Hop til indhold

Recommended Posts

happy9k skrev, 1 time siden:

Tak. Tager hun imod græsk.

Hun nævner kun "græsk til ham" i hendes menukort... Så jeg gætter på nej.... Ring og spørg...

Redigeret af Bonderoeven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Tanja i fredags 18/6-21, der fortalte hun mig, at hun stopper i næste måned. Fik én af 3 fantastiske oplevelser hos en GP. 30 minutter med lækker fræk sex som jeg elsker, fingerlegede med hende, kneppede hende med dildo mens jeg slikke de hendes fisse og røv, bagefter blev det min tur til en omgang med dildo mens Tanja masserede mine nosser og pik, afsluttede med hun fingerkneppede mig i røven mens hun spillede min pik og jeg kom på hendes lækre bryster. 

Håber jeg finder tid til endnu et besøg inden hun stopper. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Silver70 skrev, den 20.6.2021 at 17:08:

Besøgte Tanja i fredags 18/6-21, der fortalte hun mig, at hun stopper i næste måned. Fik én af 3 fantastiske oplevelser hos en GP. 30 minutter med lækker fræk sex som jeg elsker, fingerlegede med hende, kneppede hende med dildo mens jeg slikke de hendes fisse og røv, bagefter blev det min tur til en omgang med dildo mens Tanja masserede mine nosser og pik, afsluttede med hun fingerkneppede mig i røven mens hun spillede min pik og jeg kom på hendes lækre bryster. 

Håber jeg finder tid til endnu et besøg inden hun stopper. 

Lyder som en god oplevelse. Og hva gav du for sådan en omgang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
telemaster skrev, den 7.3.2021 at 09:49:

men en giga frækkert besøger hende ofte

"giga frækkert" - øhhh NEJ! Man får et regulært chok når hun åbner døren. Billederne er vel 15-20 år gamle, og er bestemt ikke et retvisende. Hun er direkte tyk, og har en meget mærkelig personlighed, og en lidt skør opførsel. Farverige tatoveringer over det hele, og hendes alder vil jeg skyde på mellem 45-60 år.

Hun giver ikke det omtalte "fantastiske blowjob" - tværtimod pryglede hun nærmest pikken med munden, og man bliver lidt øm efterfølgende. 

Det eneste gode jeg kan sige om hende, er priserne, som er absolut fornuftige - dog ikke ift. kvaliteten, som er særdeles ringe.

Pigen 2/10 - langt værre end billederne og mindst 30-40 kg tungere
Stedet 2/10 - hendes lejlighed var ulækker og absurd rodet
Sexen 3/10 - jeg kom da til sidst (megafransk)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanja er rejst hjem til Letland. For good. Hun rejste midt i juli. Hun sagde hun var begyndt at kede sig alvorligt i Danmark, jeg ønsker hende alt godt. Hun var en af Danmarks allersødeste gp'er. Og hun var her meget, meget længe. Slut nu. Trist for mig, godt for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved nogen om Tanja stadig er aktiv. Har skrevet til hende, men uden svar

Ignorer. Havde ikke set at der var en side 2 

Redigeret af Horn_dog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pele10 skrev, den 28.11.2019 at 16:45:

"Ikke ligefrem køn"? Har desværre ikke set hende live men bortset fra tattoos så ser hun nu køn nok ud til en tur i høet *s*

Hun er ved at være godt brugt. Hun har holdt til i Brønderslev-området i 10-15 år. Reelt set er hun et stykke over 40 for hun lignede heller ikke en 25-årig dengang. Og der er en smule til "gården og gaden". Plus brysterne er på vej mod knæene.

MEN hun er sød - og fræk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...