Hop til indhold
Guest Lady C

Så blev jeg for alvor en del af branchen

Recommended Posts

Lady C skrev, den 19.11.2019 at 21:05:

Så nu kom der lige en besked mere i min indbakke. Så han sidder og følger med og nu vil han have os til at tro at han er en kvinde :) 

 "Kunne du ikke oplyse de andre latterlige narkotosser du skriver med i tråden at jeg ikke er en han og sender derfor ikke pik billeder til dig. Klamme møgso"

Han er vel blevet kastreret og tør derfor ikke sende naturtro billeder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, den 19.11.2019 at 21:40:

Kan også godt vise dig et ansigts billede af BX2, taget mens idioten sidder og skriver sine spasser trusler :P

Svin-Gris-kan-rede-dit-syn-nt9ewr6bdoi6mxuguorp2fov6sm4qq1jdxeu5rvitc.jpg

Egentlig er det et lidt dårligt billede, for skal jeg være helt ærlig, så er det sgu nok nærmere et selvportræt af mig, når jeg sidder og kigger på billeder af de dejlige trunder herinde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Toddy skrev, for 1 time siden:

Egentlig er det et lidt dårligt billede, for skal jeg være helt ærlig, så er det sgu nok nærmere et selvportræt af mig, når jeg sidder og kigger på billeder af de dejlige trunder herinde :rolleyes:

Den er da meget sød. En lille kælegris :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 timer siden:

Den er da meget sød. En lille kælegris :D

Putte gris, men forestil dig at vågne op til det totalt liderlige fjæs, hver morgen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...