Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvor lang er jeres diller egentlig

Recommended Posts

Sweex2 skrev, for 10 timer siden:

Nå men min er ikke tykkere end den er lang, den er lige så jeg kan nå rundt om den med langefinger og tommelfinger og så kan fingrene røre hinanden. 

Siger det mest om størrelsen på din diller eller længden på dine fingre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er tilfreds så længe den bruger forskellige størrelser afhængigt af hvad den skal udrette. Der kommer vel en dag når den ikke gider mere af alle de der forvandlingsnummer.:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er ca så lang, at når de kondommer med tut er rullet helt ud, passer det med at jeg kan træde på tutten når kondomet skal af. 
Om det skyldes jeg har korte ben eller en lang diller, ja det må i selv forestille jer. 

Godnat og sov godt ;-) 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  ikke  selv  nogen  diller  men  låner  hos  gavmilde  mænd.  Har  lånt  fra  str. 7 cm  til  22 cm  - har  altid  afleveret  deres  genstand tilbage  i god  behold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Jeg  har  ikke  selv  nogen  diller  men  låner  hos  gavmilde  mænd.  Har  lånt  fra  str. 7 cm  til  22 cm  - har  altid  afleveret  deres  genstand tilbage  i god  behold.

Men garanteret brugt- grænsende til misbrugt.:P

Kh

NF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
NordFyr skrev, for 31 minutter siden:

Men garanteret brugt- grænsende til misbrugt.:P

Kh

NF

Nej  jeg  tager  kun  det  jeg  har  brug  for, er  da  ikke  grådig.  (Ironi  kan  forekomme)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Curi

Min er nøjagtig ligeså lang som halen på en fuldvoksen kat....

jeg måler fra røvhullet og ud til spidsen på begge:lol:

bare behold jeres egne måle metoder..... god jul everyone!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Curi skrev, for 3 minutter siden:

jeg måler fra røvhullet og ud til spidsen på begge:lol:

Det er det der hedder stjernemål

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæft manner nogle fede kommentarer i disker op med.. - det er konge læsning - godt med et lille smil på læben - her kort før sengetid..

Godaften, sov godt :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frøns skrev, for 4 minutter siden:

Hvad hjælper det med en pik på 30cm hvis den alligevel er knækket sammen på midten.. ;):):D

Så har du stadig pæne 15 cm at arbejde med, og ret tyk - du bliver en helt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Nemtøs skrev, den 18/12/2019 at 18:19:

7 cm stående?:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
fede skrev, for 5 timer siden:

7 cm stående?:o

Ja  så  stiv og  stor  som  den  kan  blive.  

Jeg  har  lige  netop med  denne  selv  foretaget  mål 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Ja  så  stiv og  stor  som  den  kan  blive.  

Jeg  har  lige  netop med  denne  selv  foretaget  mål 

Shit. Det mindste jeg har hørt om er 9 cm. Og troede faktisk det var en røverhistorie.

Nå, hvad jeg ved, er der kvinder som er  rigtig glade for denne slags mænd. De skulle have nogle gode kvalificationer indenfor så meget andet i sexverdenen, for ligesom at kompensere for den manglende pikstørrelse. Desuden skulle de ikke være så egoistiske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fede skrev, for 19 minutter siden:

Shit. Det mindste jeg har hørt om er 9 cm. Og troede faktisk det var en røverhistorie.

Nå, hvad jeg ved, er der kvinder som er  rigtig glade for denne slags mænd. De skulle have nogle gode kvalificationer indenfor så meget andet i sexverdenen, for ligesom at kompensere for den manglende pikstørrelse. Desuden skulle de ikke være så egoistiske :)

En kvindes skede er 8 - 12 cm dyb, så en lille pik kan være præcis ligeså god som en stor (for nogle af os bedre). Der er ingen grund til at kompensere for “manglende pikstørrelse”, som du skriver ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
fede skrev, for 48 minutter siden:

Er du egoistisk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
fede skrev, for 6 timer siden:

Jeg  har  aldrig  haft  samleje  med  ham  og  det  kommer  heller ikke  til  at  ske.  Det  er  andre  lege  som  vi  hygger  os  med. 

Han  er  eminent til  at  slikke  og  give  finger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Jeg  har  aldrig  haft  samleje  med  ham  og  det  kommer  heller ikke  til  at  ske.  Det  er  andre  lege  som  vi  hygger  os  med. 

Han  er  eminent til  at  slikke  og  give  finger. 

Så der er noget om snakken. At den manglende pikstørrelse bliver kompenseret af andre kvaliteter

Så en pik kan blive så lille, at det ikke er værd at have samleje med den for dig, hvis jeg forstår rigtig

Redigeret af fede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er tit for stor, siger pigerne. Derfor lagde jeg engang en luksusstrategi: 1 times thaimassage med masser af slik og nærvær. Derefter til en stor sort negerkusse.... Negerkvinderne jamrede sig og sagde den var for stor! Jeg prøvede strategien 2 gange. 3. Gang var del 2 med en skøn polsk kvinde på 30, der tog imod så godt, at jeg har set hende flere gange siden, med eller uden thaimassage først (næsten 20 cm lang som i 19,0). Glædelig jul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...