Oldtimer 4626 Skrevet 31. Januar, 2020 https://www.youtube.com/watch?v=PstrAfoMKlc Lige den mood jeg er i p.t., forøvrigt den sang, der åbnede mine øjne for Christina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 31. Januar, 2020 Oldtimer skrev, 1 time siden: https://www.youtube.com/watch?v=PstrAfoMKlc Lige den mood jeg er i p.t., forøvrigt den sang, der åbnede mine øjne for Christina Jeg tror du har kopieret link og titel til de forkerte bokse. Prøv at redigere den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 31. Januar, 2020 Lauersen skrev, for 20 minutter siden: Jeg tror du har kopieret link og titel til de forkerte bokse. Prøv at redigere den. Du har ganske ret, aner ikke hvad der gik galt...men passer fint til min let aggressive mood i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 31. Januar, 2020 Prøver igen og denne gang ser det mere rigtigt ud (på PC) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 12. Februar, 2020 Efter en snak med min nabo om op og nedture og hvilken musik man vender tilbage til når man er i et bestemt humør.. Så blev jeg sq da lige ramt lige i hjertekuglen a denne mand.. Sangen er lavet vildt mange versioner men må sige at DENNE er simpelthen den smukkeste.. Og så passer den perfekt til mit humør lige for tiden.. Det er den gode Jeff Buckley jeg snakker om.. Hans stemme kan altså bare et eller andet som jeg ikke kan forklare. Andet end at den er sq så...............tjaaaa.. Den har bare alt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Dybt suk. Jeg har ikke været afsted på besøg siden november, og nu havde jeg lige fået planlagt en fræk dag på et tidspunkt hvor en af mine absolutte favorit-GP'er var på vagt, og så bliver landet lukket af Coronavirus. Nå, mon ikke der skulle dukke et nyt alibi op hvis jeg bare er lidt tålmodig. Redigeret 13. Marts, 2020 af Lauersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 13. Marts, 2020 i´m in the mood for love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 23. Marts, 2020 Siden kl. 15 and still going. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 25. Marts, 2020 Hmm, hjemmearbejsplads. Nu er jeg nødt til at sidde på min flade og lave det jeg normalt gik rundt i huset for at få løst. Møder over videoopkald, elektronisk signering af dokumenter, og en masse online løsninger er lynhurtigt blevet implementeret. Og det er jo ikke fordi jeg har fået færre opgaver, men alle mulighederne for overspringshandlinger er jo kun få klik væk (hvor jeg før trods alt skulle have telefonen op ad lommen), så: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 26. Marts, 2020 Tjaaaa.. Passer vel godt i disse tider.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 28. Marts, 2020 Sådan et dejligt vejr, og så skal man være muret inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 17. April, 2020 Jeg savner virkelig møderne med de piger der har det helt særlige håndelag. Dem der ved hvilke af mine knapper de skal trykke på. Dem der forfører mig, forstår mig, og accepterer mig som et seksuelt væsen. Og så kan man få det for noget så ligegyldigt og ubetydeligt som penge. Nu vil jeg altså snart have virkeligheden tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 19. April, 2020 Aaaaaaahhhhhh... Blev lige sendt tilbage til Rockshow på Tangkrogen i Århus.. Fik set et klip på Facebook hvor en dygtigt DJ trak dem her frem.. Jeg fik simpelthen kuldegysninger.. For vi er helt tilbage i midt 90'erne.. Det var sq tider.. Og den DJ hev så også lige en, for mig ukendt, op a hatten med dem.. Og så slutter den gode DJ så a med et VOLD REMIX a denne her.. Aaaamen altså.. Det gør sq da en glad i låget.. Det gør så en ENDNU MERE glad at se ens drenge på 3 og 6 danse og hoppe rundt til det.. Ham på 6 begyndte at lave sådan lidt elektrisk boogie også.. Det var fanme cool.. Så nyd numrene og bli glad I låget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 21. Juni, 2020 Jeg er kommet hjem efter et dejligt og kærligt besøg hos en pige jeg virkelig føler jeg har en god kemi med. Det fik mig sådan til at tænke på et par linier fra The Cure's Lovesong: Whenever I'm alone with you You make me feel like I am young again Whenever I'm alone with you You make me feel like I am fun again 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 29. Juni, 2020 Er ret spændt på noget der skal ske i morgen... Håber jeg kan levere samme indsats som Angus Young. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 347 Skrevet 30. Juni, 2020 Carpe Diem, Choose life og kys det nu, det satans liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 2. April, 2022 Så følte jeg lige savnet af en jeg mødtes med 2 gange for næsten 2 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 6. April, 2022 (edited) Er dog nødt til at vente til fredag med at udnytte "the mood" - med et EG medlem, faktisk. Og det hører faktisk til sjældenhederne. Jeg har været "mekanisk udfordret" af en genetisk lidelse, og har ikke kysse-bollet i mere end 4 måneder! Så efter at have været ufrivilligt tørlagt siden december, glæder jeg mig HELT ustyrligt Kærligst, Eva Redigeret 6. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 6. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden: Er dog nødt til at vente til fredag med at udnytte "the mood" - med et EG medlem, faktisk. Og det hører faktisk til sjældenhederne. Jeg har været "mekanisk udfordret" af en genetisk lidelse, og har ikke kysse-bollet i mere end 4 måneder! Så efter at have været ufrivilligt tørlagt siden december, glæder jeg mig HELT ustyrligt Kærligst, Eva Aahh ... Joyce "Baby Jean" Kennedy. What memories. Men Eva, du var vel ikke en gang født i 1978? Hvordan har Mother's Finest fundet vejen ind i dit mood? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 6. April, 2022 (edited) Bananas skrev, for 23 minutter siden: Men Eva, du var vel ikke en gang født i 1978? Hvordan har Mother's Finest fundet vejen ind i dit mood? Iflg. data i min EG profil er jeg født i 1978 Jeg havde i en meget ung alder en moden elsker. Cirka midt i ovenstående indlæg fortæller jeg mere om det hvis du virkelig gerne vil vide det. Det er naturligvis langt. En skøn tråd i øvrigt. Vil gætte på den er lige noget for dig Og så kom min musikalske opdragelse i mine yngre dage ikke fra jævnaldrende. Min far boede i kollektiv og spillede guitar og sårn Langt de fleste numre på mine YouTube Music playlister er fra før jeg blev født, eller i hvert fald før jeg fik mit eget første musikanlæg. Når jeg har folk på briksen hører vi som oftest f.eks. denne her, som nok er det stykke musik jeg har hørt allerflest gange i mit liv: Redigeret 6. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 6. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 10 minutter siden: Iflg. data i min EG profil er jeg født i 1978 Jeg havde i en meget ung alder en moden elsker. Cirka midt i ovenstående indlæg fortæller jeg mere om det hvis du virkelig gerne vil vide det. Det er naturligvis langt. En skøn tråd i øvrigt. Vil gætte på den er lige noget for dig Og så kom min musikalske opdragelse i mine yngre dage ikke fra jævnaldrende. Min far boede i kollektiv og spillede guitar og sårn Langt de fleste numre på mine YouTube Music playlister er fra før jeg blev født, eller i hvert fald før jeg fik mit eget første musikanlæg. Når jeg har folk på briksen hører vi som oftest f.eks. denne her, som nok er det stykke musik jeg har hørt allerflest gange i mit liv: Dejlig stemningsmusik, havde helt glemt ham. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 6. April, 2022 (edited) @Lauersen Dit AC/DC link minder mig om de "seje" drenge på efterskolen. De hørte hård rock, nyt og gammelt. Især Thin Lizzy og AC/DC var populært på den "slemme" af de to drenge-afdelinger. Første gang jeg hørte "You Shook Me All Night Long" blev jeg spontant horny bare ved rytmen og det "riff" der er i starten. Jeg gav mit første blowjob senere den dag til "månedens kæreste" på et 4-mands værelse med en plastic havestol sat i spænd foran døren i håb om lidt privatliv. Jeg var en tøjte allerede dengang Det var CD afspillere dengang jeg gik på efterskole. Vi var 4 piger der blev smidt hjem i en hel uge derfra fordi vi dansede til netop dette nummer på sådan et kombineret havebord/bænk. Der var skruet godt op og sat på repeat i et spisefrikvarter. Det ene ryglæn på havebænken flækkede lidt fordi en af pigerne fik danset lidt for tæt på bordkanten, og det hele tippede lidt. Hun slog sig kraftigt. Forklaringen på den skriftlige meddelelse til vores forældre var at vi havde chikaneret og begået hærværk. I virkeligheden var vi bare for frække til en Grundtvisk efterskole og blev sendt i skammekrogen, så vi ku' lære at opføre os tilbørligt. Deeeet lykkedes ikke rigtigt i mit tilfælde Og nej... jeg gik ikke på efterskole endnu i 1980 heller Celine Dion og Anastacia har en ret vellykket cover version af den her til de mænd der gerne vil ha' lidt lækkert at se på og høre den fremført af kvindestemmer. Redigeret 6. April, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5246 Skrevet 7. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 10 timer siden: Er dog nødt til at vente til fredag med at udnytte "the mood" - med et EG medlem, faktisk. … har ikke kysse-bollet i mere end 4 måneder! Så efter at have været ufrivilligt tørlagt siden december, glæder jeg mig HELT ustyrligt Kan godt forstå, at du glæder dig. Fornuftigt af dig, at du ikke lægger noget forventningspres på din kavaler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 7. April, 2022 @Den_glade_amatør Vi kender hinanden så godt at der ikke er ret mange "ubekendte". Det eneste han kan gøre galt er at aflyse, og det har han aldrig gjort. Nu skal du ikke gøre mig nervøs for at det ikke lykkes, veller! Jeg sidder allerede og får tanker i baghovedet om hvad Plan B egentlig er? Måske noget med at gå på Gl. Kongevej og spørge tilfældigt forbipasserende mænd om de har tid og lyst til en kort vikar-tjans Jeg tror ikke jeg har gået ufrivilligt uden sex i 4 måneder siden jeg var teenager... Cirka. Det er jo umenneskeligt! Jeg har en ny respekt for mænd i ufrivillig cølibat nu hvor jeg selv har prøvet det. Jøsses! Pustekys, Eva PS: Han er holdt op med at følge med herinde, medmindre jeg sender ham et link til et indlæg i ny og næ. Det håber jeg i hvert fald nu hvor du har svaret sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg