Hop til indhold

Recommended Posts

JacobCalde85 skrev, for 13 timer siden:

 vores allesammens favorit?

Der hersker nok ikke nogen tvivl om at hun er en pige mange kender og har besøgt, meeen er det ikke lige at strammen skruen lidt :razz:, jeg har aldrig besøgt hende, men det kan da være at jeg er den suverænt ENESTE der ikke har Jenny som favorit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik en gang omgang massage hos Jenny - hun var flink til at pirre pikken på den langsomme måde, og min røv fik massage udenpå og med en finger oppe...

Afslutningen var mig på knæ foran Jenny og så fik jeg ellers lov til at slikke både fisse og røv. Jeg har sgu noget med de sorte kys / rimming for tiden. Det tænder mig virkelig

Lige før jeg kom rejste jeg mig op så Jenny kunne spille min pik imens hun slikkede og "bed" (blidt) i mine brystvorter.,,,

dejlig kvinder der ved hvad hun gør og hvad hun vil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hojerlars
Agurken skrev, den 17.8.2020 at 10:03:

Er dit tastatur gået i stykker, har du igen glemt hvad du skulle skrive eller er det en ny form for blindskrift? 

JENNY  er rigtig lækker lærer man hende at kende kan man komme rigtig langt hvis man får hende op at køre,har kendt hende i mange år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hojerlars skrev, for 1 time siden:

JENNY  er rigtig lækker lærer man hende at kende kan man komme rigtig langt hvis man får hende op at køre,har kendt hende i mange år.

Fortæl! Hvad har du gjort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hojerlars skrev, for 4 timer siden:

JENNY  er rigtig lækker lærer man hende at kende kan man komme rigtig langt hvis man får hende op at køre,har kendt hende i mange år.

Tak for dit indspark og dejligt at se, du har fået skiftet toner i dit tastatur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, den 2.12.2019 at 16:45:

Livet i Thai massage verdenen er fuld af overraskelser.

http://www.jenny-thaimassage.dk/

Jeg har læst meget om Jenny i Vardegade gennem årerne her inde og jeg tænkte nu må jeg da også prøve denne EG berømmelse. Jeg var fuld a forventning med en dejlig spænding om det ville blive mit livs vildeste sex oplevelse eller jeg ville blive smidt ud på r.. og albuer som een herinde beskrev.

Det skulle gå helt anderledes. Jenny var klar da jeg ankom, vi snakkede lidt, hun hentede et glas varmt saft og tilbød mig et også. Hun ser stadig fantastisk ud og jeg tænkte jeg nok ikke kunne forsvare mig mod den store tur. Jeg gav hende 500 kr for en times massage up front. Hun spurgte om jeg ville have ekstra og jeg sagde måske. Så gik hun i gang med en times blød men god oliemassage uden for meget olie. Der var ingen antydning af seksuelle strejf eller pirring. Efter en time var hun færdig vi konverserede høfligt og jeg spurgte pænt om mere næste gang. Hun snakkede flere gange om den unge frodige pige der så rigtigt sød ud og som sad i stuen , men det er jo Jenny der er den berømte. Så gik jeg igen!

Jeg er stor fan af grønne massager af thai quinder på +50, det var bare ikke lige det jeg havde set komme fra den vidt berømte Jenny, men det er jo også en sjov oplevelse og jeg tænker absolut at jeg skal komme igen :-)

Jmk

Tak for en anmeldelse men ved du hvad den frodige pige hed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...