Hop til indhold

Recommended Posts

Hej OD - ja jeg ved jo ikke endnu, om du har været forbi hos Velværepigerne i Osted :shock: - men jeg kunne ikke nære mig. Så jeg var forbi, spurgte ellers efter Ai igen (har som sagt også været hos hende nogle gange), men nuvel. Hun viste mig ind til hende den nye (erstatning/afløser for Far/Faa) hun hedder iøvrigt Ran. Hun siger/taler ikke meget. Forstod MEGET LIDT engelsk - men hun er vel omkring 20-25 år. Lidt genert (måske pga. sproget) men dette kom altså til, at blive en umiddelbar fordel, da hun IKKE spurgte på extra. Altså, hun havde sandelig været forbi klokkeværket mange gange da jeg lå på maven. Kom der sandelig også godt på besøg på ryggen - og jeg lod som ingenting :P (ja slemme mig, kunne jo godt have hjulpet lidt) men spændingen i, at ligge og vente og se, hvad hun ville gøre...det virker rigtigt godt for mig :D . Så blev hun mere ivrig, forsøgte stille og roligt at blive MEGET mere koncentreret om genialiteterne med dejlige lette strøg på stangen - som jo viste sig for den venlige og imødekommende side - det bør man jo :lol: - dernæst fjernede hun så håndklædet helt. Spurgte som sagt ikke, olie på hænderne og så gik hun ellers igen - med følelse...jeg kiggede på hende. Hun smilede (stadig meget genert) - lå sgu og tænkte på, om je skulle have spurgt om en guffer :P . Men hun virker sød og rar nok (kunne dog være rart og hyggeligt, hvis vi kunne have snakket lidt) - men altså SVENSK kan hun godt finde ud af...jeg blev tømt godt og grundigt. Ikke noget med, frem og tilbage og når nu kommer den, så slipper vi tøjlerne...næh næh.

Ran er ikke værst - kunne faktisk godt tænke mig, at se hende uden tøj på...Fyha Lucash (slemme fyr) :? Men OD og andre - hendes massage var da okay...ikke så hård (oliemassage) men måske tror jeg, hun kommer efter det. Sød, kær og spændende pige.

Hej Lucash,

Mange tak for det, jeg har ikke selv været og tjekke hende den nye, men det vil jeg da

gøre en af dagene. :)

Mon ikke Ai fortæller de nye piger, hvem der plejer at blive hevet i elastikken, når vi ankommer?

Har eksperimenteret lidt et par andre steder i denne uge, det er ikke værd at nævne

yderligere, ...så er ved at være lidt tyk bag ørerne, ja må derned. :P

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville Idag bestille tid med den nye pige, som er omtalt , damen jeg talte med blev godt nok sur, da jeg oplyste at jeg havde læst om hende herinde.

Der kunne ikke laves nogen aftale da hun ikke kendte hende.

Det er min opfattelse at thai stederne er sure over at de bliver anmeldt herinde, men jeg vil opfordre alle til at være ærlige i deres indlæg, så thai stederne kan oppe sig for massagen er blevet meget sjusket mange steder .

Men tilbage til point wellness , der kommer jeg ikke når man skal diskutere i telefonen, jeg ringer altid og bestiller tid, for jeg gider ikke at komme forgæves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville Idag bestille tid med den nye pige, som er omtalt , damen jeg talte med blev godt nok sur, da jeg oplyste at jeg havde læst om hende herinde.

Der kunne ikke laves nogen aftale da hun ikke kendte hende.

Det er min opfattelse at thai stederne er sure over at de bliver anmeldt herinde, men jeg vil opfordre alle til at være ærlige i deres indlæg, så thai stederne kan oppe sig for massagen er blevet meget sjusket mange steder .

Der er ikke ret mange der værdsætter at blive omtalt på et forum som dette, slet ikke et stille og roligt sted som velværebutikken (som måske ikke er så stille og roligt mere) så stik hellere en lille hvid.

Men tilbage til point wellness , der kommer jeg ikke når man skal diskutere i telefonen, jeg ringer altid og bestiller tid, for jeg gider ikke at komme forgæves.

Det forstod jeg ikke meget af, kan du uddybe?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...