Hop til indhold

Bispensgade Hjørring

Featured Replies

Skrevet

Vil det sige at de er gået over til at være et rent bordel??

HJØRRING THAIMASSAGE FRÆKKE
piger. Full service. Bispensgade.

5261 4468

Skrevet

Sidst jeg var der kom spørgsmål om sex allerede inden jeg fik smidt tøjet.. så det nærmer sig da ihvertfald. 

Kommer ik igen forløbigt.

Skrevet

Har lige snakket med dem i tlf. De har 3 piger på 25, 27 og 29 år... Og det skulle være med fuld gas :) 

Redigeret af Averel

Skrevet

Har lige været der, men gik igen.. De ville have penge forud, og det vil jeg ikke.
For det første ved jeg jo ikke hvor meget jeg vil have, og hvis de få pengene først, er det svært at få det man har betalt for,hvis de er i det hjørne.

Jeg har været der mange gange, og derfor undre det mig, at det lige pludselig er pengene på forskud.

Jeg kan i forhold til ovenstående fortælle, at der ganske rigtigt var tre piger, men gennemsnitsalderen er ikke i nærheden af 27 :smile:

Redigeret af Den glade murer

Skrevet
Den glade murer skrev, for 43 minutter siden:

Har lige været der, men gik igen.. De ville have penge forud, og det vil jeg ikke.
For det første ved jeg jo ikke hvor meget jeg vil have, og hvis de få pengene først, er det svært at få det man har betalt for,hvis de er i det hjørne.

Jeg har været der mange gange, og derfor undre det mig, at det lige pludselig er pengene på forskud.

Jeg kan i forhold til ovenstående fortælle, at der ganske rigtigt var tre piger, men gennemsnitsalderen er ikke i nærheden af 27 :smile:

Så er det ikke der man skal sætte sine ben mere. Husker der var en pige der hed Sali, er hun der stadig eller kom du ikke så langt :)

Skrevet

Det var Ladyboy der tog telefonen, og så var der en der hedder Lisa. Sali ved jeg ikke hvem er!

Skrevet
Den glade murer skrev, for 6 minutter siden:

Det var Ladyboy der tog telefonen, og så var der en der hedder Lisa. Sali ved jeg ikke hvem er!

Ok :) 

• 1 month later...
Skrevet

Alt nyt skriver de. Mon også det gælder pigerne?? :grin:

HJØRRING GENÅBENT. ALT
nyt. Oliemassage 300,- for 1 time. Bispensgade.

5261 4468

Nordjylland

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.