Liv 14458 Skrevet 17. December, 2019 Sweex2 skrev, for 18 minutter siden: Og nu når vi er ved de kloge ordsprog, så hellere have 1 pik i munden end 2 i røven... Eller noget Til enhver tid 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 17. December, 2019 Sweex2 skrev, for 10 timer siden: Nå men min er ikke tykkere end den er lang, den er lige så jeg kan nå rundt om den med langefinger og tommelfinger og så kan fingrene røre hinanden. Siger det mest om størrelsen på din diller eller længden på dine fingre? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 17. December, 2019 Jeg er tilfreds så længe den bruger forskellige størrelser afhængigt af hvad den skal udrette. Der kommer vel en dag når den ikke gider mere af alle de der forvandlingsnummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 17. December, 2019 (edited) Min er ca så lang, at når de kondommer med tut er rullet helt ud, passer det med at jeg kan træde på tutten når kondomet skal af. Om det skyldes jeg har korte ben eller en lang diller, ja det må i selv forestille jer. Godnat og sov godt Redigeret 17. December, 2019 af Æ´Synderjyde 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 18. December, 2019 Ca 17 cm når den er rullet fuldt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. December, 2019 Jeg har ikke selv nogen diller men låner hos gavmilde mænd. Har lånt fra str. 7 cm til 22 cm - har altid afleveret deres genstand tilbage i god behold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 18. December, 2019 Nemtøs skrev, for 29 minutter siden: Jeg har ikke selv nogen diller men låner hos gavmilde mænd. Har lånt fra str. 7 cm til 22 cm - har altid afleveret deres genstand tilbage i god behold. Men garanteret brugt- grænsende til misbrugt. Kh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. December, 2019 NordFyr skrev, for 31 minutter siden: Men garanteret brugt- grænsende til misbrugt. Kh NF Nej jeg tager kun det jeg har brug for, er da ikke grådig. (Ironi kan forekomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Curi Skrevet 18. December, 2019 Min er nøjagtig ligeså lang som halen på en fuldvoksen kat.... jeg måler fra røvhullet og ud til spidsen på begge bare behold jeres egne måle metoder..... god jul everyone!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. December, 2019 Curi skrev, for 3 minutter siden: jeg måler fra røvhullet og ud til spidsen på begge Det er det der hedder stjernemål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns 65 Skrevet 20. December, 2019 Kæft manner nogle fede kommentarer i disker op med.. - det er konge læsning - godt med et lille smil på læben - her kort før sengetid.. Godaften, sov godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns 65 Skrevet 20. December, 2019 Hvad hjælper det med en pik på 30cm hvis den alligevel er knækket sammen på midten.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Frøns skrev, for 4 minutter siden: Hvad hjælper det med en pik på 30cm hvis den alligevel er knækket sammen på midten.. Så har du stadig pæne 15 cm at arbejde med, og ret tyk - du bliver en helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cjan Skrevet 21. December, 2019 Konen er til julefrokost, hun kørte med målestokken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 22. December, 2019 Nemtøs skrev, den 18/12/2019 at 18:19: Jeg har ikke selv nogen diller men låner hos gavmilde mænd. Har lånt fra str. 7 cm til 22 cm - har altid afleveret deres genstand tilbage i god behold. 7 cm stående? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 22. December, 2019 Arhhhh ja Red Warszawa - dem havde jeg helt glemt - tak @Emmalie Hurra Skolen Brænder Børn er dumme og grimme Sikke tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. December, 2019 fede skrev, for 5 timer siden: 7 cm stående? Ja så stiv og stor som den kan blive. Jeg har lige netop med denne selv foretaget mål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 22. December, 2019 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Ja så stiv og stor som den kan blive. Jeg har lige netop med denne selv foretaget mål Shit. Det mindste jeg har hørt om er 9 cm. Og troede faktisk det var en røverhistorie. Nå, hvad jeg ved, er der kvinder som er rigtig glade for denne slags mænd. De skulle have nogle gode kvalificationer indenfor så meget andet i sexverdenen, for ligesom at kompensere for den manglende pikstørrelse. Desuden skulle de ikke være så egoistiske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. December, 2019 fede skrev, for 19 minutter siden: Shit. Det mindste jeg har hørt om er 9 cm. Og troede faktisk det var en røverhistorie. Nå, hvad jeg ved, er der kvinder som er rigtig glade for denne slags mænd. De skulle have nogle gode kvalificationer indenfor så meget andet i sexverdenen, for ligesom at kompensere for den manglende pikstørrelse. Desuden skulle de ikke være så egoistiske En kvindes skede er 8 - 12 cm dyb, så en lille pik kan være præcis ligeså god som en stor (for nogle af os bedre). Der er ingen grund til at kompensere for “manglende pikstørrelse”, som du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flegmatikeren Skrevet 22. December, 2019 fede skrev, for 48 minutter siden: Shit. Det mindste jeg har hørt om er 9 cm. Og troede faktisk det var en røverhistorie. Nå, hvad jeg ved, er der kvinder som er rigtig glade for denne slags mænd. De skulle have nogle gode kvalificationer indenfor så meget andet i sexverdenen, for ligesom at kompensere for den manglende pikstørrelse. Desuden skulle de ikke være så egoistiske Er du egoistisk :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. December, 2019 fede skrev, for 6 timer siden: Shit. Det mindste jeg har hørt om er 9 cm. Og troede faktisk det var en røverhistorie. Nå, hvad jeg ved, er der kvinder som er rigtig glade for denne slags mænd. De skulle have nogle gode kvalificationer indenfor så meget andet i sexverdenen, for ligesom at kompensere for den manglende pikstørrelse. Desuden skulle de ikke være så egoistiske Jeg har aldrig haft samleje med ham og det kommer heller ikke til at ske. Det er andre lege som vi hygger os med. Han er eminent til at slikke og give finger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 23. December, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Jeg har aldrig haft samleje med ham og det kommer heller ikke til at ske. Det er andre lege som vi hygger os med. Han er eminent til at slikke og give finger. Så der er noget om snakken. At den manglende pikstørrelse bliver kompenseret af andre kvaliteter Så en pik kan blive så lille, at det ikke er værd at have samleje med den for dig, hvis jeg forstår rigtig Redigeret 23. December, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 23. December, 2019 Flegmatikeren skrev, for 11 timer siden: Er du egoistisk Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 129 Skrevet 23. December, 2019 Min er tit for stor, siger pigerne. Derfor lagde jeg engang en luksusstrategi: 1 times thaimassage med masser af slik og nærvær. Derefter til en stor sort negerkusse.... Negerkvinderne jamrede sig og sagde den var for stor! Jeg prøvede strategien 2 gange. 3. Gang var del 2 med en skøn polsk kvinde på 30, der tog imod så godt, at jeg har set hende flere gange siden, med eller uden thaimassage først (næsten 20 cm lang som i 19,0). Glædelig jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg