Guest Emmalie Skrevet 29. November, 2019 Mogens @Varmemester Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 29. November, 2019 jeg besøger ikke frække piger men er ikke helt ubekendt med at bruge dæknavn nårjeg fx er i byen med veninder kalder jeg mig Zahra for jeg vil ikke findes bagefter af dem vi snakker med en aften havde jeg et par sjove timer med en fyr, vi dansede og snakkede og fik os et par shots .. eller måske mange shots, det nytter ikke at tælle hvis det alligevel står tåget dagen efter nå men på et eller andet tidspunkt får vi den geniale idé at vi skal udveksle numre, så frem med telefonerne jeg indkoder på hans og han indkoder på min da jeg rækker den tilbage til ham siger han 'hvorfor præsenterer du dig som xxx hvis du hedder Zahra??' øøh what? har jeg virkelig givet dig mit rigtige navn, det ligner ikke mig han troede så ikke på at xxx er mit navn og at Zahre er et dæknavn men det passer mig jo fint iøvrigt var der ingen af os der kontaktede den anden efterfølgende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. November, 2019 (edited) FritidsQ skrev, for 28 minutter siden: Mit bud er Christian Peter Lars Thomas Kunne man ikke lidt forsigtigt sætte et store foran hvert navn Store Christian Store Peter osv. Redigeret 29. November, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 29. November, 2019 kanonkongen skrev, for 28 minutter siden: Jo jo enig. Men folk troede jo på det. Igen underligt man kan tro på folk. Der ikke deltog i festerne Men det jo bare sjovt at en fjer bliver til mange høns. Jah, jeg deltog ikke i dem, eftersom jeg bor på Sjælland – og slet ikke var indbudt – men rygterne begyndte hurtigt at cirkulere på EG. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 29. November, 2019 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Hej @Hunting for beaver Jeg, kalder mig ved mit rigtige navn. For googler de mit tlf nr. Kan de jo se, jeg ikke hedder Peter. Og, jeg har ikke brug for, at lyve med mit navn eller alder. Det, er plat i mine øjne. God fredag. KK - det samme her;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. November, 2019 kanonkongen skrev, for 48 minutter siden: Altså, hvad han sagde for 5 år siden erindre jeg ikke. EG blev der sådan set ikke snakket meget om. Tro det eller lad være. Men ja nogen herinde troede jo det, var rene orgier. Er da selv blevet beskyldt, for at have været i en 3 kant. Selvom, der nok var 10 vidner der grinede af mig fordi. Jeg sov på en stol. Men som sagt mange rygter gik der. Der vil altid være mange rygter Fuck i dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. November, 2019 Toddy skrev, for 7 minutter siden: Der vil altid være mange rygter Fuck i dem Det, er ikke rygterne der genere mig. De er til, at grine af. Nej det, er dem der spreder Rygterne, jeg har noget imod. Gad vide, hvad de får ud af det. Tror de, at de bliver større på EG ved at sprede rygter. Tja hmmm De må jo føle de bliver mere værdsat det er grineren. Eller er det for at imponere andre hmmm. ?? Sjovt er det, at se på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 29. November, 2019 (edited) Toddy skrev, for 16 minutter siden: Der vil altid være mange rygter Fuck i dem Jeg sætter hellere sejl på til en god sydvestenvind. Redigeret 29. November, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Førstegænger 38 Skrevet 29. November, 2019 (edited) Tja, de ved allerede hvad jeg hedder når jeg har ringet fra mit alm. telefonnummer, så at bruge et andet navn ville nok virke lidt akavet Redigeret 29. November, 2019 af Førstegænger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. November, 2019 kanonkongen skrev, for 18 minutter siden: Det, er ikke rygterne der genere mig. De er til, at grine af. Nej det, er dem der spreder Rygterne, jeg har noget imod. Gad vide, hvad de får ud af det. Tror de, at de bliver større på EG ved at sprede rygter. Tja hmmm De må jo føle de bliver mere værdsat det er grineren. Eller er det for at imponere andre hmmm. ?? Sjovt er det, at se på. Det er sgu sikkert nok bare lidt misundelse og så ønsket om at være i centrum for en stund Gider ikke bruge min tid på den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. November, 2019 Borende X skrev, for 19 minutter siden: Jeg sætter hellere sejl på til en god sydvestenvind. Se det kan jeg godt sætte mig ind i Selvom jeg nu er ligeglad med hvad retning vinden blæser, blot jeg har den et sted mellem halv vind og agten for tværs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 30. November, 2019 Toddy skrev, for 2 minutter siden: Se det kan jeg godt sætte mig ind i Selvom jeg nu er ligeglad med hvad retning vinden blæser, blot jeg har den et sted mellem halv vind og agten for tværs Så kommer du heller ikke ret langt, hvis du fastholder disse kriterier. Hvis man tager udgangspunkt i en havn midt i Øresund, vil du med en rimelig vejrudsigt og svag vind kunne gå mod nord for en fin bagbords halse – og går du mod syd, vil du have en fin vind for en styrbords halse. Ellers må du krydse. Selv hader jeg at krydse, men det kan være nødvendigt, hvis man har et fast mål med sejladsen. Hilsen fra en Y1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 30. November, 2019 Julius skrev, for 4 timer siden: I mine unge dage kaldte jeg mig Lars, men det er jeg vokset fra. I mine unge dage kaldte jeg mig "Manden der skyder hurtigere end sin egen skygge", men det er jeg vokset fra. Nu skyder jeg meget langsommere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 30. November, 2019 Bananas skrev, for 1 minut siden: I mine unge dage kaldte jeg mig "Manden der skyder hurtigere end sin egen skygge", men det er jeg vokset fra. Nu skyder jeg meget langsommere. .... og formentligt lidt længere nede fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 30. November, 2019 Borende X skrev, for 24 minutter siden: .... og formentligt lidt længere nede fra Og desværre langt mere sjældent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 30. November, 2019 Jeg bruger mit eget fornavn i de fleste tilfælde. Der er 2 steder de har mit normale mobil nummer. Hvis de ikke har slettet det nu, da jeg ikke er så stabil gæst mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. December, 2019 Emmalie skrev, den 29.11.2019 at 23:24: Mogens @Varmemester @Varmemester `rens fætter Mogens eller @Varmemester `rens bror "varmelegemet" eller bare @Varmemester Junior 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 1. December, 2019 Emmalie skrev, den 29.11.2019 at 23:24: Mogens @Varmemester Hahaha.. Du er sq skøn lækkerMogens.. Hunting for beaver skrev, for 32 minutter siden: @Varmemester `rens fætter Mogens eller @Varmemester `rens bror "varmelegemet" eller bare @Varmemester Junior Det er desværre lidt en intern joke.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. December, 2019 Varmemester skrev, for 9 minutter siden: Hahaha.. Du er sq skøn lækkerMogens.. Det er desværre lidt en intern joke.. skønZak,,så må det være damerne som er smukZakkerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 1. December, 2019 Direktør Volkergreen er et godt navn. Yevgenij Bokov junior kan til nøds også anvendes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. December, 2019 kære @Varmemester en skønne dag ude i fremtiden så laver jeg min helt egen hyldest til og af dig,,, Så kan du dernæst trygt sige til damerne ,som damernes ven NO 1 "kombardoooo" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 1. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden: kære @Varmemester en skønne dag ude i fremtiden så laver jeg min helt egen hyldest til og af dig,,, Så kan du dernæst trygt sige til damerne ,som damernes ven NO 1 "kombardoooo" Ja jeg er jo jyde som er flyttet til øen.. Så jeg kan godt Kombardoooo sangen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Ja jeg er jo jyde som er flyttet til øen.. Så jeg kan godt Kombardoooo sangen.. har du så også været på det omtalte skib,, I mine yngre dage rejste jeg en del med SJASK og KURT, shit det var tit med hjertet siddende helt oppe i halsen, og med livet som indsats især i stormvejr, ja det stormer altså en hel del her i DK om muligt endnu mere ude på det åbne hav,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 1. December, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: har du så også været på det omtalte skib,, I mine yngre dage rejste jeg en del med SJASK og KURT, shit det var tit med hjertet siddende helt oppe i halsen, og med livet som indsats især i stormvejr, ja det stormer altså en hel del her i DK om muligt endnu mere ude på det åbne hav,, Jep dem har jeg sejlet med.. Jeg fik kureret min højdeskræk da jeg arbejdede på Århus Flydedok da den eksisterede.. Jeg sag oppe i masten på en Unifeeder da en a dem sejlede forbi.. Den lavede så store dyninger at masten svajede 3 meter til HVER SIDE.. Så er det sq bare med at holde fast.. Hehe.. Ombord på en sejlbåd på Sjælland Rundt hvor vi ramte et tordenvejr.. Da sejlede vi det samme kun på et lille forsejl som vi gjorde når alle sejl var sat.. Så blæser det altså PÆNT MEGET i Fakse Bugt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 1. December, 2019 (edited) Varmemester skrev, for 18 minutter siden: Hehe.. Ombord på en sejlbåd på Sjælland Rundt hvor vi ramte et tordenvejr.. Da sejlede vi det samme kun på et lille forsejl som vi gjorde når alle sejl var sat.. Så blæser det altså PÆNT MEGET i Fakse Bugt.. Der har jeg godt nok været en del gange Jeg har sejlet hele mit liv og Sjælland Rundt 10 gange Husker det ene år som værende en lang storm, mindes desværre også at der var nogle som døde Redigeret 1. December, 2019 af Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg