Hop til indhold
Guest fickenstein

Hunde på Bordel

Recommended Posts

Gæst

Når man besøger frække damer oplever man af og til ,at de har deres hund med på job.

Jeg syntes det er hyggeligt,også lige at få hilst på hunden hvis der er en,og det er også et godt emne til lidt smalltalk.

Vivians Hund hos engelsburg er blevet nævnt under tyskland,spørger man til hendes hund,snakker hun om den i en halv time.

Har også oplevet et par damer der havde deres små chiwawa med på job og de er også meget hyggelige.

En gang har jeg dog oplevet at det ikke var ligt trygt at være kunde,for et par år siden besøgte jeg en tysk dame på feldstrasse 18 i Flensborg,hun havde 2 kæmpestore mastiff hunde med som en sikkershedsforanstaltning ,døren indtil hvor de opholdt sig var kun sat på klem,så jeg fik et glimt af dem,og de var gigantiske-hvis hun havde råbt op,var jeg nok ikke kommet levende ud derfra.

På dating har jeg også oplevet et par gange at min date havde hendes lille hund med,og det var også meget hyggeligt.

Har også oplevet at en dates hunds hoppede op i sengen mens jeg kneppede hende,og der lå den så helt uanfægtet og tyggede på et ben.

Har andre nogle sjove hundehistorier fra deres bordelbesøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde engang en veninde, hun havde en lille gravhund.

Vi kom også ind i hendes soveværelse, men hunden havde ikke tænkt sig, at lade os være alene. Den fik listen døren til soveværelset op. Den hoppede også op i sengen til os, det opdagede jeg, da jeg fik en varm tunge i røven!

Vi farede op og fik den jaget væk.

Vi fortsatte og kunne også grine bagefter, det der var allermest sjovt var, da jeg bagefter skulle have underhylerne på - den havde sku tygget hul i dem!!

Det var med lidt bange anelser, jeg tog hjem - uden underbukser.

Konen opdagede det ikke!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for noget tid siden på besøg ved Lille Julia i viby. Da agten var færdig og jeg skulle ud sad hendes hun i en stol og kiggede efter hende. Så den ikke da jeg gik ind. Men den ville da gerne lige sige godag til mig.

Jeg syntes ellers selv jeg plejer at have øjnene med mig når jeg er rundt og lægger mærke til mange ting. Men lige hendes vovse havde jeg ikke set. Om det var fordi den ikke kiggede på mig da jeg gik forbi første gang eller fordi den faldt lidt i med stolen ved jeg ikke. Men hun fortalte at den havde ligget der hele tiden også da jeg gik ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.....det opdagede jeg, da jeg fik en varm tunge i røven!

Det er sku en af de sjovere historier fra virkligeheden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har, som tidligere skrevet, prøvet det hos Connie, hvor jeg fik tantramassage.

Det var helt tydeligt, at det var en beskyttelsesforanstaltning, hun havde taget med, og det var helt fint med mig.

Men det var sgu' en lidt mærkelig fornemmelse, at køteren lå et par meter væk og kiggede nysgerrigt på, mens Connie målbevidst trakterede min glade ynglepind med en hård svensker, liggende med en bundprop oppe i hæmoridetunnellen.

Jeg tror det var en voyeurhund :lol::lol::lol:

Bortset fra det, kan det give problemer, idet en del mennesker er allergiske over for diverse dyrearter.

Af samme grund har vi heller ikke hund herhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.....det opdagede jeg, da jeg fik en varm tunge i røven!

Det er sku en af de sjovere historier fra virkligeheden :D

Det har jeg også prøvet - dog ikke en varm tunge med en kold snude - 100% turnoff :shock: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sorry, men jeg foretrækker, når de tar missen med. ;)
De fleste har jo mistet pelsen :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg er hundeejer. men kunne ikke drømme om at medbringe mine kræ på job.. primært fordi de helt sikkert vil mene de er i deres gode ret til at sidde i sengen og kikke på - også fordi jeg har en unghund pt som godt kan finde på at humpe fremmede -- og det ville ligge en pæn dæmper på den hyggelige stemning hvis vi er i fuld gang også min hund hopper på min gæst og går i gang også :oops::lol:

men jeg kan godt forstå de piger som har deres hunde med. - specielt hvis de er langt hjemmefra ikke har pasningsmuligheder. også er det bare hyggeligt imellem gæsterne at have en ven at kunne sidde og hygge med..

og et godt råd til jer som kommer hos piger der har hund... hvis i vil se en pige smelte og lyse op i smil - så medbring en lille betænkning til hunden..... jeg ville næsten komme i bukserne af glæde hvis en gæst gjorde sig den betænkning... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem gider også ha hår i maden.... :lol::lol::lol:

Tja, synes nu sådan et lille ægte tæppe foran døren til spisestuen, bereder sjælen og skærper appetitten. Men et nyolieret parketgulv er da også flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
og et godt råd til jer som kommer hos piger der har hund... hvis i vil se en pige smelte og lyse op i smil - så medbring en lille betænkning til hunden..... jeg ville næsten komme i bukserne af glæde hvis en gæst gjorde sig den betænkning... :lol:
Så skulle du næsten tage den med, når du kommer til Sjælland :) Var der egentlig ikke noget med, at du havde hele seks af slagsen? Det ville måske blive lidt dyrt for gæsten :( meeeen sikken et orgasmefyrværkeri :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så skulle du næsten tage den med, når du kommer til Sjælland :) Var der egentlig ikke noget med, at du havde hele seks af slagsen? Det ville måske blive lidt dyrt for gæsten :( meeeen sikken et orgasmefyrværkeri :lol::lol:

Jo jeg har nemlig ikke bare en men en hel flok af hunde i alle afskygninger og størrelser. Hvilket også er en ret go grund til de ikke kommer med på job. Men om man har en eller ti er lige meget. Bare det at en gæst har gjort sig betænkningen med at jeg har noget som jeg holder så meget af og som de har gidet at gøre sig ulejligheden at finde en lille ting til. Betyder næsten mere end hvis jeg havde fået en blomst eller parfume. Og sådan tror jeg også flere af de andre piger med firbenet venner ville have det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse:

jeg har en unghund pt som godt kan finde på at humpe fremmede -- og det ville ligge en pæn dæmper på den hyggelige stemning hvis vi er i fuld gang også min hund hopper på min gæst og går i gang også :oops::lol:

Kan ikke huske jeg nogensinde har set denne menu hos nogen af dine kollegaer:

Sodomistisk trekant: 1500kr og 5 hundekiks. Max 20 minutter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg har nemlig ikke bare en men en hel flok af hunde i alle afskygninger og størrelser. Hvilket også er en ret go grund til de ikke kommer med på job. Men om man har en eller ti er lige meget. Bare det at en gæst har gjort sig betænkningen med at jeg har noget som jeg holder så meget af og som de har gidet at gøre sig ulejligheden at finde en lille ting til. Betyder næsten mere end hvis jeg havde fået en blomst eller parfume. Og sådan tror jeg også flere af de andre piger med firbenet venner ville have det..

Jeg gad godt se dig i hovedet hvis der var en der en dag kom med sådan en her til dine vuffer. :lol:

Ko%20skelet-p.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

men jeg kan godt forstå de piger som har deres hunde med. - specielt hvis de er langt hjemmefra ikke har pasningsmuligheder. også er det bare hyggeligt imellem gæsterne at have en ven at kunne sidde og hygge med..

Den kan jeg SLET ikke følge. Hvis man har et job et hvilket som helst andet sted i det danske erhvervsliv, er det ikke i orden at tage sine husdyr med - man er bare tvunget til at finde andre løsninger.

Personligt har det irriteret mig grænseløst, når pausestuen på en klinik er blevet omdannet til en hundekennel. :twisted: Og jeg synes, at det er dybt respektløst af de piger, som blot har taget hunde med uden forudgående accept af de øvrige på vagten. Måske har jeg så været særligt ramt af uopdragne bæster som løber med mine trusser, hyggegnaver i mine stiletter, tisser og det der er værre hvor de har lyst, og i det hele taget fylder alt for meget, så man får lyst til at kravle på væggene. :evil:

Det kan tælles på én hånd, nærmere bestemt tre fingre, hvor mange hunde jeg har kunnet acceptere, netop fordi de var velopdragne, og det er alle tre indenfor de sidste to år.

Nu kan jeg i forvejen ikke li' hunde, jeg synes, at de i bedste fald er nogle savlende klumper og i værste fald er nogle hysteriske freaks, (ja, jeg er et skrækkeligt menneske), og heldigvis er jeg nu i en situation hvor jeg er fri for nogensinde igen at se en af disse djævelske skabninger i min pausestue. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, men jeg foretrækker, når de tar missen med. ;)

Mvh

smo

Mæhæ. :lol:

Det må da også være lidt frækkere med en spinden end med en hale-logren?

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den kan jeg SLET ikke følge. Hvis man har et job et hvilket som helst andet sted i det danske erhvervsliv, er det ikke i orden at tage sine husdyr med - man er bare tvunget til at finde andre løsninger.

Personligt har det irriteret mig grænseløst, når pausestuen på en klinik er blevet omdannet til en hundekennel. :twisted: Og jeg synes, at det er dybt respektløst af de piger, som blot har taget hunde med uden forudgående accept af de øvrige på vagten. Måske har jeg så været særligt ramt af uopdragne bæster som løber med mine trusser, hyggegnaver i mine stiletter, tisser og det der er værre hvor de har lyst, og i det hele taget fylder alt for meget, så man får lyst til at kravle på væggene. :evil:

Det kan tælles på én hånd, nærmere bestemt tre fingre, hvor mange hunde jeg har kunnet acceptere, netop fordi de var velopdragne, og det er alle tre indenfor de sidste to år.

Nu kan jeg i forvejen ikke li' hunde, jeg synes, at de i bedste fald er nogle savlende klumper og i værste fald er nogle hysteriske freaks, (ja, jeg er et skrækkeligt menneske), og heldigvis er jeg nu i en situation hvor jeg er fri for nogensinde igen at se en af disse djævelske skabninger i min pausestue. :mrgreen:

om man kan lide hunde eller ej er jo en privat sag. men at hunde ikke er med i det danske erhvervsliv er ikke korrekt. jeg medbringer ikke mine når jeg er i Bording - simpelthen fordi jeg ikke mener de har noget at gøre der. og kunne ikke drømme om at gøre det. men jeg har dem faktisk med somme tider på mit officielle job. og jeg kender flere - og ja det er jyder - som hver eneste dag har deres hunde med på job af den ene eller den anden årsag.

jeg kan godt forstå det kan være irriterende hvis man skal dele pausestue med en flok hunde hvis man bare ikke bryder sig om dem. men da er man jo så også i sin gode ret til at finde et andet sted at arbejde eller tolerer at det er sådan - hvis dem som sidder ved styrepinden mener at hund på bordellet er okay. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gad godt se dig i hovedet hvis der var en der en dag kom med sådan en her til dine vuffer. :lol:

Ko%20skelet-p.jpg

LOOOOL - mindre kan også gøre det.. som sagt før - så er det ikke så meget hvad der kommer - men tanke der tæller..

Del dette indlæg


Link til indlæg

men da er man jo så også i sin gode ret til at finde et andet sted at arbejde eller tolerer at det er sådan

Man er vel altid i sin gode ret til at finde et andet sted - nu er det så bare ikke pointen. :) Når jeg har siddet på en vagt i X tid og der så kommer en ny pige ind med to hyæner som hver eneste uge konstant jagter hinanden, når de altså ikke lige har travlt med at gå i mine tasker, og der ikke er den mindste konsekvens eller opdragende faktor ind over, så kan jeg egentlig ikke se noget forkert i at blive irriteret og mene at det er respektløst. Og det ville jeg sådan set mene uanset om jeg brød mig om hunde eller ikke. Og så handler det ikke om, at man så blot må finde et andet sted at være eller at man blot må tolerere disse uopdragne skarn - det handler langt mere om at respektere andre mennesker og deres grænser. Det har jeg oplevet alt for lidt, og derfor bryder jeg mig ikke om hunde på bordel. :)

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jamen jeg hører til dem der har hund, med på stålvalseværket.

Jeg blev for år tilbage voldtaget på værket, flået håret af på hovedet, brændt med cigaretter i underlivet, og læsterlige tæsk, Jeg troede selv til sidst at han slog mig ihjeld, men han gik ud af døren til sidst med ordene, jeg kommer igen.....

Sidenhen har jeg haft hunde, ikke hunde til pussenus, men opdraget hunde til at passe på, som virker bedre end en telefondame.

Det er ikke sjælden at en gæst der kender vap, at der er en okselårbensknogle med, eller godbider og det er jo noget der varmer som Sisse skriver.

Klart når en slave kravler på gulvet og først at have givet gaver til vap at han skal undersøges....han er jo på alle 4 ben som vap selv.... :lol::lol::lol:

og vap ligger helt stille ellers som telefondame og løber ikke rundt ....hvorfor fjolle rundt, mor har jo ikke kaldt. :mrgreen:

opdragelse er ordene, kan man ikke opdrage en hund, ....skal man nok ikke opdrage på mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man er vel altid i sin gode ret til at finde et andet sted - nu er det så bare ikke pointen. :) Når jeg har siddet på en vagt i X tid og der så kommer en ny pige ind med to hyæner som hver eneste uge konstant jagter hinanden, når de altså ikke lige har travlt med at gå i mine tasker, og der ikke er den mindste konsekvens eller opdragende faktor ind over, så kan jeg egentlig ikke se noget forkert i at blive irriteret og mene at det er respektløst. Og det ville jeg sådan set mene uanset om jeg brød mig om hunde eller ikke. Og så handler det ikke om, at man så blot må finde et andet sted at være eller at man blot må tolerere disse uopdragne skarn - det handler langt mere om at respektere andre mennesker og deres grænser. Det har jeg oplevet alt for lidt, og derfor bryder jeg mig ikke om hunde på bordel. :)

/Gina.

jeg er fuldstændig enig med dig.. det er totalt respektløst af din kollega at mene det er okay adfærd (ja her gætter jeg. men hunde bliver sjældent uopdragne ved mindre deres ejere syntes det er okay de er det) og selv jeg som hundeelsker ville blive tosset hvis mine egne eller andres hunde opførte sig sådan. og jeg personligt syntes heller ikke de har noget at gøre på et bordel og derfor bliver mine også hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes egentlig det er OK at der er en hund på et bordel hvis det er det pigen syntes er sjovt at bruge tid på imellem kunderne. Og så kan de jo også bruges som en form for sikkerhed hvis de har en vis størrelse.

Med det sagt så kræver det så også af hende at hunden den er opdraget til at blive liggende i sin "kurv" eller hvor den nu ligger indtil mor hun kalder.

Det tror jeg de fleste mindre hunde har svært ved at kunne gøre hvorimod de lidt større hunde er nemmere at opdrage.

Jeg har ikke selv hund men kan bestemt godt li dem og kender flere som har hund. De skal dog helst kunne nå over knæhøjde før jeg vil kalde det for en rigtig hund.

Jeg har flere gang oplevet en lille hund være alene hjemme i kort tid som har splittet alt ad. Imens en større hund bare kaster sig på sofaen og får sig en morfar til mor er hjemme igen.

Som Gina skriver så er det total respektløs at have en hund med på arbejde der ikke er opdraget til at holde snuden for sig selv. Men der er ganske mange som har deres vovse med på arbejde. Om den så sidder i bilen og venter eller ligger under bordet betyder mindre så længe chefen syntes der er iorden. Men jeg er næsten helt sikker på at de ikke får lov til at rende rundt i arbejdestiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en kvindelig kolega der har været udsat for en kedelig oplevelse på en af sine meget sene vagter. Hun ville gerne medbringe sin hund, som sikkerhed på aftenvagterne. Hunden er en labrador/rottweiler blanding der vel vejer 40-45kg.

Dertil skal siges, at man ser ikke den er til stede, den reagerer ikke før mor hæver stemmen, eller snakker til den, og kun for at se om det er noget den skal reagerer på, er det ikke det fortsætter den med det den er bedst til.

Det er med accept fra trafikselskabet samt driftskontoret, at den må medbringes, så det kan lade sig gøre.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en kvindelig kolega der har været udsat for en kedelig oplevelse på en af sine meget sene vagter. Hun ville gerne medbringe sin hund, som sikkerhed på aftenvagterne. Hunden er en labrador/rottweiler blanding der vel vejer 40-45kg.

Dertil skal siges, at man ser ikke den er til stede, den reagerer ikke før mor hæver stemmen, eller snakker til den, og kun for at se om det er noget den skal reagerer på, er det ikke det fortsætter den med det den er bedst til.

Det er med accept fra trafikselskabet samt driftskontoret, at den må medbringes, så det kan lade sig gøre.

Venligst

Ja da. Selvfølgelig kan det lade sig gøre. Når det bliver sommer så prøv om i kan opstøve en byggeplads og se hvor mange hunde der ligger ved siden af håndværkernes biler. Det er mange.

Og lige i den situation du beskriver med at den bare ligger og gør ingenting og er med for hendes sikkerhed syntes jeg er helt iorden at en hund er med på arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...