Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvor lang er jeres diller egentlig

Recommended Posts

Guest fede
Langesen skrev, for 11 timer siden:

Min er tit for stor, siger pigerne. Derfor lagde jeg engang en luksusstrategi: 1 times thaimassage med masser af slik og nærvær. Derefter til en stor sort negerkusse.... Negerkvinderne jamrede sig og sagde den var for stor! Jeg prøvede strategien 2 gange. 3. Gang var del 2 med en skøn polsk kvinde på 30, der tog imod så godt, at jeg har set hende flere gange siden, med eller uden thaimassage først (næsten 20 cm lang som i 19,0). Glædelig jul. 

Det er også min fornemmelse, at flere kvinder fravælger en for stor end en for lille. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, den 28.11.2019 at 04:06:

Ja jeg ved det ikke .

Når blodet løber til Lillebamsen, besvimer jeg som regel.

Kan ikke undvære så meget blod i det øverste hoved...….:D

Hej For at citere mig selv.

Prøver virkelig at måle den , men jeg mister altid bevistheden   '

Men nogle gange snubler jeg når jeg kommer til at træde på den...Det gør fandme ondt

Derfor plejer at binde den op, Men det er kun i dvale at det giver problemer

Når lillebamse bliver til Storebamsen. Så--------Uha 

Nu vågnede Bamsen af den søde drøm om @Anna - fræk og sexet Bliver snart nødt til at besøge den dejlige trunte 

Inden Bamsen for storhedsvanvid. SUK

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, den 25/11/2019 at 13:32:

Ha ha ha - hvor mange ærlige svar venter du ;)

Og du må nok definere målemetoden - jeg kender 3, som også giver 3 forskellige resultater.

1. Mål fra roden på oversiden af penis. (Korteste resultat)

2. Stil dig til bordkanten - læg kalorius på bordet og mål fra kant til der hvor penis "nåede" til - ikke snyde med at presse de fede lår hårdt mod bordkanten (mellem resultat)

3. Mål fra pungen og undersiden af penis (længeste resultat)

Så vidt jeg ved er nr. 1 det mest ærlige - for det udgør "nytteværdien" for kvinden. Hvilket dog nogle gang udfordres - fordi nogle kvinder siger de får lidt mere længde ved at ride manden - især hvis drt er i reverse cowboy :rolleyes: 

Nå ja - og så er der tykkelsen. Ved ikke helt hvordan den måles og hvad den betyder for kvinden 

Tykkelsen betyder os noget en den lang ig meget tynd kan missen ikke rigtig holde om den hvis det giver mening så tingene skal harmonere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er misundelig på store flotte Pikke

min er blot lille og glat  13 cm  

store nosser  glatte

den kan tisse og sperme

men er glad for at sutte stive pikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, den 25.11.2019 at 14:39:

the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.

https://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

Men der er altså forskel på hvor stor forskellen er fra slap og til stiv tilstand.   

Det er åbenbart normalt at en slap pik kun vokser de få cm til den er stiv ?

Min er i slap tilstand vel ikke mere end 6-9 cm.   Men i stiv tilstand er den 18 cm udmålt fra oven ved målemetode 1.

Husker da jeg var teenager hvordan jeg skammede mig (og har det stadig dårligt med at vise slap pik) over at have en af de mindste pikke år man stod i omklædningsrummet. Og uundgåeligt sammenlignede med de andres.   Siden lært at der er kæmpe forskel på hvor meget en pik vokser fra slap til stiv.     Mange af dem der har en ordenligt sjovert, der vokser den altså ikke meget fra slap til stiv.  (hvilket jeg kan se i dit link med graf på)

Men er jeg den eneste der har en der vokser mere end de der opgivne 4-5 cm fra slap til stiv ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 16 minutter siden:

Men der er altså forskel på hvor stor forskellen er fra slap og til stiv tilstand.   

Det er åbenbart normalt at en slap pik kun vokser de få cm til den er stiv ?

Min er i slap tilstand vel ikke mere end 6-9 cm.   Men i stiv tilstand er den 18 cm udmålt fra oven ved målemetode 1.

Husker da jeg var teenager hvordan jeg skammede mig (og har det stadig dårligt med at vise slap pik) over at have en af de mindste pikke år man stod i omklædningsrummet. Og uundgåeligt sammenlignede med de andres.   Siden lært at der er kæmpe forskel på hvor meget en pik vokser fra slap til stiv.     Mange af dem der har en ordenligt sjovert, der vokser den altså ikke meget fra slap til stiv.  (hvilket jeg kan se i dit link med graf på)

Men er jeg den eneste der har en der vokser mere end de der opgivne 4-5 cm fra slap til stiv ?

nej min er også meget lille i kold tilstand men ganske normal i varm tilstand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er 16 cm lang. I omkreds er den 15 cm. 

Kælenavn?: nej

ris/ros?: Jeg har aldrig fået ris/klager. Der har dog været nogle, hvor de har døjet lidt med tykkelsen, måske fordi vi var gået lidt for hurtigt igang med samlejet. Men ellers har jeg gennem tiden fået at vide, af kvinder jeg har haft samleje med, at de følte sig “fyldt godt ud” (af de kvinder der har kommenteret). Nok på grund af tykkelsen, da min længde “kun” er 16 cm. Trods det har jeg hos flere ramt livmoderhalsen i nogle stillinger. Kan huske at jeg engang fik en rigtig dejlig orgasme med en kæreste ved at hovedet blidt berørte hendes livmoderhals (prøvede at være forsigtig, så det ikke blev ubehageligt for hende).

Som de fleste andre mænd synes jeg at det kunne se mega godt ud, hvis jeg havde en længde på 20-25 cm. Men om det er lykken, når den skal bruges i praksis, er jeg med årene begyndt at tvivle på.

Min er en grower. I slap tilstand kan den variere meget alt efter, hvad jeg foretager mig.

L

Redigeret af Leglover
Glemt at svare på show/grow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor lang min diller er?

Hvad fanden rager det dig!? :blink: (sagt med et glimt i øjet)

Jeg tror den er normal størrelse, den præcise størrelse vil jeg ikke komme ind på. Men har altid kunne tænke mig en ordentlig lygtepæl mellem benene hahaha .. Så jeg kunne fylde fjamsen godt ud, meeen jeg må nøjes med en medium :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...