ville jeg ikke kunne nå noget som helst på.. Med bad og hvad der ellers er aftalt..... Tja så tager det mere end 15min for mig.. Nu du spørger om "ved første gangs besøg". Der har jeg altid kun taget 30min. Jeg ved ikke hvorfor, men det har jeg.. De efterfølgende gange har og er altid været længere tid.. Så for mig ville det også blive med tilkøb.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
domus.habitus 10 Skrevet 3. December, 2019 Jeg skulle nok spare op I to ugers tid for at fyre den af på et kvarter, og så skulle jeg forberede mig godt og grundigt hjemmefra i nogle timer. Et tilkøb ville være absolut nødvendigt. Jeg læser dog at flere mænd kan sagtens præstere på under 10 min, endda hurtigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 3. December, 2019 Jeg kan ikke nå noget på under en time. Så vil jeg altså hellere på færre besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 3. December, 2019 Jeg vil helt klart gøre brug af muligheden for tilkøb af tid. For mig betyder kæleri, hygge og nusse rigtigt meget og det skal der helt sikkert være tid til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 3. December, 2019 Jeg skulle kende kvinden rimelig godt på forhånd, hvis 15 minutter skulle kunne fungere for mig. Men, hvis det så er tilfældet, og "kemien" er der, så synes jeg, at en quickie, til tider, kan noget rigtig godt! - Men det kræver nogle forudsætninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 3. December, 2019 Jeg vil ikke deltage i konkurrencen om 15 minutter. Minimum 1 time, jeg kan ikke være sammen med en dejlig kvinde / lady uden at slikke i 15 minutter Derfor deltog jeg i @Nemtøs konkurrencen Men fint nok med konkurrencer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. December, 2019 15 min er vel det samme som når nogen tilbyder en "quicky". Men 15 er godt nok ikke lang tid. Jeg vil foretrække at springe hver anden besøg over og så få 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr34 3 Skrevet 3. December, 2019 15 min er vidst kun en udløsning. Kan være ok hvis man er virkelig liderlig. Men hvis man skal have en ordenlig oplevelese skal der da mere til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. December, 2019 (edited) KnudSan skrev, for 38 minutter siden: Jeg vil ikke deltage i konkurrencen om 15 minutter. Minimum 1 time, jeg kan ikke være sammen med en dejlig kvinde / lady uden at slikke i 15 minutter Derfor deltog jeg i @Nemtøs konkurrencen Men fint nok med konkurrencer fedt at du var tilmeldt men øv at du så desværre IKKE vandt,,,, @Nemtøs ville 100 % nyde de minimum 15 min. i din tunges gode selskab og resten af din krop og behandling i den givne tid ,, @KnudSan du var min. favorit no. 1 , og håbede på at du vandt Redigeret 3. December, 2019 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Au2mek Skrevet 3. December, 2019 15 min ville jeg aldrig bruge penge på. 1 time er passende og det skal være et rart hyggeligt sted og gerne lidt diskret. Hos mig handler det ikke kun om sex, men også nærvær. MVH Au2mek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 127 Skrevet 3. December, 2019 Man når ikke ret langt på 15 minutter. Jeg foretrækker minimum en time, og hvis økonomien tillader det 2 eller 3 timer. Så er der virkelig tid til det hele. Man skal føle at man har været hele paletten rundt, og der er 15 minutter slet ikke nok. Det er sikkert meget individuelt hvor lang tid der går før man får udløsning, men der er ikke ret mange der kan få en fuldendt oplevelse på kun 15 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 3. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 26 minutter siden: fedt at du var tilmeldt men øv at du så desværre IKKE vandt,,,, @Nemtøs ville 100 % nyde de minimum 15 min. i din tunges gode selskab og resten af din krop og behandling i den givne tid ,, @KnudSan du var min. favorit no. 1 , og håbede på at du vandt Takker @Hunting for beaver tror jeg havde foreslået 40 minutters slik af den frække @Nemtøs mis. Men måske næste jul Nemtøs kører en konkurrence igen og så med gevinst på 90 minutter, så vil jeg slikke Nemtøs i 70 minutter Men jeg er da stolt over at være din favorit No 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. December, 2019 KnudSan skrev, for 4 minutter siden: Takker @Hunting for beaver tror jeg havde foreslået 40 minutters slik af den frække @Nemtøs mis. Men måske næste jul Nemtøs kører en konkurrence igen og så med gevinst på 90 minutter, så vil jeg slikke Nemtøs i 70 minutter Men jeg er da stolt over at være din favorit No 1 Jeg kan glæde dig med at jeg normalt ikke kigger på uret - så 1 times købt tid kan sagtens strække sig op til 2 timers selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 3. December, 2019 Skulle jeg være den heldige vinder af 15 gratis minutter, ville det også blive suppleret med formentlig 15 minutter ekstra. Har faktisk indtil nu kun købt 60 minutter, men så har massage også været med i pakken. Har endnu til gode, at det udelukkende handler om god sex (altså hvor massage ikke er tænkt med), og det kan i min optik ikke nås på 15 minutter. Måske dårligt nok på 30, hvis der også lige skal bygges en stemning op, men omvendt: Hvis kemien er der fra start, går der altså ikke lang tid førend de dybe kys ender i hed sex... og så ved jeg sgu ærligt talt ikke, om min pik kan holde til at knalde i 30 minutter eller mere i tillæg til den tid, pigen og jeg bruger på kys, slik og kærtegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 3. December, 2019 Ville osse helt sikkert tilkøbe noget ekstra tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 3. December, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg kan glæde dig med at jeg normalt ikke kigger på uret - så 1 times købt tid kan sagtens strække sig op til 2 timers selskab. Tror du er en ener Nemtøs og er et godt selskab God jul til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. December, 2019 KnudSan skrev, for 20 minutter siden: Tror du er en ener Nemtøs og er et godt selskab God jul til dig Tak for dine søde ord og glædelig jul til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 4. December, 2019 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Jeg er nysgerrig på, om I heldige mænd vil nøjes med de 15 min. gratis selskab eller I vil tilkøbe mere tid? 15 min - så er der også tid til lidt massage og pillow talk efter. Nej, jeg er ikke god til "God dag, skal vi bolle", så de frøste 15 min bruges til at lige at komme i gang. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 4. December, 2019 Jeg har aldrig kun købt 15 min. For mig handler det om andet end udlæsningen. Det er også det frække og det intime. Så jeg vil tilkøbe tid. Problemet er bare, at jeg ikke har set konkurrencen/kalenderudtrækningen. Hvor er den henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg