Hop til indhold
Rejsenetværk

Den Germanske Fanklub i Hamburg

Recommended Posts

Hej, tror jeg har bestemt mig for at Atmos må være min 1. prioritet. :)

Mht pigernes ydelser er det så jeres erfaringer at man får mere for skillingen ved at vælge 1 time frem for 30 min ?

Har i indtrykket af at pigerne så er mere åbne overfor små ekstra ydelser alt fra fransk uden , afslutning på kroppen/i ansigtet , anal eller sorte kys ? :)

Man må jo finde ud af hvor der er størst value for money ..

Udover dette har jeg indtryk af at det er meget forskelligt fra pige til pige hvor meget ekstra der følger med og hvor meget der er tilkøb. Hvis man er god til flirt og snak kan man måske for klemt lidt ekstra krydderi ind i oplevelsen ??

Er det dumt at ankomme kl 13 sharp? Synes jeg kan læse mig til at pigerne først drysser ordentlig ind noget tid efter og der kun er 4-5 helt i starten ?

Det var mange spørgsmål !! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, tror jeg har bestemt mig for at Atmos må være min 1. prioritet. :)

Mht pigernes ydelser er det så jeres erfaringer at man får mere for skillingen ved at vælge 1 time frem for 30 min ?

Har i indtrykket af at pigerne så er mere åbne overfor små ekstra ydelser alt fra fransk uden , afslutning på kroppen/i ansigtet , anal eller sorte kys ? :)

Man må jo finde ud af hvor der er størst value for money ..

Udover dette har jeg indtryk af at det er meget forskelligt fra pige til pige hvor meget ekstra der følger med og hvor meget der er tilkøb. Hvis man er god til flirt og snak kan man måske for klemt lidt ekstra krydderi ind i oplevelsen ??

Er det dumt at ankomme kl 13 sharp? Synes jeg kan læse mig til at pigerne først drysser ordentlig ind noget tid efter og der kun er 4-5 helt i starten ?

Det var mange spørgsmål !! :D

Ekstra ydelser er helt op til den enkelte pige, du må spørge dig frem,

typisk vil en time give mere tid til at udforske og stemningen plejer at være med afslappet, men hvis kemien ikke passer så er en time meget laaang tid :lol:

Jeg ville ikke komme for tidligt, de bedste piger kommer hen på eftermiddagen og aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...