Hop til indhold
Amandadarling

Sladder

Recommended Posts

Jeg er forholdsvis ny i denne branche, men har for nylig været udsat for jalousi og dermed også sladder og ondskab . Mine kunder er alle dejlige mænd, men kollegaer ( ikke alle )  indimellem så meget drama og løgn , jeg ved ikke om det generelt er sådan i alle kvindefag. Er det nødvendigt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre det er sådan i de fleste brancher. I min erfaring kan kvinder være utroligt onde ved hinanden, men de kan jo også være de bedste venner.

 

Det er vel egentlig det samme som mænd, bare udmøntet på en lidt anden måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Amandadarling skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er forholdsvis ny i denne branche, men har for nylig været udsat for jalousi og dermed også sladder og ondskab . Mine kunder er alle dejlige mænd, men kollegaer ( ikke alle )  indimellem så meget drama og løgn , jeg ved ikke om det generelt er sådan i alle kvindefag. Er det nødvendigt ?

Kan  kun  nikke  genkendende til  dit  skriv.  Som  ny  herinde  blev  jeg  mødt  af  meget hadefulde  beskeder  og  kommentar  fra  andre  GP'er. 

De  dukker  stadig  op  engang  imellem .

Der  er  desværre folk  som ikke  formår at  opføre  sig  ordenligt  overfor  andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kvinder er de mest modbydelige overfor eget køn, anset om de befinder sig herinde eller ude i det danske samfund. Har du større bryster end andre piger, så vil de hade dig for det.

Har du lavere pris end de andre piger, ja så hader de dig også for det.

Skid hul i hvad de andre piger si´r og gør det du er bedst til.

En nær veninde jeg skulle hjælpe med en tekst og profilnavn, blev direkte spammet ned af en anden kvinde, fordi hun havde et navn magen til den anden. Kan det passe at man skal sidde flere døgn og suse alle andre piger´s navne igennem for ikke og støde nogen

Redigeret af 2cool

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 8 minutter siden:

Kan det passe at man skal sidde flere døgn og suse alle andre piger´s navne igennem for ikke og støde nogen

Det er nok en god ide - og hvis man kommer til at lægge sig for meget op af en anden, må man prøve at sige undskyld og ændre navnet, så det er mere unikt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt

jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Amandadarling skrev, for 2 minutter siden:

Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt

jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært.

 

 

 

Har  du  forsøgt  med  dialog  og  hørt  om  hendes grund til chikane?

Hvis  det ikke hjælper er  det  bedste  at  ignorere. 

I mine  svage  korte øjeblikke, har jeg  haft  lyst til  at offentlige de  hadefulde beskeder jeg  har  modtaget  - men  jeg  vil  ikke  synke  så  lavt. 

Fokusere  på  de  der  støtter  dig  og  de gode  oplevelser.  Det  viser du  har  ben  i næsen  og  hendes  chikane  er  ligegyldig for dig  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 7 minutter siden:

 

Citat

Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt

jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært.

først velkommen til :), altid godt med nye ansigter.

skid hul i dem, ignorer dem, de er ikke værd at spille tid eller kræfter på og da du lyder til at være nede på jorden, hold fast i det, ville trist at tabe det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 12 minutter siden:

Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten?

 

 

 

Historier om dig til kunder ??

Hvordan en i helvede kan hun vide hvem du har haft af kunder ? Er der en stikker herinde?

Redigeret af 2cool
placeringsfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Det er ikke iorden, tak en snak med pågældende, hvis det ikke hjælper, må du så tage den derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Du har da også været noget uheldig, du har også være i kløerne B..nerøv, lidt af en deby i denne branche.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Amandadarling skrev, for 43 minutter siden:

Ja historier 

Er du nogen GP herinde fra ? 

Så skriv gerne navnet på personen, for det er ikke ok at ckikanere dig ! Eller andre for den sags skyld !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Amandadarling Er hun efter dig privat?

Har i været Private veninder ?

Jeg føler med dig- for sladder er SÅ ubehageligt. Og man bliver så ked af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
AalborgLook skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har hørt at @Nemtøs ikke kan lide at give blowjob :D

Hvorfor genere Nemtøs i denne tråd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 3 timer siden:

Jeg er forholdsvis ny i denne branche, men har for nylig været udsat for jalousi og dermed også sladder og ondskab . Mine kunder er alle dejlige mænd, men kollegaer ( ikke alle )  indimellem så meget drama og løgn , jeg ved ikke om det generelt er sådan i alle kvindefag. Er det nødvendigt ?

Hj @Amandadarling

Sladder, er altid ubehageligt. Især, hvis den ikke er sandt. Det der bliver sagt om en. Det der, gør mest ondt er sladder fra dem man kender.  Det, kan være svært at modbevise de ting der er sagt om en. Det, kan være ganske  frustrerende. Men jeg tror, at ingen kan sige de ikke sladre. Det sker og hvem kender ikke denne frase "Jeg skal lige fortælle dig noget du må ikke sige det videre"  Jeg tror også, at det ikke er et særsyn i denne branche. Mænd og kvinder er ikke altid så diskrete som de gerne lader tro. At det er sådan det står til. Og det sker i alle brancher. Desværre. Der vil altid være forskellige agendaer i at sladre. For selv, at stå i en bedre situation. Ja eller stjæle kunder. Det, er set før. Men er det i orden. Nej for det, gør da ondt, det er sårende og utrolig træls. Det går rygter om en der ikke passer. Pga en går og sladre om en. Jeg tror alle sladre på den ene eller anden måde. Og EG, kan nok heller ikke sætte sig fri for, at der sladres på livet løs herinde. Tror du desværre må leve med. At der sladres.

Et tænkt eks. En mand kommer til en GP. De, har det rigtig godt sammen. De snakker om branchen. Når de, har den berømte pillowtalk. Så siger manden. Jeg tænker på, at besøge Kælen Karen. Som også holder til på dette sted. Kælen Karen siger GPéren så. Nej, seriøs hun, er bare så klam, går ikke i bad, hun snyder med tiden og betaler ikke skat. Så siger manden. Nej så bliver jeg hos dig. Her ved, jeg hvad jeg får. Han siger det så videre til dem, han kender på EG. Så, er Kælen Karen ilde stedt. Hun ved ikke, hvad der er sket. Men der kommer ikke  mange kunder mere. Så, har sladren slået til. 

Oscar Wilde (mener jeg det er)  Har sagt. "Uden brænde går ilden ud, uden bagtalelse dør striden hen"  "Talte ord er som vind, ingen ved, hvorhen de går, og om de kommer tilbage som en orkan."

God tirsdag. Og husk det, er træls men glem hende. Hun må jo være lidt smålig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre mange k denne branche der er jaloux på andre piger og derved bliver som du beskriver det. 

Vil videregive dig et citat der har hjulpet mig meget gennem livet:

"hvis nogle har et problem med dig, så husk, det er DEM der har et problem" 

Vi kan ikke gøre alle glade og tilfredse i dette liv, og det vigtigste er også at DU gør DIG glad. 

Er dog rigtig ked af at du skal behandles sådan af andre mennesker. 

Håber du finder en måde at ignorere personen eller løser problemet. 

Der findes intet værre end sladder og løgne :wacko:

Håber du er okay trods alt, og ønsker dig alt godt herfra <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 5 timer siden:

Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt

jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært.

 

 

 

Jeg har lige søgt på dit navn, der kom ikke noget personfnidder frem.  Så tænker jeg "hmm gu ved hvor du har din viden fra, hvis du ikke selv deltager i almen sladder".  Jeg kender dig ikke, men hvis man holder sig fra sladder, og ellers kommunikere med folk, således at de kan mærke at man ikke gider at diskutere andre gæster, piger m.v. i branchen, så hører man  rigtig nok sikkert ikke noget.  Omvendt hvad f.... skal man bruge det til.  "jamen jeg bryder mig ikke om, at der fortælles usandheder om mig"  "hmm det er jo sandheden for dem, lær at lev med, at alle ikke elsker en. De mennesker der holder af dig, lader sig næppe påvirke af andres holdninger - Så skru ned for lysten til at sladre og høre andres sladder, og du vil stille og roligt opdage, at det får en fin virkning

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...