Hop til indhold

Recommended Posts

Dejlig start på dagen. Jeg har lige været hos Ami, hos Point - som helt sikkert skulle prøves efter alle de positive anmeldelser herinde!! Og jeg må sige, JEG blev IKKE skuffet. Havde ringet i forvejen for, at sikre mig hun var der. Kommer som aftalt, bliver mødt med smil - og jeg syntes som andre her, at nok kan det være fedt med en ung massør - men når det er i den mere erfarende ende af dåbsattesten, så ved de noget mere o g må sige - Ami kan nogle tricks.

Dejligt (meget varmt) pænt lokale, blev budt på en vand - som vi dog først nød senere. Klædte mig af, lagde mig på briksen med store forventninger. Ami kom ind og vi snakkede lidt om løst og fast - og hun var jo iført i lille hulkort kjole, næsten som på billederne.. Hun kravlede op på ryggen af mig og gik så ellers i gang, med meget bløde/blide og MEGET følsom massage. Nogen ville måske mene kærtegn. Hold kæft jeg nød det - og hun har god tid, når hun når baller, lår og inderlår...og selvfølgelig boller og kæp. Jeg fortalte hende, at noget af det hun gjorde, var meget specielt - og hun grinede og mens hun for gud hvilken gang (ah) berørte genialiteterne - sagde hun, om jeg måske skulle have noget helt specielt.

Så syntes jeg lige som der var lagt op til en god dag.

Jeg blev også vendt om, og efter endnu mere omsorgsfuld massage de rette steder - var det svært ikke at takke ja, til mere. Hun er meget venlig, fræk og sød på den rare og dejlige måde - og så da det meget rimelige tilbud kom på bordet, var der gjort klar til fuld pakke.

Jeg må sige, at en kvinde i hendes alder har så flotte fortrin, det tændte mig sgu...så der kom ikke til at mangle noget de næste 20 min. Rigtig hyggeligt hvor alt var tilladt og blev prøvet, og med efterfølgende hyggesnak og vand - fik jeg afregnet og må sige - at jeg havde været der i 1 time og næsten 20 min til jeg var på gaden igen - efter et stort kram og den traditionelle på gensyn.

Ami holder virkelig standarden oppe og jeg fik opfyldt og mere til, mine forventninger og havde en fantastisk start på dagen. :P:D :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning, men må dog sige det undrer mig en del at du bliver tilmeldt kl. 8:08 og skriver kl. 8:27 om en dejlig start på dagen, det kan da ikke være starten på denne dag, for så har du godt nok været tidligt på færde ;);)

Men fortæl lidt om det tilbud af rimelig karakter du blev præsenteret for, og hvordan seancen forløb ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frisk fyr nsj - du har da selvfølgelig ret, det var ikke her til morgen. Det var i går formiddags. Men hvad angår selve tilbuddet, var det fordi hun selv foreslog, om jeg skulle have en dejlig omgang med det hele...og det var svært at afslå, på daværende tidspunkt, med fuld hejst flagstang, god stemning og lyst til mere. Så min oprindelige bestilling var en times oliemassage - og da der var 10 min tilbage, blev det jo til hele pakken.

Der var ingen begrænsninger og som sagt, måtte jeg det hele og efter frækt blow, diverse nusseri, lidt 69, ridetur med til sidst Classic missionær, kunne jeg ikke holde mig tilbage mere!! ;)

Så sad vi og delte vandet jeg fik i starten, og snik snakkede mens jeg tog tøjet på, og Ami stadig var nøgen...dejligt og som sagt, gik der ca. 80 min - så jeg var ganske tilfreds både med min oplevelse, prisen og tiden..Altså en dejlig start på dagen :P

Håber det var tilstrækkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frisk fyr nsj - du har da selvfølgelig ret, det var ikke her til morgen. Det var i går formiddags. Men hvad angår selve tilbuddet, var det fordi hun selv foreslog, om jeg skulle have en dejlig omgang med det hele...og det var svært at afslå, på daværende tidspunkt, med fuld hejst flagstang, god stemning og lyst til mere. Så min oprindelige bestilling var en times oliemassage - og da der var 10 min tilbage, blev det jo til hele pakken.

Der var ingen begrænsninger og som sagt, måtte jeg det hele og efter frækt blow, diverse nusseri, lidt 69, ridetur med til sidst Classic missionær, kunne jeg ikke holde mig tilbage mere!! ;)

Så sad vi og delte vandet jeg fik i starten, og snik snakkede mens jeg tog tøjet på, og Ami stadig var nøgen...dejligt og som sagt, gik der ca. 80 min - så jeg var ganske tilfreds både med min oplevelse, prisen og tiden..Altså en dejlig start på dagen :P

Håber det var tilstrækkeligt.

Vi mangler lige prisen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for et par mdr siden betalt 1000 kr for en lignende oplevelse kvinden fra hjemmesiden. Og jeg er ikke stamkunde eller andet der skulle give mig en særlig pris. Havde dog besøgt samme kvinde i Lyngby tidligere og fået samme behandling til samme pris. Tror dog ikke det gav mig en anderledes pris end jeg ellers skulle have betalt i Rødovre.

Johnson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været hos Ami, hos Point.... og så da det meget rimelige tilbud kom på bordet, var der gjort klar til fuld pakke.....så der kom ikke til at mangle noget de næste 20 min...

Tak for din anmeldelse Lucash.

Men lad os da få et link til stedet flettet ind i denne her tråd, så andre end de indforståede hurtigt og nemt kan få info om, dels hvor det foregår henne sådan rent geografisk, dels se billeder af den omtalte Ami :!:

http://www.pointwellness.dk/velkommen

Du har åbenbart bestilt 1 times oliemassage til listeprisen kr. 400..!?

Dernæst får du sex i 20 minutter ("hele pakken").

Hvordan klarede du betalingen - de 400 kroner fra start og resten efter endt behandling?

Kan nogen af jer andre evt. forklare forskellen mellem "Thai massage" og "Traditionel Thai massage" til hhv. 400 og 500 kr. for 1 time?? (jf. prislisten)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har åbenbart bestilt 1 times oliemassage til listeprisen kr. 400..!?

Dernæst får du sex i 20 minutter ("hele pakken").

Hvordan klarede du betalingen - de 400 kroner fra start og resten efter endt behandling?

Kan nogen af jer andre evt. forklare forskellen mellem "Thai massage" og "Traditionel Thai massage" til hhv. 400 og 500 kr. for 1 time?? (jf. prislisten)

Det er lidt forskelligt hvorledes betaling foregår, "normalt" betaler jeg for

grundmassagen først.

Jeg vil mene at forskellen på de to massageformer er som beskrevet herunder:

Kr. 400

Thaimassage

"Thai massage eller traditionel massage er en form for massage i

thailandsk stil. Det er terapi og terapeutiske områder af traditionel

thailandsk medicin. Massagen vil fokusere på at udvide den linje, og

trykke det punkt, der almindeligvis kaldes "Massage", Massagen har

rødder i Indien og er blevet importeret til Thailand, hvor den er blevet

udviklet og ændret i overensstemmelse med den thailandske

samfundskultur".

Kr. 500

Traditionel behandlings thaimassage

"Massage terapi er en behandling,med formål at strække musklerne fra

arbejde, sport eller ulykker, der forårsager smerte eller træthed i kroppen".

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene at forskellen på de to massageformer er som beskrevet herunder:

Kr. 400

Thaimassage

"Thai massage eller traditionel massage er en form for massage i thailandsk stil. Det er terapi og terapeutiske områder af traditionel thailandsk medicin. Massagen vil fokusere på at udvide den linje, og trykke det punkt, der almindeligvis kaldes "Massage",..."

Kr. 500

Traditionel behandlings thaimassage

"Massage terapi er en behandling,med formål at strække musklerne fra

arbejde, sport eller ulykker, der forårsager smerte eller træthed i kroppen".-OD

Tak for forklaringen, OD.

Din beskrivelse af "Traditionel behandlings thaimassage" er klar, men beskrivelsen af "Thai massage" som "Det er terapi og terapeutiske områder af traditionel thailandsk medicin. Massagen vil fokusere på at udvide den linje, og trykke det punkt, der almindeligvis kaldes "Massage"

forstår jeg til gengæld ikke så meget af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for forklaringen, OD.

Din beskrivelse af "Traditionel behandlings thaimassage" er klar, men beskrivelsen af "Thai massage" som "Det er terapi og terapeutiske områder af traditionel thailandsk medicin. Massagen vil fokusere på at udvide den linje, og trykke det punkt, der almindeligvis kaldes "Massage"

forstår jeg til gengæld ikke så meget af

Det er skrevet ud fra deres egen beskrivelser på hjemmesiden.

Ofte skal man tage disse beskrivelser men et gran salt, nogle gange får jeg

tantramassage, når jeg har bestilt oliemassage og omvendt. :?

Hvis jeg har nogle bestemte områder jeg ønsker behandlet, foretrækker jeg

oliemassage med fokus på disse områder og sparer de ekstra 100 Kr. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey igen. Jeg samler lige lidt op på diverse spørgsmål og kommentarer.

Det med priser, kan jeg på en måde godt oplyse - og har også læst andre tråde/kommentarer om det samme. Der er både for og imod - og vi alle sammen, betaler nok "næsten" det samme, trods de sædvanlige speciel pris. Samtidig, har det jo også en del med ens evne til, enten at forhandle om prisen - eller slet ikke gøre det. Det har jo også noget med kemien og Thai-massøsens dels evner til at forstå, snakke og vilje til, at ville slå noget af prisen. Så mange ting er i spil - så uanset hvad jeg har givet, kontra hvad andre har givet - så vil ovenstående forhold selvfølgelig altid være i spil.

Min pris var kr. 1000 - kr. 400 for oliemassage og resten kom på plads, efter lidt forhandling, smil, venlighed, god opførelse og kemien. Jeg spurgte om jeg skulle betale, inden vi startede - men det behøvede jeg ikke.

Så fik jeg masseret den ene side - vendte mig om, derefter mere massage og kælen berøring af ædlere dele. Her var scenen så klar til mere. Der var vel gået ca. 50 min. Her blev vi så enige om det videre forløb - hvor jeg så blev vasket af i dejligt varmt vand (havde altså været i bad inden jeg kom 8-) ). Så gik vi ellers videre de næste 20/25 min og så altså vand, betaling og afsluttende hyggesnak.

Ja, linket er jo kommet på - men ellers igen hermed http://www.pointwellness.dk/velkommen

og det er i Rødovre.

Jeg er ikke sådan "gammel i gårde" indenfor besøg i Thaimassage - har vel et års tid i baggagen - og vel en 25/30 besøgs erfaring. Jeg har bare aldrig være tilmeldt herinde, men har studeret diverse indlæg med interesse. Har bl.a. også rigtig god erfaring med velværebutikken i Osted. Super massage. Super afslutninger. Super smil og dejlig betjening - et af mine faste steder.

Har også været hos Taotantra massage - professionel helkropsmassage i Slagelse, en del gange. Hun er sgu også et besøg værd. Hun ved hvad god massage er - berører de rigtige steder, og dejlig afslutning, overvejer dog at høre om andet end HJ. Så bliver man vasket på ryggen når man skal i bad.

Når rigtig god jagt og god week-end. :idea: :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mht. "Velværebutikken" fandt jeg da ud af, at Osted ligger ved Lejre ;)
Nu skuffer du mig meget, TH. Det ved sgu' da enhver ægte sjællænder :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Borebisse... jeg bøjer også skamfuldt hovedet :oops:

Men har du tænkt på, at selv om der pt. står "Sjælland" i min profil, så kunne jeg jo rent faktisk være både født og opvokset i Jylland og først flyttet til Sjælland for et par måneder siden?... 8-) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Borebisse... jeg bøjer også skamfuldt hovedet :oops:

Men har du tænkt på, at selv om der pt. står "Sjælland" i min profil, så kunne jeg jo rent faktisk være både født og opvokset i Jylland og først flyttet til Sjælland for et par måneder siden?... 8-):D

Hej TH.

Jamen da hjertelig velkommen til civilisationen (nu får jeg sgu' alle jyderne på nakken) :mrgreen: Jeg lever selv i diasporaen her i Københavnsområdet, men det er nok ikke så godt, at du – jeg er helt sikker på, at du mener det venligt – kalder mig "Borebissen", for der er desværre een, der har taget det nick. Og jeg er i intet af livets forhold nogen kopi :!:

Hvornår har du fødselsdag? Så vil jeg forære dit et generalstabskort over (mit eget elskede) Sjælland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke sådan "gammel i gårde" indenfor besøg i Thaimassage - har vel et års tid i baggagen - og vel en 25/30 besøgs erfaring. Jeg har bare aldrig være tilmeldt herinde, men har studeret diverse indlæg med interesse. Har bl.a. også rigtig god erfaring med velværebutikken i Osted. Super massage. Super afslutninger. Super smil og dejlig betjening - et af mine faste steder.

Dem benytter jeg også når jeg vil slappe af, og være væk fra storbyens larm og parkeringsafgifter.

Der er aldrig et øje, de ser ud som om man har reddet deres dag, når man kommer forbi. :)

Det er en lidt ældre jeg plejer at få massage af, dog er der lidt usædvanligt, en yngre model som

der giver massage for tiden. 8-)

Vi har skrevet lidt om stedet herinde, brug evt. "søg"

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lørdag eftermiddag, ruller op foran Point Wellness, der farvestrålende langt mere ligner et bordel end en klinik for behandling af infiltrationer....

Ingen af de tre omtalte kvinder er til stede. Alene i huset er en yngre kvinde, ca. 30 vil jeg gætte på, iført top og meget kort kjole, et strålende, sødt smil og en skøn hudfarve. Første indtryk: Liiige nogle kg for meget, men slet slet, slet ikke fed, sådan lidt lille og bastant.

Afleverer 400 kr for en times thai, som hun tydeligvis hellere vil lave om til oliemassage, så det tilbyder jeg lidt inde i forløbet. Massagen, middel i bedste fald - det er ikke her vi kommer helt til bunds i museskaden. Til gengæld siger hun intet, da jeg lader hænderne vandre op under kjolen, men hun står for hovedenden og masserer.

Vi småsludrer, stemningen er OK, hun spiller genert, er det måske endda, overfor mine komplimenter, der skal helt klart mere til og da jeg efter kun 20-25 minutters massage vender mig, spørger hun , hvad jeg vil. Alt, hvad det kan blive til for 400 kr mere, svarer jef, og lister derefter hurtigt tøjet af hende og afslører en lille lækker-buttet krop, bryster i b-skål, der er naturlige og ikke helt af de struttende ungpige-model. Men nej, heller ikke ikke hængende, bare sådan almindelige....

Hun lægger sig ned, klar til at nyde, er allerede våd - holdt det stik, da jeg kun før kunne mærke, at hun forlystede sig lidt og gned sig på mine spændte baller, mens hun masserede. Det er jo så meget, man gerne vil tro på.....

Vi kysser, på den rigtige måde, jeg nyder hende, hun får fransk for alle pengene, afbrudt af andre lege, og kommer med små kildne fnis.....Min tur ! Hun tilbyder hånd, hvilket jeg ikke er helt indstillet på, så efter en nærmest ikke-eksisterende diskussion bliver det til doggy, hvor jeg desværre ikke holder længe og kommer for hurtigt.

Bagefter er hun stadig sød og smilende, men sessionen er også afsluttet. Ingen lang hyggesnak bagefter, hvilket er helt OK med mig. Opfattet det sådan at hun er weekendvagt, og hendes navn skal jeg ikke forsøge at kunne stave til....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem benytter jeg også når jeg vil slappe af, og være væk fra storbyens larm og parkeringsafgifter.

Der er aldrig et øje, de ser ud som om man har reddet deres dag, når man kommer forbi. :)

Det er en lidt ældre jeg plejer at få massage af, dog er der lidt usædvanligt, en yngre model som

der giver massage for tiden. 8-)

Vi har skrevet lidt om stedet herinde, brug evt. "søg"

-OD

Hej OD - ja du har helt ret, det er (formegentlig) også hende jeg kommer hos. Hun giver efter min sparsomme erfaring, en god oliemassage, ikke så svingende, og så er hun god til, at strejfe de rigtige steder helt passende, så når hun så sidder mellem ens ben, og håndklædet har bevæget sig op af tilstrækkeligt i telt formation :P - så spørger hun altid sødt, are you okay!! YES - og hun trækker så stille håndklædet helt af, og der står den så klar. Jeg syntes hendes HJ er fantastisk - og hun er altid rigtig sød og let til smil - jeg er godt tilfreds og har været hos hende (FAR) ja, ja, man ved jo aldrig om det er rigtigt - men hun er sgu et dejligt bekendtskab (efter min mening). Desværre tager hun nu til Thailand i en tid (visummet er vel udløbet) men regner med, at komme tilbage slutningen af foråret, for sommer. Så der skal vel spares lidt op, og så skal jeg ud til Far igen. :D . Hyg og tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte i mandags forbi Point Wellness for første gang - mødte en pige omkring 30-35 år som kaldte sig Bibi ... Hun fortalte hun havde 4 børn, det kunne man faktisk ikke se, flot krop, flotte bryster, stramt maveskind.

Gik i gang uden betaling først, massage i orden uden at være proff, men behagelig og rar.

Efter at ryggen var klaret med lir omkring balder og lår, frække klem om nosserne blev jeg vendt om og Bibi spurgte om vi skulle gå hele vejen. VI pillede ved hinanden overalt og hun ville gerne have masseret sin klitoris, efter lidt tid hoppede hun på mig og red mig. Prøvede at holde mig så,længe som muligt, red længe og fik afslutning med hånden.

Efter lidt hyggesnak, lidt mere massage var der gået 45 min og hun spurgte om jeg ikke lige skulle have en tur mere. Jeg havde egentlig "trukket stikket", men med hendes insisteren kom jeg op og stå igen og fik en tur mere.

God oplevelse, 1 time, 1.000kr som blev betalt inden jeg gik - rart at der ikke hele tiden skulle betales, men at det kunne ordnes til slut.

Gentagelses risiko meget stor....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse - og velkommen i tilfredsernes klub - behageligt besøg, god kemi, rar og pirrende massage, noget godt for øjnene og for mini-mand og godt skud i afslutningen...kan man ønske sig mere :lol: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD - ja du har helt ret, det er (formegentlig) også hende jeg kommer hos. Hun giver efter min sparsomme erfaring, en god oliemassage, ikke så svingende, og så er hun god til, at strejfe de rigtige steder helt passende, så når hun så sidder mellem ens ben, og håndklædet har bevæget sig op af tilstrækkeligt i telt formation :P - så spørger hun altid sødt, are you okay!! YES - og hun trækker så stille håndklædet helt af, og der står den så klar. Jeg syntes hendes HJ er fantastisk - og hun er altid rigtig sød og let til smil - jeg er godt tilfreds og har været hos hende (FAR) ja, ja, man ved jo aldrig om det er rigtigt - men hun er sgu et dejligt bekendtskab (efter min mening). Desværre tager hun nu til Thailand i en tid (visummet er vel udløbet) men regner med, at komme tilbage slutningen af foråret, for sommer. Så der skal vel spares lidt op, og så skal jeg ud til Far igen. :D . Hyg og tak.

Hejsa Lucash

Ja det er Far, 27 år sød naturlig pige, som forlader os igen i midten af marts.

Men så er der Ai som hele tiden har været der og giver en endnu bedre massage,

men som er i starten af fyrrerne.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg prøvet dette gode sted,og det er Ikke sidste gang jeg kommer..Har sgu bestilt tid til næste lørdag med en omgang thaimassage og en god afslutningen.Der får man virkelige noget for pengene,og hende Amy er bare super god,og flot,stedet er godt,og ren,og ingen bøvl med p.plads...

Så Venner... Prøv dette gode sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD...

Har også prøvet Ai, og rigtigt hun er også skrap og hun er også en sød og dejlig Massør :) Har du fået tilbudt andet end HJ - og hvis, af hvem og hvordan ? Iøvrigt fortalte Far mig inden hun rejste, om jeg stadig ville komme....altså ud til dem ;) når hun var i Thailand. For som hun sagde, der kom en anden der....og måske vi skulle tjekke hende ud og se om det er noget vi kan bruge...altså når du vil bruge penge på massage og ikke p-billetter :lol: Lad os se, hvem af os eller andre, som evt. for testet hende den nye!! Hyg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD...

Har også prøvet Ai, og rigtigt hun er også skrap og hun er også en sød og dejlig Massør :) Har du fået tilbudt andet end HJ - og hvis, af hvem og hvordan ? Iøvrigt fortalte Far mig inden hun rejste, om jeg stadig ville komme....altså ud til dem ;) når hun var i Thailand. For som hun sagde, der kom en anden der....og måske vi skulle tjekke hende ud og se om det er noget vi kan bruge...altså når du vil bruge penge på massage og ikke p-billetter :lol: Lad os se, hvem af os eller andre, som evt. for testet hende den nye!! Hyg

Hej Lucash

Jeg er altid blevet tilbudt HJ, og har som det vildeste haft blusen af Ai. 8-)

Har spurgt Far om hun kunne tage tøjet af, men hun sagde "next time", men ville dog ikke da jeg var der sidst, ...er hun rejst?

Ja, vi må se hvordan den næste er når hun kommer, selv om det er lidt flovt at fravælge Ai, som er min faste på stedet. :oops:

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD - sorry havde ikke set dit svar her.

Jeps, samme her. Så vidt jeg ved, rejste hun i fredags :cry: Men Ai er sgu også virkelig sød - kunne være jeg skulle prøve igen. Det var faktisk hende jeg var hos, før Far, og det var bare tilfældigt, en dag jeg kom uanmeldt, og Ai ikke havde tid...sikkert igang med dig :lol: - så dukkede Far op. Når lad os se med den nye....Venter i spænding enten på anmeldelse eller afprøvning 8-);) Go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD - sorry havde ikke set dit svar her.

Jeps, samme her. Så vidt jeg ved, rejste hun i fredags :cry: Men Ai er sgu også virkelig sød - kunne være jeg skulle prøve igen. Det var faktisk hende jeg var hos, før Far, og det var bare tilfældigt, en dag jeg kom uanmeldt, og Ai ikke havde tid...sikkert igang med dig :lol: - så dukkede Far op. Når lad os se med den nye....Venter i spænding enten på anmeldelse eller afprøvning 8-);) Go for it.

Hej OD - ja jeg ved jo ikke endnu, om du har været forbi hos Velværepigerne i Osted :shock: - men jeg kunne ikke nære mig. Så jeg var forbi, spurgte ellers efter Ai igen (har som sagt også været hos hende nogle gange), men nuvel. Hun viste mig ind til hende den nye (erstatning/afløser for Far/Faa) hun hedder iøvrigt Ran. Hun siger/taler ikke meget. Forstod MEGET LIDT engelsk - men hun er vel omkring 20-25 år. Lidt genert (måske pga. sproget) men dette kom altså til, at blive en umiddelbar fordel, da hun IKKE spurgte på extra. Altså, hun havde sandelig været forbi klokkeværket mange gange da jeg lå på maven. Kom der sandelig også godt på besøg på ryggen - og jeg lod som ingenting :P (ja slemme mig, kunne jo godt have hjulpet lidt) men spændingen i, at ligge og vente og se, hvad hun ville gøre...det virker rigtigt godt for mig :D . Så blev hun mere ivrig, forsøgte stille og roligt at blive MEGET mere koncentreret om genialiteterne med dejlige lette strøg på stangen - som jo viste sig for den venlige og imødekommende side - det bør man jo :lol: - dernæst fjernede hun så håndklædet helt. Spurgte som sagt ikke, olie på hænderne og så gik hun ellers igen - med følelse...jeg kiggede på hende. Hun smilede (stadig meget genert) - lå sgu og tænkte på, om je skulle have spurgt om en guffer :P . Men hun virker sød og rar nok (kunne dog være rart og hyggeligt, hvis vi kunne have snakket lidt) - men altså SVENSK kan hun godt finde ud af...jeg blev tømt godt og grundigt. Ikke noget med, frem og tilbage og når nu kommer den, så slipper vi tøjlerne...næh næh.

Ran er ikke værst - kunne faktisk godt tænke mig, at se hende uden tøj på...Fyha Lucash (slemme fyr) :? Men OD og andre - hendes massage var da okay...ikke så hård (oliemassage) men måske tror jeg, hun kommer efter det. Sød, kær og spændende pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...