Hop til indhold
Den_glade_amatør

Privatnummer fra massøse - er det normalt?

Recommended Posts

Jeg har tidligere på ugen været omkring en thaiklinik og efter en i øvrigt ret hed omgang, valgte massøsen efter mit bad at give mig sit mobilnummer (eller i hvert fald et andet nummer end klinikken bruger), samtidigt med at hun signalerede, at det skulle være tys-tys, at jeg havde fået det.

Jeg er ret ny i det game, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal lægge i det. Har I nogen tanker om det?

På den ene side kan det jo bare være for at gøre det nemmere for mig næste gang at få fat i lige præcis hende, men på den anden side er hun måske ved at gå bag om ryggen på klinikken. Eller måske noget tredje, som jeg ikke lige har tænkt på. Hvad siger I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har tidligere på ugen været omkring en thaiklinik og efter en i øvrigt ret hed omgang, valgte massøsen efter mit bad at give mig sit mobilnummer (eller i hvert fald et andet nummer end klinikken bruger), samtidigt med at hun signalerede, at det skulle være tys-tys, at jeg havde fået det.

Jeg er ret ny i det game, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal lægge i det. Har I nogen tanker om det?

På den ene side kan det jo bare være for at gøre det nemmere for mig næste gang at få fat i lige præcis hende, men på den anden side er hun måske ved at gå bag om ryggen på klinikken. Eller måske noget tredje, som jeg ikke lige har tænkt på. Hvad siger I?

At hun er ved at gå bag ryggen på klinikken. Dvs tjene lidt penge som hun ikke behøver dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Hun er ved at køre lidt træt 

2. Hun vil ha flere kunder for sig selv

3. Hun er træt af at fx lægge 50 % af dagens indtjening til ejeren

Dog undergravende virksomhed da der jo skal betales, husleje, el vand varme sprit  the kaffe kondomer(måske) vådservietter olie tøj vask mad  oma

Pas på med at tro på alt hvad hun signalerer til dig, dette kan sagtens bare være et salgstrick for at få lige netop DIG til at føle dig som hendes kæreste og den ENESTE i Verden for hende,, 

Sorry for at være en lyseslukker, for du kommer tidligst ind på hendes liste omkring 20. Pladsen,, og langt efter hendes elskede hunde eller katte eller bare naboens ligeså, jeg kan godt tage helt fejl her,, har dog desværre set det SÅ mange gange før, OG prøvet det på egen krop. 

Peace 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan da kun betyde, at du skal ud og investere i smoking og ringe og måske se at få bestilt tid på rådhuset.. 

Eller måske betyder det, at hun vil tjene noget uden om stedet, eller måske hun overvejer at starte op for sig selv og gerne vil ha et kunde grundlag med sig. 

Måske hun virkelig synes, at du har givet hende den perfekte tur i høet og vil ha mere. 

Meen den nemmeste og mest korrekt måde at få det rigtige svar på. Det må jo næsten være, at skrive eller ringe til nummeret. Så finder du jo ud af det. 

Husk blot på, at være fornuftig. Dvs man betaler ikke en kæreste for sex, man låner ikke penge til en man knap nok kender, man betaler ikke for hendes selskab. Men måske hun virkelig har syntes om dig og så skal du vel gøre op med dig selv hvad du tænker og føler. 

Nå ja, jeg beklager ironien øverst, men den lå lige til højre benet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan betyde et væld af ting. Det giver hende flere valgmuligheder end altid at have en mellemmand.

Kan være at hun er på jagt efter en sponsor eller blot vil have en større del af kagen. Jeg har selv oplevet det en del gange og jeg siger bare: pas på, hvis du vælger at involvere dig i noget. @Claesen har nogle rigtige gode pointer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for jeres input. Ganske vist var hendes liderlighed så enorm og letantændelig, som jeg aldrig har oplevet det før, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det var det store skuespillergen, som blev fundet frem. Så bare rolig venner, det bliver altså ikke til bryllupsinvitationer i denne omgang...

Nu skal man måske aldrig sige aldrig, men  jeg er ikke umiddelbart til sinds at bruge nummeret. Man opgiver lidt for meget anonymitet, tænker jeg, ved at indlade sig på de mere private aftaler - særligt hvis trunten af en eller anden grund måtte se sig sur på mig på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

1. Hun er ved at køre lidt træt 

2. Hun vil ha flere kunder for sig selv

3. Hun er træt af at fx lægge 50 % af dagens indtjening til ejeren

Dog undergravende virksomhed da der jo skal betales, husleje, el vand varme sprit  the kaffe kondomer(måske) vådservietter olie tøj vask mad  oma

Pas på med at tro på alt hvad hun signalerer til dig, dette kan sagtens bare være et salgstrick for at få lige netop DIG til at føle dig som hendes kæreste og den ENESTE i Verden for hende,, 

Sorry for at være en lyseslukker, for du kommer tidligst ind på hendes liste omkring 20. Pladsen,, og langt efter hendes elskede hunde eller katte eller bare naboens ligeså, jeg kan godt tage helt fejl her,, har dog desværre set det SÅ mange gange før, OG prøvet det på egen krop. 

Peace 

:)) 555  du har helt ret .... 

specielt i den rangering man har .... og det er lige gyldigt om du så gifter dig med hende....

du vil ALTID bare være en kunde......jeg har set det så mange gange, med mine venner over hele verden, som har giftet sig med en Thai bar pige ....

eller såmænd bare en hvilken somhelst thai som vil gifte sig med en Farang.... det er altid kun for pengenes skyld ..... og de er aldrig andet end en som betaler...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

jeg ved ikke helt, hvad jeg skal lægge i det. Har I nogen tanker om det?

Hvis du ikke har kone eller kæreste - synes jeg du skal go for it og invitere damen ud at spise, tage hende lidt på sightseeing og vise hende byen - og så hjem og hygge hele natten startende med et fælles bad - og som en høflig gentleman lægger du så kr. 1000,- eller mere hvis du synes, ved hendes taske næste morgen - så er du sikker på at få hendes opmærksomhed næste gang du ringer/skriver - men du har også signaleret at du betragter jeres forhold som pekuniært, selvom du nok må forvente at hun alligevel vil ligge lidt mere i det - især, hvis du virkelig skruer charmen på og behandler hende som en rigtig lady ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jernsvinet Det virker som et ganske hæderligt forslag, hvis ellers jeg var interesseret i at starte en egentlig relation op med pigen. Det er dog ikke tilfældet - jeg er firkantet sagt kun ude efter et godt skrald en gang imellem og betaler gerne for det, når det er.

@Harran Du skriver, at du har været ude for det samme en del gange, og det lyder lidt som om, at det har været tæt på at brænde på for dig. Vil du dele, hvad dine udfordringer har bestået af (forelskelse, repressalier eller hvad det nu måtte være)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Det virker som et ganske hæderligt forslag, hvis ellers jeg var interesseret i at starte en egentlig relation op med pigen. Det er dog ikke tilfældet - jeg er firkantet sagt kun ude efter et godt skrald en gang imellem og betaler gerne for det, når det er.

Det kan du sikkert også nøjes med hvis du vil - men hvorfor nøjes, når man kan få en rigtig girlfriendexperience med næsten gratis ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Vil du dele, hvad dine udfordringer har bestået af (forelskelse, repressalier eller hvad det nu måtte være)?

Det har igennem årene været lidt af det hele, hvor jeg har engageret mig mere end hende og omvendt. Jeg har aldrig været ude i "farlige" situationer, men ofte nogle hvor jeg efterfølgende har tænkt : " hvorfor holdt jeg det ikke bare på det professionelle plan med klinikken direkte? "

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også et par gange endt som sponsor og de sponsorater ender altid med at være dyrere og mindre givende end de professionelle relationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke thaierne gider noget, uden de får penge for det. De gange jeg har snakket med en thai om at ses privat, har jeg sagt at hun ikke får nogen penge for det. Og så plejer interessen at falde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Val Venis skrev, for 2 minutter siden:

har jeg sagt at hun ikke får nogen penge for det. Og så plejer interessen at falde. 

Det var da mærkeligt :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Val Venis skrev, 1 time siden:

opfatter jeg det som at de ønsker et kæresteforhold

Så opfatter du i 99% af tilfældene forkert. 

Du kan roligt gå ud fra at hun altid forventer penge ind over. Først når hun selv siger det er gratis, sidder du i saksen. Og så bliver i gift, og du får alt det sjove, alt det du vil, men du skal bare lige huske at der er en familie i Thailand hun skal forsøge. Det kan hun jo ikke når hun ikke må arbejde vandret fordi hun er gift med dig. Så nu er det dig der har forsørgerpligten for den store familie ude på bøøøhhh landet i Thailand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Val Venis skrev, for 17 minutter siden:

Nu er jeg ikke interesseret i ægteskab, så hvis thaierne vil ses privat, så skal det blot være til uforpligtende sex. 

Ja det får du ikke gratis :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Ja det får du ikke gratis :)

på den korte bane jov måske til "gratis", men prisen stiger ret hurtigt*** som pige af "fattige" forældre / familier hun er 99,99 % opvokset og skolet til at forsørge HELE slænget, så lige meget hvor glad hun nu er eller bliver for dig så ER det kun en facade, en ren pengemaskine igen sorry to say har selv oplevet mere end 1 gang,,

det starter som ret med lidt thaimassage på en klinik, jo som regel der de opholder sig ( for pengenes skyld) ikke for deres slanke kroppe eller brune øjne.

Dernæst måske lidt private møder med rigtig god sex på højde med GFE segmentet, dernæst begynder det så det uundgåelige hun begynder langsomt at bede om små ting , små penge 200 til 300 kr. hist og her, ender med at du skal betale hendes flybilletter begge veje, og det selvom du undrer dig over at hun jo lige selv har tjent det 5 dobbelte på 1- 2 mdr. arbejdende på tourist visum.

Hvis du ikke når at springe fra og klodse bremserne ja så er det at det blir rigtig farligt og dyrt.

1. hendes nære familie er dødsyge og skal akut bruge mindst 10. 000 kr. ja aldrig mindre fx. 2000 - 3000 kr.

2. Hun lover dig guld og grønne skove om at i skal sammen ned og holde " ferie " og besøge dem som du lige har hjulpet økonomisk, men det sker bare ALDRIG , nok mest fordi der ikke ER nogen dødsyge at besøge

3. Hun er noget klogere end dig da hun jo IKKE er forelsket i dig , heller ikke i de 5-7 andre mænd hun ser samtidig, mest myntet på dem som stadigvæk er bar piger dernede

4. Du er kun hendes sponsor, fat det dog ( desværre) , du er sikkert den flinkeste mand i hele Verden, ihvertfald flinkere ( ikke dummere) end så mange andre mænd rundt omkring på denne klode.

5. Jeg har kendskab til min. 2 forskellige mænd  som desværre er blevet tryllebundet af disse eksotiske piger fra en fjern verdensdel, 2 helt reelle mænd som har mistet alt, OG nu kun kan se til på sidelinjen at deres liv er i ruiner især økonomisk  , imens de kvinder som de sponsorerede lever et luksus liv langt ud over det sædvanlige med deres familie i form af sprit nyt hus og livsglæde langt udover fx. deres naboer.

På trods af dette så tager de lige engang imellem en ny "sponsor" ind igen mest fordi de KAN og IKKE af NØD mere, hva faen en gang luder altid snyder i dette konkrete eksempel altså

Jeg blir sgu ked af det på de gutters vegne, den ene startede det såmænd bare med et lille uskyldigt klinik besøg for at få løsnet lidt op i kroppen. Ja det kan sgu både være farligt og dyrt at gå længere end til klinikken.

Kunne det ikke ske for os alle ,, jeg kender godt svaret for mig selv :(

Venligst Hunter Senior

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu siger jeg ikke at ALLE som besøger de søde thaipiger, blir forelsket og i sidste ende må gå fra hus og hjem, mere at der desværre kan være en enkelt  "uheldig" gut imellem os som gør dette

peace og fortsat god søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt skriv af Hunting for Beaver. 

Hvis man skal ses med en thai privat, og alligevel skal betale, så synes jeg ligeså godt man bare kan besøge dem på klinik. 

Derfor gør jeg dem det også med det samme klart, at de ikke får nogen penge, hvis vi skal ses privat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...