Hop til indhold
Troldmanden

Ulai Thai kropsterapi Odense

Recommended Posts

I går havde jeg fået hold i nakken og kontaktede derfor min faste thai massør Ulai fra Thai Kropsterapi i Odense http://thaikropsterapi.dk/, selvom jeg vidste, at Ulai holder fri hver tirsdag. Hun kunne dog godt høre på mig i telefonen, at den var helt gal, så vi aftalte en tid sent på eftermiddagen hvor hun åbnede klinikken for mig. Ulai tog smilene imod og jeg  udpegede hvor problemerne var og lagde mig på briksen. Ulai havde varmet olie op og gik derefter i gang med en større redningsaktion af min trætte krop.

Ulai har masser af energi og kræfter, men vigtigst af alt udviser hun en blændende teknik, hvoraf noget minder om de greb min kiropraktiker anvender. Efter en lille time var jeg genfødt og så god som ny. På vej ud af døren hørte jeg, at Ulai fik yderligere en opringning fra en kunde, der havde fået hold i ryggen, og som fik en aftale om behandling efter mig. Synes det er god stil, at hun åbner klinikken på en fridag for emergency tilfælde hos stamkunder :)

Efter min mening er Ulai den bedste thai massør på Fyn og jeg kan kun give hende min bedste anbefaling :D

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Simply the best.   Især hvis hun kunne holde sig fra alle hendes tlf. under massagen :) At det aldrig er sket, når aftalen har været i den sjove afdeling - kan skyldes hun selv trængte til at være nærværende. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sirrossobianco skrev, for 7 timer siden:

Hvad koster det hvis man gerne bare vil berøre ulai's bryster under massagen og er det overhovedet muligt?

Måske også her, en god ide at ringe til personen selv  , om pris spørgsmål, eller skriv til forretningen !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min bekymring er at det vil være super akavet og hun vil føle sig lidt nedværdiget hvis jeg spørger før massagen om hun kan massere uden tøj på og hvad det så koster. Hvis det ikke er noget der er normal praksis for hende som sådan. Ved ikke hvor kræsen hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) Spørg du roligt - Hun er faktisk rigtig sød, men tag ikke fejl - hun er prof. helt ud i fingerspidserne. Men du kan spørge om alt uden hun tager det ilde op.

Vil hun kun massere melder hun ud - og du bliver tilbudt en alternativ løsning. Kræsen ja, men du skal ikke tage det personligt, hvis hun "kun" vil massere. Ofte tilbyder hun kun FP når hun selv er liderlig - men det sker jævnligt :)

Ender aftalen op i massage - uden tillæg så bed hende om tlf fri tid. Det kniber sommetider når hun masserer - og det gider jeg personligt ikke. Men under sexdelen er hun helt på - alt med kondom - også blow :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror sgu jeg besøger hende en dags tid. Er sikker på hun ikke kan stå for min charme... Når hun så vil have sex får hun at vide at hun ikke er noget for mig, så må hun undvære.... Og så kan hun sgu lære det..... ;):D:lol::angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber inderligt du efterfølgende må erkende at det er din næse der har målene 22/tyk

Pigerne giver massage - nogen mere andre ikke , hvorfor ikke bare respektere det ??

Godt Nytår

mvh Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, for 12 minutter siden:

Pigerne giver massage - nogen mere andre ikke , hvorfor ikke bare respektere det ??

Jeg respekterer da til fulde at der er forskel på hvad pigerne giver og til hvem. Forventer samtidig at de også respekterer at der er nogen jeg vil have massage af og andre vil jeg ikke. Ligeledes er der nogen jeg vil have sex med og andre vil jeg ikke. 
Nu var mit indlæg egentligt også ment som en lille joke, derfor alle de smiley'er...

Godt nytår til dig også. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Drstor skrev, for 8 minutter siden:

Nogle der ved hvad de tager for en fuldpakke hos dem?

1500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...