Den_glade_amatør 5246 Skrevet 29. November, 2019 Sjov tråd, den her! Jeg bidrager med 18cm, uanset om det er målemetode 1 eller 3, da min pik jo er lige lang for oven som for neden... Omkreds 14 cm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. November, 2019 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden: Sjov tråd, den her! Jeg bidrager med 18cm, uanset om det er målemetode 1 eller 3, da min pik jo er lige lang for oven som for neden... Omkreds 14 cm Fint værktøj, men er du sikker på at du har målt rigtigt i bredden, Den er jo næsten lige så bred som lang Ved godt at omkreds og bredde IKKE er samme målestoksforhold, meeen alligevel Redigeret 29. November, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5246 Skrevet 29. November, 2019 @Hunting for beaver - en bredde på 14cm kan jeg altså ikke prale af. Min pik er jo ikke en byggeklods... Det var som nævnt omkreds, som jeg i glad tilstand rammer 14cm med. Noget helt andet, men dog inden for samme emne: Angående begreberne “shower” og “grower”, så hørte jeg forleden en dansk version heraf: “kødpik” og “blodpik”. Malerisk, ikke sandt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. November, 2019 Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden: @Hunting for beaver - en bredde på 14cm kan jeg altså ikke prale af. Min pik er jo ikke en byggeklods... Det var som nævnt omkreds, som jeg i glad tilstand rammer 14cm med. Noget helt andet, men dog inden for samme emne: Angående begreberne “shower” og “grower”, så hørte jeg forleden en dansk version heraf: “kødpik” og “blodpik”. Malerisk, ikke sandt... Jov og tak for forkaringen, så din er altså IKKE bare en stor 4 'kantet klods om benet,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Jov og tak for forkaringen, så din er altså IKKE bare en stor 4 'kantet klods om benet,, Min har altid været en stor klods om benet på mig Den har næsten haft indflydelse på alle beslutninger i mit liv og det har sgu intet med størrelsen at gøre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. November, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Min har altid været en stor klods om benet på mig Den har næsten haft indflydelse på alle beslutninger i mit liv og det har sgu intet med størrelsen at gøre Kender det også rigtig godt,,, desværre ,, må bare prøve at se på de få posetive ting ved dette jeg føler med dig BRO 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 29. November, 2019 Mindst 888,88 skrupel. Det lyder meget bedre end både i cm og tomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. November, 2019 19 cm, men åbenbart tyk. De fleste damer skal vænne sig til den, og ungarere er særlig utilfredse med størrelsen, da de er ultra snævre.. Så mine forventninger ryger ned, når de afslører denne nationalitet, da det bliver aldrig rigtigt godt med dem. Med undtagelse af Mina, som er halvt Ungarsk og Serbisk. Mentalt/fysisk er hun nok mere serber, og har en anden trooper mentality og et ærligt På den anden side, så får mange danske damer lidt julekys i øjnene når det lykkes mig at blive hård. Så vi er nok bygget til vores lokale geografi, og at vi passer til hverandre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. November, 2019 Louie De Palma skrev, for 6 minutter siden: 19 cm, men åbenbart tyk. De fleste damer skal vænne sig til den, og ungarere er særlig utilfredse med størrelsen, da de er ultra snævre.. Så mine forventninger ryger ned, når de afslører denne nationalitet, da det bliver aldrig rigtigt godt med dem. Med undtagelse af Mina, som er halvt Ungarsk og Serbisk. Mentalt/fysisk er hun nok mere serber, og har en anden trooper mentality og et ærligt På den anden side, så får mange danske damer lidt julekys i øjnene når det lykkes mig at blive hård. Så vi er nok bygget til vores lokale geografi, og at vi passer til hverandre. Spændende, har aldrig haft problemer ved besøg hos de ungarske piger udover altså det sædvanlige hurry finish times up, eller andre attitude problemer. , men nu render jeg jo heller ikke rundt med 3 ben så at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trikeren 6 Skrevet 16. December, 2019 Min er 15 cm i godt humør Målemetode 1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael88 48 Skrevet 16. December, 2019 Min pik er 15 cm slap og 20 cm stiv. Rimelig tyk. Altid glatte nosser. Altid hår over pikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 16. December, 2019 Loser skrev, den 29.11.2019 at 23:14: Mindst 888,88 skrupel... Med fare for at lyde som Hans-Georg Møller, ordet skrupel: Hvornår var det nu det var? (Man burde lære et nyt ord hver dag. 16/12-2019 - Tjek! Tak @Loser ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 17. December, 2019 Jeg har aldrig tænkt på, hvor lang den er, og jeg har ikke et målebånd ved hånden. Jeg vil tro den er omkring 40-45 cm. Nogle siger at længden slet ikke er vigtig eller ikke er en fordel. Den kan ramme bunden, så det gør ondt på hende. Andre siger at tykkelsen er vigtig, og nogle fremhæver de bevægelser man foretager som berører skedevæggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 17. December, 2019 Min rammer lige gennemsnittet, har tit været lidt missundelig på de godt udstyrede, men noget undre mig, selvom jeg er gennemsnitlig har jeg flere gange ramt bunden i doggy, hvad fanden gør tøserne når de møder en på 20 cm, ja altså diller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. December, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 minut siden: Min rammer lige gennemsnittet, har tit været lidt missundelig på de godt udstyrede, men noget undre mig, selvom jeg er gennemsnitlig har jeg flere gange ramt bunden i doggy, hvad fanden gør tøserne når de møder en på 20 cm, ja altså diller? Holder en hånd rundt om skaftet, så den ikke går helt i bund, eller beder fyren om at være lidt forsigtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 17. December, 2019 Ha ha, ud af Ca 100 svar er der vel omkring 10 der reelt har svaret på spørgsmålet og ud af dem er 9 nogle ordentlige badejern. Jeg støtter op omkring @Hunting for beaver og skriver 10-11 cm, med målemetode 1. En sjov anekdote jeg kan huske her fra siden, var at en GP havde haft besøg af en gæst. Hans pik var tykkere end den var lang. Hun sammenlignede den med cola dåse, der var skårer over i halv, i højden. Hun havde fortalt en anden pige det og hun var nærmest løbet ud for at stoppe manden, for det ville hun bare se Nå men min er ikke tykkere end den er lang, den er lige så jeg kan nå rundt om den med langefinger og tommelfinger og så kan fingrene røre hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. December, 2019 Sweex2 skrev, for 33 minutter siden: Ha ha, ud af Ca 100 svar er der vel omkring 10 der reelt har svaret på spørgsmålet og ud af dem er 9 nogle ordentlige badejern. Jeg synes, som ovenfor angivet, at det er et dumt spørgsmål. Et ærligt svar kræver lige så høj moral som at sælge elastik i metermål. Min egen er kun 5 cm. Målt oppe fra navlen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 17. December, 2019 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg synes, som ovenfor angivet, at det er et dumt spørgsmål. Et ærligt svar kræver lige så høj moral som at sælge elastik i metermål. Min egen er kun 5 cm. Målt oppe fra navlen. Hvorfor dog det? Vi kender jo ikke hinanden privat og jeg tror ikke at andre tænker mindre om Hunter nu da han har skrevet om han middelmådige størrelse pik. Og jeg har bestemt ikke højere tanker om dem med et ordenligt jern. Men hvad ved jeg, jeg har også en middelmådig pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2019 Der er jo så mange måder at måle den på. Mit stjernemål er 32 cm. Men jeg er også lidt højrøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Der er jo så mange måder at måle den på. Mit stjernemål er 32 cm. Men jeg er også lidt højrøvet ..... og målt helt omme fra udstødningsrøret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: ..... og målt helt omme fra udstødningsrøret Jep det er jo der hele affyrings mekanismen sidder. Ikk´? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1369 Skrevet 17. December, 2019 Hunting for beaver skrev, den 25.11.2019 at 13:24: Som i overskriften : Hvor lang ER jeres diller kom så ud med det,, nu vil jeg sgu vide det,,,, Hvad kalder i den? Har i nogen sinde fået ris eller ros for jeres "værktøj" 1/ I henhold til min kalibrerede stållineal, så er den målt på oversiden 14 cm 2/ Når man nu residerer i hovedstaden så har jeg valgt, at kalde den "Københavnerstangen". 3/ I de forhold jeg har været i, og et enkelt ægteskab herunder, der har jeg ikke oplevet nogen klager. Har nok haft den ide igennem mange år, at man gik og ønskede sig den var noget større, men de kvinder har kun udtrykt tilfredshed, når jeg har ytret mig om en støøre én. Så det må jeg vælge at tro på. Og er da også fremme ved den konklusion, at den kan det den skal, med den størrelse den nu en gang har. På besøg hos GP´erne har jeg to gange oplevet, som jeg husker det, at den har fået ros. Første gang var hos en GP på Vestegnen der imens hun havde den til kærlig behandling i munden, sagde til mig, at hun syntes den smagte godt. Anden gang var en GP hos Pussy Galores jeg besøgte første gang, og da hun sad imellem mine ben med den lille ven i hånden udbrød hun: "Nøjj en flot pik".... så kan man da kun blive lidt stolt alligevel. En dejlig aften til folket derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 17. December, 2019 ILM god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 17. December, 2019 Sweex2 skrev, for 8 timer siden: Hvorfor dog det? Vi kender jo ikke hinanden privat og jeg tror ikke at andre tænker mindre om Hunter nu da han har skrevet om han middelmådige størrelse pik. Og jeg har bestemt ikke højere tanker om dem med et ordenligt jern. Men hvad ved jeg, jeg har også en middelmådig pik Hellere en lille der kører rundt, end en stor der gør ondt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 17. December, 2019 Liv skrev, for 2 minutter siden: Hellere en lille der kører rundt, end en stor der gør ondt Nemlig Og nu når vi er ved de kloge ordsprog, så hellere have 1 pik i munden end 2 i røven... Eller noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg