GenerationX 165 Skrevet 20. November, 2019 Ohøj folkens, sad lige og kiggede igennem siderne og puf sagde den: https://annoncelight.dk/profile/SofieBrandvarm Så spørgsmålet er om hun er stoppet eller hvad der mon lige er sket ? Er der nogen der har noget info ? God dag til folket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2019 GenerationX skrev, for 1 minut siden: Ohøj folkens, sad lige og kiggede igennem siderne og puf sagde den: https://annoncelight.dk/profile/SofieBrandvarm Så spørgsmålet er om hun er stoppet eller hvad der mon lige er sket ? Er der nogen der har noget info ? God dag til folket. Næh, ikke nogen konkret info, men jeg kunne tænke mig, at hun havde travlt med (at håndtere) den offentlige interesse, der har været om hende og hendes forsøg på at stable en organisation på benene. Bare min fenøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 322 Skrevet 21. November, 2019 Hun skriver i sit seneste opslag på sin insta at hun er stoppet med at sælge sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. November, 2019 McLovin skrev, for 9 minutter siden: Hun skriver i sit seneste opslag på sin insta at hun er stoppet med at sælge sex. Mon ikke bare hun er gået lidt i flyverskjul. Det er ikke godt for forretningen at være en offentlig kendt glædespige, hvis udseende alle kender. Så er det lidt svært at tage hende med på en date på ynglings restauranten osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. November, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Mon ikke bare hun er gået lidt i flyverskjul. Det er ikke godt for forretningen at være en offentlig kendt glædespige, hvis udseende alle kender. Så er det lidt svært at tage hende med på en date på ynglings restauranten osv. Er jeg nu ikke så sikker på Der er mange af pigerne herinde, som jeg ville nyde at invitere på middag og hun er en af dem Jeg er ret ligeglad med hvad andre tænker om mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. November, 2019 Toddy skrev, Lige nu: Jeg er ret ligeglad med hvad andre tænker om mig Det er der nok ikke ret mange der er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. November, 2019 Jeg har ikke set de fulde afsnit af den seneste udsendelse omkring hende, men der var vidst noget om at hun i en artikel meldte ud, at efter hendes tour rundt på bordellerne udenfor DK ville tage en (måske) længerevarende pause fra branchen. Kan lige prøve at se om jeg kan finde det igen.. det er lidt tid siden jeg faldt over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. November, 2019 https://livsstil.tv2.dk/2019-10-26-hun-tog-paa-megabordel-for-at-udleve-sine-lyster-men-det-der-ventede-hende-havde-hun-ikke her var den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5237 Skrevet 21. November, 2019 Syntes på mange måder hun er vild sej men også naiv. Fordi mange af os danske gp har styr på livet så er der en endnu større del der gør det af nød og tvang. Det må hun jo have vidst fra første færd. Jeg tror ikke engang hun har set det værste på sin rejse. Jeg og mange andre gp stopper ikke i dette erhverv fordi andre gør det af tvang el. nød. Så stopper hun af den grund ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal mene om hendes udtagelser. Jeg er bare bange for at det bliver hendes børn der kommer til at betale prisen . Desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. November, 2019 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Syntes på mange måder hun er vild sej men også naiv. Fordi mange af os danske gp har styr på livet så er der en endnu større del der gør det af nød og tvang. Det må hun jo have vidst fra første færd. Jeg tror ikke engang hun har set det værste på sin rejse. Jeg og mange andre gp stopper ikke i dette erhverv fordi andre gør det af tvang el. nød. Så stopper hun af den grund ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal mene om hendes udtagelser. Jeg er bare bange for at det bliver hendes børn der kommer til at betale prisen . Desværre. Måske en anelse tidligt at komme med nogen som helst udtalelser eller tanker om hvad Sofie gør eller har tænkt sig at gøre fremover. Og ligefrem at indtage hendes børn i hvad det end er der sker, blot fordi at hendes annonce er slettet, finder jeg direkte usmageligt 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 21. November, 2019 Ja vi må jo nok bare se hvad der kommer til at ske og tage den derfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dumle 80 Skrevet 22. November, 2019 Hun skriver på sin Facebook side, at hun har valgt at stoppe med at sælge sex. Men fortsætte kampen for bedre rettigheder for sexarbejdere i Danmark. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=168079900956704&set=a.121677055596989&type=3&theater 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5237 Skrevet 22. November, 2019 Toddy skrev, for 7 timer siden: Måske en anelse tidligt at komme med nogen som helst udtalelser eller tanker om hvad Sofie gør eller har tænkt sig at gøre fremover. Og ligefrem at indtage hendes børn i hvad det end er der sker, blot fordi at hendes annonce er slettet, finder jeg direkte usmageligt Det fremgår tydeligt på hendes FB profil at hun er stoppet så måske det er dig der er sen ude. Jeg er næsten sikker på at den største grund er for at beskytte hendes børn. Alt andet vil være forkert. uanset hvordan du vender og drejer det vil det at sælge sex altid være fy fy og skamfuldt i hr og fru Danmarks hjem. At hun så forsætter med at kæmpe for vores rettigheder er stort og kærkommen, da vi har brug for kvinder som hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. November, 2019 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Det fremgår tydeligt på hendes FB profil at hun er stoppet så måske det er dig der er sen ude. Jeg er næsten sikker på at den største grund er for at beskytte hendes børn. Alt andet vil være forkert. uanset hvordan du vender og drejer det vil det at sælge sex altid være fy fy og skamfuldt i hr og fru Danmarks hjem. At hun så forsætter med at kæmpe for vores rettigheder er stort og kærkommen, da vi har brug for kvinder som hende. Det lyder egentligt ganske sandsynligt. Jeg tror så også, at den indsigt hun har fået igennem specielt de sidste udseendelser, nok også har sat sit præg. Det var ret tydeligt, at da hun var i Tyskland, da så hun også hvor "grim" branchen kan være. Og.….. der er selvfølgelig også en bagside af medaljen ved at blive kendt, hvilken hun jo er blevet. Reelt håber jeg bare, at hun har det godt samt at kendis-effekten finder et leje, hvor hun stadig kan bevæge sig rundt i samfundet, uden at alle skal teske teske, pege på hende, komme med forskellige kommentarer m.v. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. November, 2019 Ønsker hende alt det bedste. Sej pige der står ved hendes valg Kun respekt fra min side og held og lykke med dit videre liv.. Borende X skrev, den 20.11.2019 at 14:22: Næh, ikke nogen konkret info, men jeg kunne tænke mig, at hun havde travlt med (at håndtere) den offentlige interesse, der har været om hende og hendes forsøg på at stable en organisation på benene. Bare min fenøre. @Sofie Brandvarm er du på eller? Bøjer mig iøvrigt i respekt for dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg