Hop til indhold
Guest GamerGutten

Lilly - Sexet bogorm

Recommended Posts

Th3M3lt skrev, den 19.6.2020 at 08:53:

Hvor i Gentofte? Kan vi komme det lidt nærmere?

tæt på der hvor Fuglegårdsvænget mødes med Lyngbyvejen(et kendt sted og man kan dufter sig frem til stedet vis man er tæt nok på / vindretningen er den rigtige).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 22.7.2020 at 22:56:

Hun er vist taget hjem igen.... skrev flittigt til hende i weekenden, men intet svar....:(

Hun er her frem til den 18 august 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 1 time siden:

Hej.. 

nogen nye erfaringer med Lilly ? 
ellers tager jeg en for holdet i morgen :) 

Der findes tonsvis af gamle erfaringer, bare søg. Jeg har engang dukset hende i det gule hus. Men det er nogle år siden. For mig var det ren optifuck. Flot krop. Og ikke mere end det. Meeen, nu lagde det gule hus jo ikke ligefrem op til de helt romantiske og GFE oplevelse, så go for it! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på vej flere gange... Synes bare at når en halv time med kys og SF løber op i 1200,- så er det lige i overkanten... men flot ser hun sq ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 18 timer siden:

Har været på vej flere gange... Synes bare at når en halv time med kys og SF løber op i 1200,- så er det lige i overkanten... men flot ser hun sq ud...

Er det ikke 1100,- ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 15 minutter siden:

700,- for den halve time
200,- for SF
300,- for kys

1200,- Ialt

Man kan også tage hendes GFE pakke til 1100,- ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 24 minutter siden:

Man kan også tage hendes GFE pakke til 1100,- ;) 

I stand corrected :D
Den havde jeg misset...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten
Hedensted skrev, den 10.8.2020 at 09:29:

Hej.. 

nogen nye erfaringer med Lilly ? 
ellers tager jeg en for holdet i morgen :) 

Nu ved jeg jo ikke hvad "tager en for holdet" betyder hvor du kommer fra - men hvis du bruger det udtryk når du "tager en for holdet" og tager et stykke kage mere, så giver det mening ;)

Spøg til side.

Jeg har besøgt Lilly i denne omgang, og det var et fremragende besøg. Og @Kubrick det koster kun 1300 for 45 min GFE, og det er virkelig en god pris i min ydmyg mening, når det er med en pige i Lilly's kaliber. Det eneste minus var, at jeg helt personligt har meget mere besvær ved at komme til hendes nye sted i Gentofte, så forhåbentlig finder hun et nyt sted til næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lillybaby is a petite girl I always enjoy spending time with. She has the most wonderful breasts I have ever seen on such a petite body. I should point out that she is also great company between the rounds, her English is great and she is a smart girl in a delicious body. I forgot to ask her when she is back - anyone who knows? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...