Hop til indhold
Guest Nemtøs

15 minutters tid

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Kære  mænd 

Der kører populær kalender udtrækning  hvor  den daglige  præmie  er  15 min. selskab  med  mulighed  for  yderligere  tilkøb. Jeg  er  nysgerrig  på, om I heldige  mænd  vil  nøjes  med  de 15 min. gratis  selskab  eller  I vil  tilkøbe  mere  tid? 

Jeg  er  klar  over  der  er  flere  gp'er  tilbyder  køb  på  15 minutter  - I mænd  som  benytter  jer  af  15 minutters  selskab  - er  det  primært  til  første  gangs  besøg  eller  kan  I nå  det  I ønsker  på  så  kort  tid? 

Der  har  tidligere  været  snak  om  at  det  også  er  forskelligt  fra  gp til  gp  hvornår  tiden  starter, men  hvis  bad  indgår  i  tiden, skal  man  godt  nok  have  fart  på. 

Jeg  tllbyder  selv  blowjob  på  20 minutter, men  bruger  tit  længere  tid  end  de  20 minutter, da  der  også bliver  brugt tid  på  kys, gensidige  berøringer og  evt  lidt  snak. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm forstår ikke det der 15 min koncept, jeg køber hele timer nogen gange flere timer til nærvær og cuddling, og sex...deltog og vandt jeg 15 minutter ville jeg lave tilkøb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

Der er ikke meget hygge ved 15 min. -> Tilkøb.

Men ellers,,: Nej tak...

Vh 

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.. 15min?? Det ville jeg ikke kunne nå noget som helst på.. Med bad og hvad der ellers er aftalt..... Tja så tager det mere end 15min for mig.. :)

Nu du spørger om "ved første gangs besøg". Der har jeg altid kun taget 30min. Jeg ved ikke hvorfor, men det har jeg.. De efterfølgende gange har og er altid været længere tid..

Så for mig ville det også blive med tilkøb.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle nok spare op I to ugers tid for at fyre den af på et kvarter, og så skulle jeg forberede mig godt og grundigt hjemmefra i nogle timer. Et tilkøb ville være absolut nødvendigt. Jeg læser dog at flere mænd kan sagtens præstere på under 10 min, endda hurtigere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke nå noget på under en time. Så vil jeg altså hellere på færre besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helt klart gøre brug af muligheden for tilkøb af tid.

For mig betyder kæleri, hygge og nusse rigtigt meget og det skal der helt sikkert være tid til.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle kende kvinden rimelig godt på forhånd, hvis 15 minutter skulle kunne fungere for mig.

Men, hvis det så er tilfældet, og "kemien" er der, så synes jeg, at en quickie, til tider, kan noget rigtig godt! - Men det kræver nogle forudsætninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke deltage i konkurrencen om 15 minutter.

Minimum 1 time, jeg kan ikke være sammen med en dejlig kvinde / lady uden at slikke i 15 minutter :P

Derfor deltog jeg i @Nemtøs konkurrencen

Men fint nok med konkurrencer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

15 min er vel det samme som når nogen tilbyder en "quicky". Men 15 er godt nok ikke lang tid.
Jeg vil foretrække at springe hver anden besøg over og så få 30 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

15 min er vidst kun en udløsning. Kan være ok hvis man er virkelig liderlig. Men hvis man skal have en ordenlig oplevelese skal der da mere til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 38 minutter siden:

Jeg vil ikke deltage i konkurrencen om 15 minutter.

Minimum 1 time, jeg kan ikke være sammen med en dejlig kvinde / lady uden at slikke i 15 minutter :P

Derfor deltog jeg i @Nemtøs konkurrencen

Men fint nok med konkurrencer :D

fedt at du var tilmeldt men øv at du så desværre IKKE vandt,,,, @Nemtøs ville 100 % nyde de minimum 15 min. i din tunges gode selskab og resten af din krop og behandling i den givne tid ,, :)

@KnudSan du var min. favorit no. 1 , og håbede på at du vandt ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Au2mek

15 min ville jeg aldrig bruge penge på. 

1 time er passende og det skal være et rart hyggeligt sted og gerne lidt diskret. 

Hos mig handler det ikke kun om sex, men også nærvær. 

MVH Au2mek

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man når ikke ret langt på 15 minutter. Jeg foretrækker minimum en time, og hvis økonomien tillader det 2 eller 3 timer. Så er der virkelig tid til det hele. Man skal føle at man har været hele paletten rundt, og der er 15 minutter slet ikke nok. Det er sikkert meget individuelt hvor lang tid der går før man får udløsning, men der er ikke ret mange der kan få en fuldendt oplevelse på kun 15 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 26 minutter siden:

fedt at du var tilmeldt men øv at du så desværre IKKE vandt,,,, @Nemtøs ville 100 % nyde de minimum 15 min. i din tunges gode selskab og resten af din krop og behandling i den givne tid ,, :)

@KnudSan du var min. favorit no. 1 , og håbede på at du vandt ;)

Takker @Hunting for beaver tror jeg havde foreslået 40 minutters slik af den frække @Nemtøs mis.

Men måske næste jul Nemtøs kører en konkurrence igen og så med gevinst på 90 minutter,  så vil jeg slikke Nemtøs i 70 minutter :P

Men jeg er da stolt over at være din favorit No 1:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
KnudSan skrev, for 4 minutter siden:

Takker @Hunting for beaver tror jeg havde foreslået 40 minutters slik af den frække @Nemtøs mis.

Men måske næste jul Nemtøs kører en konkurrence igen og så med gevinst på 90 minutter,  så vil jeg slikke Nemtøs i 70 minutter :P

Men jeg er da stolt over at være din favorit No 1:D

Jeg  kan  glæde  dig  med  at  jeg  normalt  ikke  kigger  på  uret  - så  1 times  købt  tid  kan  sagtens  strække  sig  op  til 2 timers  selskab. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle jeg være den heldige vinder af 15 gratis minutter, ville det også blive suppleret med formentlig 15 minutter ekstra. Har faktisk indtil nu kun købt 60 minutter, men så har massage også været med i pakken.

Har endnu til gode, at det udelukkende handler om god sex (altså hvor massage ikke er tænkt med), og det kan i min optik ikke nås på 15 minutter. Måske dårligt nok på 30, hvis der også lige skal bygges en stemning op, men omvendt: Hvis kemien er der fra start, går der altså ikke lang tid førend de dybe kys ender i hed sex... og så ved jeg sgu ærligt talt ikke, om min pik kan holde til at knalde i 30 minutter eller mere i tillæg til den tid, pigen og jeg bruger på kys, slik og kærtegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  kan  glæde  dig  med  at  jeg  normalt  ikke  kigger  på  uret  - så  1 times  købt  tid  kan  sagtens  strække  sig  op  til 2 timers  selskab. 

 

Tror du er en ener Nemtøs og er et godt selskab 

God jul til dig:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
KnudSan skrev, for 20 minutter siden:

Tror du er en ener Nemtøs og er et godt selskab 

God jul til dig:)

 

Tak  for  dine  søde ord  og  glædelig jul til dig også 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Jeg  er  nysgerrig  på, om I heldige  mænd  vil  nøjes  med  de 15 min. gratis  selskab  eller  I vil  tilkøbe  mere  tid? 

15 min - så er der også tid til lidt massage og pillow talk efter. B)

Nej, jeg er ikke god til "God dag, skal vi bolle", så de frøste 15 min bruges til at lige at komme i gang. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig kun købt 15 min. For mig handler det om andet end udlæsningen. Det er også det frække og det intime. Så jeg vil tilkøbe tid. Problemet er bare, at jeg ikke har set konkurrencen/kalenderudtrækningen. Hvor er den henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...