Hop til indhold

Gruppevoldtægt

Featured Replies

Skrevet

@Bananas   Jeg har personligt kendskab til en gade, der er blevet ryddet for piger. I en trafikeret, men meget rolig gade, var der pludselig 2 østpiger, der begyndte at trække. De var meget synlige i gadebilledet. Klager fra beboere og ejere af solcentre, fik politiet til hurtigt at sætte en stopper for forretningen.

Redigeret af Connoisseur

• Svar 50
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der kan såmænd også være andre grunde, end de allerede nævnte til at forbyde gadeprostituion. Det hører simpelthen ikke til i gadebilledet, hvor der også kommer børn. Der dyrkes sex i biler, bag buske

• Ejjj et sløjt argument fra socialministeren. Er bilsælger så heller ikke et erhverv fordi nogen kunne finde på at bryde loven under prøveturen???? undskyld det unuancerede eksempel - men det er b

• Så to er en gruppe? Sikke en masse gruppeknald jeg så har været en del af . Så er jeg slet ikke så kedelig som jeg selv gik og troede. En kæmpe tak til Gyldendal  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.