Hop til indhold
Guest GamerGutten

Lilly - Sexet bogorm

Recommended Posts

Guest GamerGutten

Tror aldrig jeg har skrevet min første officielle anmeldelse men piggybackede på en anden få at give lidt yderligere input.
Og så er der selvfølgelig hvem du tør anmelde første gang - ny bruger og ny pige er det mistænkelige valg, men omvendt tænker jeg også det er lidt ligegyldigt når en super populær og anmeldt pige får endnu flere der siger det samme. Selvfølgelig er det fint lige at markere men det tager jo helt overhånd nogle gange. 

Med talen om at markere så er det noget tid siden nogen har skrevet om Lilly , og da der er nogen som har haft lidt blandede oplevelser, så jeg tænkte det kunne måske være relevant for nogen at få en frisk, også selvom den kommer fra en "ny". 

Lilly er en erfaren pige og udover mit møde med hende  i denne uge så var hun faktisk også en af de første, hvis ikke den første udenlandske GP jeg besøgte, da jeg trådte ind i dette univers for lidt over et år siden. 
Hun ser ud som på sine billeder som hun er super gavmild med at have så mange på sin profil, så der er ingen overraskelser i vente på den front. Eller jo, der var en. Om det har ændret sig eller om jeg bare har glemt det så er hendes bryster overraskende bløde end man lige regner med når man ser billederne. Også et plus i min bog.

Jeg synes også at det er dejligt så informativ hendes annonce er i det hele taget, hvor man kan se præcis hvad hun tilbyder og at man ikke skal til at spørge om det først. Om det er et traume fra denne lille historie kan sagtens være, men jeg synes det er et stort plus.

Hun er et nyt sted siden mit første besøg, en lille hyggelig lejlighed inde i det indre København, dog kan jeg da lige pointere at "central station" er Dybbølsbro og ikke hovedbanen hvis denne logistiske information betyder noget for nogen. Der var fine badeforhold - ikke kæmpe stort men hvad man normalt ville forvente at finde i sådan en størrelse lejlighed. 
Da jeg ankom var det efter fyraften så der var da lidt trafik på vejen, med folk der skulle hjem, men jeg synes det var fint diskret. Og så snart man ankommer er hun hurtigt til at få en af vejen.

Jeg synes at Lilly var rigtig dejlig at være sammen med, og jeg kan med det samme sige at ja; hun havde øjnene lukket mens vi var "igang". Det er helt ærligt ikke et problem for mig, og hun var yderst charmerende, lattermild og nærværende ellers så jeg registrerede ikke noget ubehag. Og jeg kan også selv være skyldig i at lukke øjnene nogle gange og bare nyde det. (Måske man bare burde investere i disse i stedet for? Lazy Glasses).
Kunne man be' hende om at lade være? Måske, jeg gjorde det ikke da det som sagt ikke var et problem, men man kan da sikkert godt spørge ind til det hvis det betyder meget for en? 
Tror ikke jeg har de nødvendige evner til at beskrive vores stund sammen helt så farverigt som nogen af jer andre, men jeg kan da komme med lidt kommentarer. 
Jeg havde tungekys inklusiv og de var en anelse forsigtige, men dejlige og de blev også mere "åbne" som vi fortsatte. Det var på ingen måde hvor man bliver snavet i gulvet som fx. Matylda eller Emilly Brazil fra første færd og man er i tvivl om man bliver angrebet af en liderlig dementor, men bestemt heller ikke dårligt.
Hun giver et dejligt blowjob, (sf) som bare er helt stille og roligt, vådt og varmt. Jeg afbrød hende for at gengælde og hun er ren, lækker og velduftende. Jeg fik vist desværre ikke skubbet hende helt ud over kanten men der er fin respons på flittigt arbejde. 
Og det andet var bare som det skulle være - hverken mere eller mindre.

1300,- for 45 min GFE. Og det synes jeg bestemt blev indfriet. Og som en lille bonusinfo er hun Game of Thrones fan, og ikke bare serien men også bøgerne. Sexet, sød og interesseret i fantasy? Man måtte beherske sig for ikke at hoppe på hende igen.

Hun er regner med at være her til slut December så hvis der er lidt tilovers fra julegaverne så kan jeg klart anbefale hende.

Redigeret af GamerGutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nogle folk bare generelt er mere komfortable med øjenkontakt end andre^_^.. 

Arghmen der er vel heller ikke noget som bøgerne:wub:.. Har læst dem alle (som er kommet indtil videre) på dansk og engelsk flere gange.. Jeg var også på et tidspunkt nødt til at have en dothrakisk ordbog på min mobil men udtalen passer vist ikke på mine sarte stemmebånd:lol:.. 

Sorry for bikommentaren:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 8 minutter siden:

Man føler sig jo helt beæret over de erfarne kan li' ens oplæg. Tak

Nu kan man blive "erfaren bruger" på forskellige måder. Jeg har opnået den "status" via 33% spydighed, 33% sarkasme, 33% ironi og 1% saglighed. Og selv den ensomstående saglige procent, er det nok nogen der er uenig med mig i :) 

Du skriver rigtig godt. Bliv endelig ved med det :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Godt bidrag, mange tak :) Lilly har fået lidt kølige anmeldelser, og jeg har holdt mig lidt tilbage selvom jeg syntes jeg ser noget i hendes billeder som jeg syntes om, så det er dejligt med lidt "modvægt" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, den ‎26‎-‎11‎-‎2019 at 21:19:

Godt bidrag, mange tak :) Lilly har fået lidt kølige anmeldelser, og jeg har holdt mig lidt tilbage selvom jeg syntes jeg ser noget i hendes billeder som jeg syntes om, så det er dejligt med lidt "modvægt" :)

Alligevel er der mange positive 1 til 1 oplevelser. Alle sobre og korrekte. Lilly er en rigtig godte, smilende sød og hun har kun leveret mig en professionel oplevelse. Jeg vender klart retur. Hun er i øvrigt lige "mødt ind" igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ærgerligt at hun arbejder udenfor byen nu. Hendes krop er helt fantastisk og prisen var meget billig før, så en lille prisstigning burde ikke skræmme. Dog håber jeg at hun nu tillader, at man må røre lidt mere på hendes bryster. De var vist lidt ømme sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Guys! :wub:

I hope you guys are good and was not so boring during the corona <_<:D

Yes  im back, and yes my prices are little higher:P

Im in Gentofte in Lyngbyvej pretty close to my old apartment in Vangedevej... 

My breasts are totally healed now so of course can touch it but not too hard(i still feel everything :P

Hope you guys have a nice day and see you soon :P:D:wub:

Kisses

Del dette indlæg


Link til indlæg

"my prices are little higher"

Well fromt400 t0 600 kr. - thats 50 %. More than a little - and with kiss and french as extras almost double that. Lots of choice for that kind of hard earned cash elsewhere

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, den 2020. 06. 22. at 14:03:

" az áraim kissé magasabbak"

Nos, 400 dollártól 600 dollárig - ez 50%. Több, mint egy kicsit - és csókkal és franciával, mint az extrák majdnem kétszer annyit. Rengeteg választás az ilyen nehezen megkeresett készpénzhez máshol

Hi! 

Its went not from 400 to 600. my 15 min was 400 now is 500 and 30 min was 600 now is 700. Its just 25% if im good with math ;)i think you missunderstood something :huh: kiss Lilly:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillybaby skrev, den 21.6.2020 at 16:15:

Hi Guys! :wub:

I hope you guys are good and was not so boring during the corona <_<:D

Yes  im back, and yes my prices are little higher:P

Im in Gentofte in Lyngbyvej pretty close to my old apartment in Vangedevej... 

My breasts are totally healed now so of course can touch it but not too hard(i still feel everything :P

Hope you guys have a nice day and see you soon :P:D:wub:

Kisses

 

Is it in an private apartment?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, den 22.6.2020 at 14:03:

"my prices are little higher"

Well fromt400 t0 600 kr. - thats 50 %. More than a little - and with kiss and french as extras almost double that. Lots of choice for that kind of hard earned cash elsewhere

Det kan godt være du kan få det til en billigere pris et andet sted, men nok ikke samme kvalitet.

Ud over det at hun er vildt lækker, så leverer hun også en god service. Hun er sød og rar, virker glad og er rigtig dejlig at bruge tid sammen med - og oppe i ;) Det har jeg altså ikke fundet andet sted til den pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
eye2eye2 skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har prøvet den fulde pakke hos denne skønhed? Altså med video. Lyder som et mega frækt minde at få med hjem!

Jeg på spring til det...- skal bare have kalenderen til at gå op, da jeg har en længere køretur dertil. 
Og skal også lige høre @Lillybaby om hvordan hun foreslår et frækt setup. 
Ved fra tidligere video-besøg hos en anden GP at der skal være normal belysning...- ellers bliver video på tlf ikke god nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
Lillybaby skrev, den 21.6.2020 at 14:15:

Hi Guys! :wub:

I hope you guys are good and was not so boring during the corona <_<:D

Yes  im back, and yes my prices are little higher:P

Im in Gentofte in Lyngbyvej pretty close to my old apartment in Vangedevej... 

My breasts are totally healed now so of course can touch it but not too hard(i still feel everything :P

Hope you guys have a nice day and see you soon :P:D:wub:

Kisses

 

- did you make further upgrades over the last 2 years???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mutha skrev, for 3 timer siden:

- did you make further upgrades over the last 2 years???

Hun er vist taget hjem igen.... skrev flittigt til hende i weekenden, men intet svar....:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...