Den glade murer 109 Skrevet 11. December, 2015 Vil det sige at de er gået over til at være et rent bordel?? HJØRRING THAIMASSAGE FRÆKKE piger. Full service. Bispensgade. 5261 4468 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 11. December, 2015 Sidst jeg var der kom spørgsmål om sex allerede inden jeg fik smidt tøjet.. så det nærmer sig da ihvertfald. Kommer ik igen forløbigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 (edited) Har lige snakket med dem i tlf. De har 3 piger på 25, 27 og 29 år... Og det skulle være med fuld gas Redigeret 11. December, 2015 af Averel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 11. December, 2015 (edited) Har lige været der, men gik igen.. De ville have penge forud, og det vil jeg ikke. For det første ved jeg jo ikke hvor meget jeg vil have, og hvis de få pengene først, er det svært at få det man har betalt for,hvis de er i det hjørne. Jeg har været der mange gange, og derfor undre det mig, at det lige pludselig er pengene på forskud. Jeg kan i forhold til ovenstående fortælle, at der ganske rigtigt var tre piger, men gennemsnitsalderen er ikke i nærheden af 27 Redigeret 11. December, 2015 af Den glade murer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Den glade murer skrev, for 43 minutter siden: Har lige været der, men gik igen.. De ville have penge forud, og det vil jeg ikke. For det første ved jeg jo ikke hvor meget jeg vil have, og hvis de få pengene først, er det svært at få det man har betalt for,hvis de er i det hjørne. Jeg har været der mange gange, og derfor undre det mig, at det lige pludselig er pengene på forskud. Jeg kan i forhold til ovenstående fortælle, at der ganske rigtigt var tre piger, men gennemsnitsalderen er ikke i nærheden af 27 Så er det ikke der man skal sætte sine ben mere. Husker der var en pige der hed Sali, er hun der stadig eller kom du ikke så langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 11. December, 2015 Det var Ladyboy der tog telefonen, og så var der en der hedder Lisa. Sali ved jeg ikke hvem er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Den glade murer skrev, for 6 minutter siden: Det var Ladyboy der tog telefonen, og så var der en der hedder Lisa. Sali ved jeg ikke hvem er! Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 27. Januar, 2016 Alt nyt skriver de. Mon også det gælder pigerne?? HJØRRING GENÅBENT. ALT nyt. Oliemassage 300,- for 1 time. Bispensgade. 5261 4468 Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg