Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Jeg er forholdsvis ny i denne branche, men har for nylig været udsat for jalousi og dermed også sladder og ondskab . Mine kunder er alle dejlige mænd, men kollegaer ( ikke alle ) indimellem så meget drama og løgn , jeg ved ikke om det generelt er sådan i alle kvindefag. Er det nødvendigt ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 215 Skrevet 26. November, 2019 Jeg tror desværre det er sådan i de fleste brancher. I min erfaring kan kvinder være utroligt onde ved hinanden, men de kan jo også være de bedste venner. Det er vel egentlig det samme som mænd, bare udmøntet på en lidt anden måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. November, 2019 Amandadarling skrev, for 54 minutter siden: Jeg er forholdsvis ny i denne branche, men har for nylig været udsat for jalousi og dermed også sladder og ondskab . Mine kunder er alle dejlige mænd, men kollegaer ( ikke alle ) indimellem så meget drama og løgn , jeg ved ikke om det generelt er sådan i alle kvindefag. Er det nødvendigt ? Kan kun nikke genkendende til dit skriv. Som ny herinde blev jeg mødt af meget hadefulde beskeder og kommentar fra andre GP'er. De dukker stadig op engang imellem . Der er desværre folk som ikke formår at opføre sig ordenligt overfor andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 214 Skrevet 26. November, 2019 (edited) kvinder er de mest modbydelige overfor eget køn, anset om de befinder sig herinde eller ude i det danske samfund. Har du større bryster end andre piger, så vil de hade dig for det. Har du lavere pris end de andre piger, ja så hader de dig også for det. Skid hul i hvad de andre piger si´r og gør det du er bedst til. En nær veninde jeg skulle hjælpe med en tekst og profilnavn, blev direkte spammet ned af en anden kvinde, fordi hun havde et navn magen til den anden. Kan det passe at man skal sidde flere døgn og suse alle andre piger´s navne igennem for ikke og støde nogen Redigeret 26. November, 2019 af 2cool 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12819 Skrevet 26. November, 2019 2cool skrev, for 8 minutter siden: Kan det passe at man skal sidde flere døgn og suse alle andre piger´s navne igennem for ikke og støde nogen Det er nok en god ide - og hvis man kommer til at lægge sig for meget op af en anden, må man prøve at sige undskyld og ændre navnet, så det er mere unikt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. November, 2019 Amandadarling skrev, for 2 minutter siden: Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært. Har du forsøgt med dialog og hørt om hendes grund til chikane? Hvis det ikke hjælper er det bedste at ignorere. I mine svage korte øjeblikke, har jeg haft lyst til at offentlige de hadefulde beskeder jeg har modtaget - men jeg vil ikke synke så lavt. Fokusere på de der støtter dig og de gode oplevelser. Det viser du har ben i næsen og hendes chikane er ligegyldig for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 213 Skrevet 26. November, 2019 Amandadarling skrev, for 7 minutter siden: Citat Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært. først velkommen til :), altid godt med nye ansigter. skid hul i dem, ignorer dem, de er ikke værd at spille tid eller kræfter på og da du lyder til at være nede på jorden, hold fast i det, ville trist at tabe det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 214 Skrevet 26. November, 2019 (edited) Amandadarling skrev, for 12 minutter siden: Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? Historier om dig til kunder ?? Hvordan en i helvede kan hun vide hvem du har haft af kunder ? Er der en stikker herinde? Redigeret 26. November, 2019 af 2cool placeringsfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Ja historier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Jeg har også ignoreret, men synes det er lige skrapt nok når hun forsøger at ødelægge min forretning , så dette indlæg er jo også en form for opstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. November, 2019 Det er ikke iorden, tak en snak med pågældende, hvis det ikke hjælper, må du så tage den derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. November, 2019 Du har da også været noget uheldig, du har også være i kløerne B..nerøv, lidt af en deby i denne branche..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 26. November, 2019 Amandadarling skrev, for 43 minutter siden: Ja historier Er du nogen GP herinde fra ? Så skriv gerne navnet på personen, for det er ikke ok at ckikanere dig ! Eller andre for den sags skyld ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Jeg er jo gp, kan ikke nævne navne Det kan have ubehagelige konsekvenser for mig, da hun kender mine civile data, så det er nogo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. November, 2019 @Amandadarling Er hun efter dig privat? Har i været Private veninder ? Jeg føler med dig- for sladder er SÅ ubehageligt. Og man bliver så ked af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Ja det har vi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Hun tør ikke privat, men forsøger så at svine mig til overfor andre kunder og kollegaer det er ret så trist egentlig , ikke mindst for hende selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5103 Skrevet 26. November, 2019 Jeg har hørt at @Nemtøs ikke kan lide at give blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 26. November, 2019 AalborgLook skrev, for 26 minutter siden: Jeg har hørt at @Nemtøs ikke kan lide at give blowjob Hvorfor genere Nemtøs i denne tråd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 26. November, 2019 Jeg oplever det også. Har aldrig oplevet at blive behandlet pænt af nogen af de piger jeg har mødt i sexbranchen. Ærgeligt da vi jo et eller andet sted er kollegaer :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. November, 2019 Amandadarling skrev, for 3 timer siden: Jeg er forholdsvis ny i denne branche, men har for nylig været udsat for jalousi og dermed også sladder og ondskab . Mine kunder er alle dejlige mænd, men kollegaer ( ikke alle ) indimellem så meget drama og løgn , jeg ved ikke om det generelt er sådan i alle kvindefag. Er det nødvendigt ? Hj @Amandadarling Sladder, er altid ubehageligt. Især, hvis den ikke er sandt. Det der bliver sagt om en. Det der, gør mest ondt er sladder fra dem man kender. Det, kan være svært at modbevise de ting der er sagt om en. Det, kan være ganske frustrerende. Men jeg tror, at ingen kan sige de ikke sladre. Det sker og hvem kender ikke denne frase "Jeg skal lige fortælle dig noget du må ikke sige det videre" Jeg tror også, at det ikke er et særsyn i denne branche. Mænd og kvinder er ikke altid så diskrete som de gerne lader tro. At det er sådan det står til. Og det sker i alle brancher. Desværre. Der vil altid være forskellige agendaer i at sladre. For selv, at stå i en bedre situation. Ja eller stjæle kunder. Det, er set før. Men er det i orden. Nej for det, gør da ondt, det er sårende og utrolig træls. Det går rygter om en der ikke passer. Pga en går og sladre om en. Jeg tror alle sladre på den ene eller anden måde. Og EG, kan nok heller ikke sætte sig fri for, at der sladres på livet løs herinde. Tror du desværre må leve med. At der sladres. Et tænkt eks. En mand kommer til en GP. De, har det rigtig godt sammen. De snakker om branchen. Når de, har den berømte pillowtalk. Så siger manden. Jeg tænker på, at besøge Kælen Karen. Som også holder til på dette sted. Kælen Karen siger GPéren så. Nej, seriøs hun, er bare så klam, går ikke i bad, hun snyder med tiden og betaler ikke skat. Så siger manden. Nej så bliver jeg hos dig. Her ved, jeg hvad jeg får. Han siger det så videre til dem, han kender på EG. Så, er Kælen Karen ilde stedt. Hun ved ikke, hvad der er sket. Men der kommer ikke mange kunder mere. Så, har sladren slået til. Oscar Wilde (mener jeg det er) Har sagt. "Uden brænde går ilden ud, uden bagtalelse dør striden hen" "Talte ord er som vind, ingen ved, hvorhen de går, og om de kommer tilbage som en orkan." God tirsdag. Og husk det, er træls men glem hende. Hun må jo være lidt smålig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amandadarling 8 Skrevet 26. November, 2019 Hun er syg tror jeg , det er ikke normalt at være så hadefuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3477 Skrevet 26. November, 2019 Der er desværre mange k denne branche der er jaloux på andre piger og derved bliver som du beskriver det. Vil videregive dig et citat der har hjulpet mig meget gennem livet: "hvis nogle har et problem med dig, så husk, det er DEM der har et problem" Vi kan ikke gøre alle glade og tilfredse i dette liv, og det vigtigste er også at DU gør DIG glad. Er dog rigtig ked af at du skal behandles sådan af andre mennesker. Håber du finder en måde at ignorere personen eller løser problemet. Der findes intet værre end sladder og løgne Håber du er okay trods alt, og ønsker dig alt godt herfra 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9295 Skrevet 26. November, 2019 Amandadarling skrev, for 5 timer siden: Jeg oplever det explicit fra en bestemt , dette udmønter sig i ren chikane og , har jeg lige opdaget , løgne om mig herinde , historier om mig til kunder etc , har fået at vide, at jeg ikke egner mig til dette erhverv, hvis jeg ikke kan tåle mosten? For mig er det ubegribeligt jeg kan jo ikke gøre andet end at ignorere selvom det er svært. Jeg har lige søgt på dit navn, der kom ikke noget personfnidder frem. Så tænker jeg "hmm gu ved hvor du har din viden fra, hvis du ikke selv deltager i almen sladder". Jeg kender dig ikke, men hvis man holder sig fra sladder, og ellers kommunikere med folk, således at de kan mærke at man ikke gider at diskutere andre gæster, piger m.v. i branchen, så hører man rigtig nok sikkert ikke noget. Omvendt hvad f.... skal man bruge det til. "jamen jeg bryder mig ikke om, at der fortælles usandheder om mig" "hmm det er jo sandheden for dem, lær at lev med, at alle ikke elsker en. De mennesker der holder af dig, lader sig næppe påvirke af andres holdninger - Så skru ned for lysten til at sladre og høre andres sladder, og du vil stille og roligt opdage, at det får en fin virkning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg