Hop til indhold

Politikken

Featured Replies

Skrevet

hej politikken bringer en artikel serie fra et bordel i kbh nogle der ved hvilket? mit første gæt var cassiopeia men kan ikke helt få det til at passe

Skrevet
hej politikken bringer en artikel serie fra et bordel i kbh nogle der ved hvilket? mit første gæt var cassiopeia men kan ikke helt få det til at passe
Jeg så i aftes, at diskussionen har været ført på Gimel.dk. Her menes researchen at pege på et sted på Nyholms Alle i Rødovre – ikke Ginas Boudoir, men lidt længere nede.
Skrevet
Sexysecret ligger på samme gade.
Jep, det er det sted, der refereres til på Gimel. Da jeg aldrig har været der, siger plantegningen i avisen ikke mig noget.
Skrevet

Jeg er også mega nysgerrig, men har heller aldrig været på sexysecret...

Jeg havde først tænkt PG, men det er muligvis fordi det er så lang tid siden jeg har været der.

Cassiopeia, sms, club erotica, seduction og sexyclub er jeg temmelig sikker på det ikke er.

Skrevet

Slettet..

Skrevet

Husk nu at der er en grund til at det er hemmeligt ;0)

MH SHugo

Skrevet

Så skjules det ikke ret godt i disse kredse.

VH Ludvig.

Skrevet

Husk nu at der er en grund til at det er hemmeligt ;0)

MH SHugo

Eh? Hvad er grunden?

Skrevet

Eh? Hvad er grunden?

Synd at man åbenbart ikke her i strengen er i stand til at udvise så meget fintfølelse at man kan respektere den anonymitet der er påkrævet i brancen for ikke at tiltrække uønskede elementer og give dem for let spil.

Citat fra afsnittet 'sådan gjorde vi': "Alle navne, nogle aldre og få faktuelle detaljer er ændret for at beskytte kilderne mod genkendelse."

Hvorfor fanden begynder i så her at kloge jer på hvilket bordel der er tale om - tror i ikke det også har behov for anonymitet ??

Venligst

Bundstokken/Spunsen

Skrevet

Nysgerrigheden kan jo godt være stor nogen gange - gad vide hvad det er for et bordel der får stor opmærksomhed pt, hvem gemmer sig bag organizer eller gad vide hvad Tøver hedder i virkeligheden?

Men lad dog for guds skyld gætterierne blive hos jer selv!

Jeg havde håbet at jeg kom med en lille eye-open'er og jeg er ærlig talt ret skuffet over at jeg tilsyneladende er nødt til at forklare mig??????

Vi, og den øvrige offentlighed, har fået lov til at få et sjældent ærligt indblik i de prostitueredes dagligdag på et bestemt bordel i Danmark. Dette indblik har vi fået lov at få fordi piger og bordel må være anonyme.

Denne anonymitet hjælper jo et fedt når det bliver udbasuneret herinde hvem det drejer sig om!

Naturligvis kan vi herinde ved fælles hjælp regne ud hvad det er for et bordel, og sandsynligvis også hvilke piger det drejer sig om.. vi frekventerer jo stederne regelmæssigt.... men tror i involverede bordel og piger er specielt interesserede i en sådan gætteleg? Iøvrigt er vi jo tillsyneladende ikke de eneste der læser med herinde.

Så please.... hold gætterierne for jer selv! Jeg gætter heller ikke offentligt på hvem der gemmer sig bag jeres nicks vel?? Eller hvad jeres tidligere nicks var for den sags skyld!

/SHugo

Skrevet

Hvor herre bevares.

Det er et sted som gættes på og ikke en privat persons ID.

Jeg kunne forstå, hvis man havde bragt fjolsbook billeder af en eller flere af pigerne, eller pralede med at ha' filmet sig selv og pigen med skjult mobil.

Men anonymiteten kan da ikke ha' særlig høj prioritet, når man vælger at bruge et øgenavn som har været fast inventar på stedet i mange år....Eller hvad??

Hvad er det lige som skal holdes hemmeligt ?Og hvad er det vi får oplyst, som ikke er kendt i forvejen ?. Lydbåndene og artiklerne er da spændene og interessante, men det er jo ikke statshemmeligheder de oplyser om.

Og kære Hugo, jeg har aldrig skrevet under andre nick's end mit nuværende, hverken her eller andre steder, og kommer aldrig til det. Jeg ved godt at nogen føler sig så vigtige og pedestalanbragt, at deres intelligens forbyder dem at stå ved tidligere udtalelser og meninger, men det gælder ikke mig, så gæt du bare løs.

God Weekend.

VH Ludvig.

Skrevet

Jeg har en lille hilsen til jer fra den person der administrerer et bordel der kunne være det fra Politiken nævnte, i hilsenen hedder det bl.a. :

"Hvis du kender folkene bag euroguide eller dem der er på, så kan du hilse dem og sige at bla. ARA læser med og refererer på sin blog til disse sidder og citer derfra.

Det er simpelthen ikke i orden af ødelægge det arbejde der er i at formidle hvor vigtigt det er at nogen tør at stå frem. De skyder sig selv i foden og os andre i knæet..

Tror de selv på at nogen gør det igen hvis de både risikere at blive afsløret, chikaneret, udstillet og i værste fald meldt til politiet..

Det nytter ikke noget at de skider samme sted de spiser!"

Hvor nemt tror i lige det vil være næste gang at få en fra branchen til deltage i debatten på det plan når i gør hvad i kan for at kompromittere deres anonymitet.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Skrevet

Hvor herre bevares.

Det er et sted som gættes på og ikke en privat persons ID.

Jeg kunne forstå, hvis man havde bragt fjolsbook billeder af en eller flere af pigerne, eller pralede med at ha' filmet sig selv og pigen med skjult mobil.

Præcis. Det er et sted vi snakker om. Vi er ikke gået igang med pigernes rigtige navne, teefonnumre og bopæl. Så den "fintfølelse" nogle efterlyser mener jeg er helt malplaceret.

Jeg melder mig iøvrigt i gruppen af dem der kun har haft det samme nick her og på logen, for de der måtte være interesserede. 8-)

Skrevet

Jeg har en lille hilsen til jer fra den person der administrerer et bordel der kunne være det fra Politiken nævnte,

Nåh på den måde... du har personlig interesse i sagen. Du er ikke blot en der besøger bordeller ligesom os andre.

Hvem i alverden er ARA?

Skrevet

Nåh på den måde... du har personlig interesse i sagen. Du er ikke blot en der besøger bordeller ligesom os andre.

Hvem i alverden er ARA?

Ja, jeg har en personlig interesse i sagen - idet jeg er en af de relativt få sexkunder der gør hvad jeg kan for at støtte op om de gæve kvinder der bringer store personlige ofre for at deres kunder - du og jeg - ikke skal gøres til kriminelle for at købe deres lovlige ydelser.

Der bruges utallige timer på debatter andre steder end her, der deltages i utallige møder uden nogen form for kompensation for at fremme prostitutionssagen .. hvad gør du - udover at købe sex og derefter pisse på de kvinder der i det skjulte arbejder for at du stadig kan købe sex uden at være kriminel ?

ARA (Anne Rasmussen) er en person der gennem flere år har makeret sig i debatten som en inkarneret prostitutionsmodstander , hun snager og søger og komme med løgne og beskyldninger i et væk - heldigvis i en sådan ekstrem grad at de mere eftertænksomme prostitutionsmodstandere efterhånden er ved at lægge afstand til hende, men hun har stadig en fanskare i bl. a. 8. mart sinitiativet og Hanne Helth

Spunsen/Bundstokken

Skrevet

hvad gør du - udover at købe sex og derefter pisse på de kvinder der i det skjulte arbejder for at du stadig kan købe sex uden at være kriminel ?

Sludder Bundstok...

Da arbejder sgu da ikke for at VI kan købe sex uden at være kriminel, De arbejder for at forbedre de personlige arbejdsvilkår for dem selv.

Pigerne arbejder ikke for at møde den indre Florence Nightingale hos dem selv, men for at få muligheden få stor indtjening på få timer...Længere er den ikke.

Der er jo ingen klager fra indehavere og piger, når vi på Eroguide.dk smider en god anmeldelse, som bringer gæster til stedet med de attraktive kontanter, som det hele drejer sig om.

Og igen, det er ikke personer som bliver efterlyst, men stedet.

Man må være klar til det sure med det søde, når man tilbyder ydelser og service til 2000,- pr. time...Det er sgu en del af gamet.

VH Ludvig.

Skrevet

Det lader til, at Spunsen har en viden/indsigt, som de fleste af os andre ikke har. Og den skal man ikke forklejne. Heller ikke den henvendelse, der er kommet til ham fra miljøet.

Hvis vore gætterier og forståelige nysgerrighed er til skade for "sagen", så vil jeg også slå til lyd for, at vi lukker ned her med vore gætterier og teorier.

Skrevet

Tak til Borende X,

ikke mange ved hvor meget der arbejdes med at indsamle lødig dokumentation, formulere pressemedelelser, arrangere møder og deltage i disse og argumentere mod uhyrligheder fra prostitutionsmodstandere der næsten uhindret kan komme med alverdens løgne om branchen. Der er en meget lille håndfuld kvinder i branchen der er ved at stresse sig ud af deres gode helbred og er ved at møde deres forretninger ihjel - for at du og jeg og Ludvig ikke skal kriminaliseres.

@Ludvig

"Da arbejder sgu da ikke for at VI kan købe sex uden at være kriminel, De arbejder for at forbedre de personlige arbejdsvilkår for dem selv."

Ikke-kriminaliserede kunder og gode personlige arbejdsforhold er to ting der hører urokkeligt sammen.

Hele det overordnede mål for branchen er at undgå kriminalisering af kunderne - dig og mig - ellers er kampen for rettigheder og gode arbejdsvilkår overflødig.

Vurderet ud fra dine tidligere skriverier her på Ero... havde jeg ventet mere indføling fra din side -

Spunsen/Bundstokken

Skrevet

Det lader til, at Spunsen har en viden/indsigt, som de fleste af os andre ikke har. Og den skal man ikke forklejne. Heller ikke den henvendelse, der er kommet til ham fra miljøet.

Hvis vore gætterier og forståelige nysgerrighed er til skade for "sagen", så vil jeg også slå til lyd for, at vi lukker ned her med vore gætterier og teorier.

Fair nok!

Men så ville det da være passende hvis "henvendelsen fra miljøet" selv oprettede en profil og deltog i debatten.

VH Ludvig.

Skrevet

@Ludvig

Vurderet ud fra dine tidligere skriverier her på Ero... havde jeg ventet mere indføling fra din side -

Tak, jeg anerkender skam også det benarbejde som udføres bag linjerne... :)

Men ind imellem syntes jeg vi glemmer at det er de kolde kontanter som styre showet i den sidste ende.

VH Ludvig.

Skrevet

@ Ludvig

"Man må være klar til det sure med det søde, når man tilbyder ydelser og service til 2000,- pr. time...Det er sgu en del af gamet."

Hvor er det dog et rædselsfuldt synspunkt i netop denne sammenhæng, mener du virkelig at penge kan kompensere for risiko for afsløring, forfølgelse, afskedigelse fra almindelig borgerligt job og andre store personlige omkostninger - nu må du da styre dig ! ?

Spunsen/Bundstokken

Skrevet

Man må være klar til det sure med det søde, når man tilbyder ydelser og service til 2000,- pr. time...Det er sgu en del af gamet.

Ja, jeg gad osse godt vide, hvad det sure er? Det sure, som er er en del af gamet, og som vi åbenbart skal være klar til at tage med, og som er i orden så længe vi er glade for positiv omtale, og så længe vi ikke er billige?? You lost me, Ludvig. :)

Skrevet

Det er i denne her forbindelse fuldstændig underordnet, om nogen har haft tidligere nicks eller ej - det rager os en bønne.

Til gengæld synes jeg, at det er sørgeligt at der er købesexkøbere herinde og andre steder i øvrigt, som ser stort på, at pigerne risikerer afsløring, stimatisering eller hvad ved jeg, bare de selv får noget f.... - nej, holdt nu lige en gang, Spider! Nu må du lige finde kammertonen!

Og så galt står det vel heller ikke til - i hvert fald ikke hos de mere garvede i feltet, der som åbenbart Bundstokken og også jeg selv kender lidt mere til miljøet end de mere sporadisk opsøgende klinikgæster.

Jeg må give sexafhængige Hugo ret - nysgerrigheden kan være stor, og det kan være fristende at gætte, så derfor er der et par stykker herinde, der ikke fik tænkt sig ordentligt om. Det vil jeg så helt på linje med Bundstokken og Borende X indtrængende opfordre jer til at gøre fra nu af - ikke mindst, fordi der i selve artiklen også opfordres til diskretion.

For der skulle vel nødig komme nye efterretninger op voldelige overfaldt og deslige bare på grund af, at enhver kan læse herinde, hvilken klinik, det drejer sig om, og så lige synes, at der skal ske noget?

Nej, vel? ;)

Spider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.