Hop til indhold

Recommended Posts

Livet i Thai massage verdenen er fuld af overraskelser.

http://www.jenny-thaimassage.dk/

Jeg har læst meget om Jenny i Vardegade gennem årerne her inde og jeg tænkte nu må jeg da også prøve denne EG berømmelse. Jeg var fuld a forventning med en dejlig spænding om det ville blive mit livs vildeste sex oplevelse eller jeg ville blive smidt ud på r.. og albuer som een herinde beskrev.

Det skulle gå helt anderledes. Jenny var klar da jeg ankom, vi snakkede lidt, hun hentede et glas varmt saft og tilbød mig et også. Hun ser stadig fantastisk ud og jeg tænkte jeg nok ikke kunne forsvare mig mod den store tur. Jeg gav hende 500 kr for en times massage up front. Hun spurgte om jeg ville have ekstra og jeg sagde måske. Så gik hun i gang med en times blød men god oliemassage uden for meget olie. Der var ingen antydning af seksuelle strejf eller pirring. Efter en time var hun færdig vi konverserede høfligt og jeg spurgte pænt om mere næste gang. Hun snakkede flere gange om den unge frodige pige der så rigtigt sød ud og som sad i stuen , men det er jo Jenny der er den berømte. Så gik jeg igen!

Jeg er stor fan af grønne massager af thai quinder på +50, det var bare ikke lige det jeg havde set komme fra den vidt berømte Jenny, men det er jo også en sjov oplevelse og jeg tænker absolut at jeg skal komme igen :-)

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joe hun lavede en håndbevægelse der var ret tydeligt men jeg spurgte ikke ind til hvor grænsen gik, var ikke så interesseret i den unge pige i dag. Hun så super dejlig ud så det skal ikke tages negativt. Måske andre kan anmelde hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 3 timer siden:

Livet i Thai massage verdenen er fuld af overraskelser.

http://www.jenny-thaimassage.dk/

Jeg har læst meget om Jenny i Vardegade gennem årerne her inde og jeg tænkte nu må jeg da også prøve denne EG berømmelse. Jeg var fuld a forventning med en dejlig spænding om det ville blive mit livs vildeste sex oplevelse eller jeg ville blive smidt ud på r.. og albuer som een herinde beskrev.

Det skulle gå helt anderledes. Jenny var klar da jeg ankom, vi snakkede lidt, hun hentede et glas varmt saft og tilbød mig et også. Hun ser stadig fantastisk ud og jeg tænkte jeg nok ikke kunne forsvare mig mod den store tur. Jeg gav hende 500 kr for en times massage up front. Hun spurgte om jeg ville have ekstra og jeg sagde måske. Så gik hun i gang med en times blød men god oliemassage uden for meget olie. Der var ingen antydning af seksuelle strejf eller pirring. Efter en time var hun færdig vi konverserede høfligt og jeg spurgte pænt om mere næste gang. Hun snakkede flere gange om den unge frodige pige der så rigtigt sød ud og som sad i stuen , men det er jo Jenny der er den berømte. Så gik jeg igen!

Jeg er stor fan af grønne massager af thai quinder på +50, det var bare ikke lige det jeg havde set komme fra den vidt berømte Jenny, men det er jo også en sjov oplevelse og jeg tænker absolut at jeg skal komme igen :-)

Jmk

Tak for et godt indlæg om Jenny...

Jeg har altid været fascineret af hende, men har aldrig scoret det erotiske sejrsmål med hende...would love to...for hun er lækker hende,.Jenny

Redigeret af Pyjamasparty

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Ja Jenny giver rigtig god massage, sidst jeg besøgte hende fik jeg lov at smage hendes lille lækre thaitissekone :P mens jeg fik et dejligt hj.

Jenny skal jeg jeg snart have besøgt igen, hvis muligt, kunne jeg godt tænke mig at gå hele vejen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 13 timer siden:

Hun spurgte om jeg ville have ekstra og jeg sagde måske.

 

Jmk skrev, for 12 timer siden:

en håndbevægelse der var ret tydeligt men jeg spurgte ikke ind til hvor grænsen gik

Hvis du siger "måske", og ikke spørger ind, når hun åbner op, så er det vel blot et signal til hende om at du ikke ønsker FP , tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hojerlars
Jmk skrev, den 2.12.2019 at 16:45:

Livet i Thai massage verdenen er fuld af overraskelser.

http://www.jenny-thaimassage.dk/

Jeg har læst meget om Jenny i Vardegade gennem årerne her inde og jeg tænkte nu må jeg da også prøve denne EG berømmelse. Jeg var fuld a forventning med en dejlig spænding om det ville blive mit livs vildeste sex oplevelse eller jeg ville blive smidt ud på r.. og albuer som een herinde beskrev.

Det skulle gå helt anderledes. Jenny var klar da jeg ankom, vi snakkede lidt, hun hentede et glas varmt saft og tilbød mig et også. Hun ser stadig fantastisk ud og jeg tænkte jeg nok ikke kunne forsvare mig mod den store tur. Jeg gav hende 500 kr for en times massage up front. Hun spurgte om jeg ville have ekstra og jeg sagde måske. Så gik hun i gang med en times blød men god oliemassage uden for meget olie. Der var ingen antydning af seksuelle strejf eller pirring. Efter en time var hun færdig vi konverserede høfligt og jeg spurgte pænt om mere næste gang. Hun snakkede flere gange om den unge frodige pige der så rigtigt sød ud og som sad i stuen , men det er jo Jenny der er den berømte. Så gik jeg igen!

Jeg er stor fan af grønne massager af thai quinder på +50, det var bare ikke lige det jeg havde set komme fra den vidt berømte Jenny, men det er jo også en sjov oplevelse og jeg tænker absolut at jeg skal komme igen :-)

Jmk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pyjamasparty skrev, for 20 timer siden:

Hun er lækker hende Jenny.....

Har du selv været der for nyligt og kan bidrage med lidt opdateret info?

Det er et noget sparsomt indlæg @Hojerlars bidrager med på et 8 måneders gammelt indlæg og ligner mere et forsøg på at få fokus på at Jenny lever endnu. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, 1 time siden:

Har du selv været der for nyligt og kan bidrage med lidt opdateret info?

Det er et noget sparsomt indlæg @Hojerlars bidrager med på et 8 måneders gammelt indlæg og ligner mere et forsøg på at få fokus på at Jenny lever endnu. 

Jeg var forbi for ca et år siden. Hun er lækker, og sensuel.

Massagen er god, men den erotiske er aldrig faldet i min kurv. Ved ikke om det er på menuen. Det var der, kan man læse i ældre opslag, men der var lokationen Aalborggade.

Jenny får ikke mange anmeldelser, men om siger noget om aktiviteten på stedet ved jeg ej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jenny de sidste 3-4 år. Hver gang har været lige lækkert. 

Vi har altid startet massagen på maven og har sluttet i 69 position. Hun har ikke givet BJ men har givet mig fuldmagt til at slikke hende i begge huller bagved. 

Levende legende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JacobCalde85 skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har besøgt Jenny de sidste 3-4 år. Hver gang har været lige lækkert. 

Vi har altid startet massagen på maven og har sluttet i 69 position. Hun har ikke givet BJ men har givet mig fuldmagt til at slikke hende i begge huller bagved. 

Levende legende. 

Hvis hun ikke giver BJ må det da være en tam intetsigende 69'er. Puster hun så bare på den eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Agurken skrev, for 2 timer siden:

Hvis hun ikke giver BJ må det da være en tam intetsigende 69'er. Puster hun så bare på den eller hvad?

 En art "halv" Nelson, måske en 69-Light .............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JacobCalde85 skrev, for 3 timer siden:

Lol, hun har bare givet den gas med hånden mens hendes ansigt var tæt på den. Jeg kom i hende ansigtet, hun var dog hurtig til at løbe ud bagefter.

Nå men dejligt for Jenny, hun selv kan få valuta for pengene, fik du så nedslag i prisen for at tilfredsstille hende?

Hvad gav du så for at få lov til det? 1000 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JacobCalde85 skrev, for 35 minutter siden:

Hun ved hvad hun vil have for sin service. Det er altid 1000kr. 
Men det er dejligt at mærke at hun er rutineret. Har du selv været på besøg agurken? 

 

Ja men det er noget tid siden efterhånden og sidste gang var det kun til massage, hvilket hun faktisk er god til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JacobCalde85 skrev, den 10.8.2020 at 10:03:

Jeg har besøgt Jenny de sidste 3-4 år. Hver gang har været lige lækkert. 

Vi har altid startet massagen på maven og har sluttet i 69 position. Hun har ikke givet BJ men har givet mig fuldmagt til at slikke hende i begge huller bagved. 

Levende legende. 

Jeg har også slikket hende godt og grundigt i begge huller og fik faktisk lov at presse en finger op i det bageste hvilke hun nød meget.  Har een gang fået BJ med hætte men aldrig FP,  som jeg egentlig heller ikke har spurgt til, da det normalt Er sensuelt nok og dejligt at være sammen med hende uden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, den 11.8.2020 at 13:31:

Jeg har også slikket hende godt og grundigt i begge huller og fik faktisk lov at presse en finger op i det bageste hvilke hun nød meget.  Har een gang fået BJ med hætte men aldrig FP,  som jeg egentlig heller ikke har spurgt til, da det normalt Er sensuelt nok og dejligt at være sammen med hende uden 

Heldig! Hvordan gir hun BJs?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke gået glip af noget.  Ordinært og ikke helt indlevende og så med hætte der tager lidt af glæden fra mig.  Hun kan helt sikkert bedre selv lide at blive slikket .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hojerlars skrev, for 16 timer siden:

 

Er dit tastatur gået i stykker, har du igen glemt hvad du skulle skrive eller er det en ny form for blindskrift? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest covfefe
Agurken skrev, for 43 minutter siden:

Er dit tastatur gået i stykker, har du igen glemt hvad du skulle skrive eller er det en ny form for blindskrift? 

Maybe white font colour on white background? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...