Hop til indhold
fynbofidus

Hvem giver den bedste fuldpakke/massage i Odense i øjeblikket

Recommended Posts

Hej

Jeg skal forbi Odense om et par uger og plejer at bestille 1 times massage + 1 times fuldpakke. Jeg har gennem årene været forbi flere af Suisis steder med blandet resultat og har også besøgt 123 et par gange. Prøvede engang et sted på Vestfyn som var et mareridt ;)
Hvem vil i anbefalei øjeblikket, som både giver en god massage samt en god fuldpakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart Ulai Fåborgvej til massage og en af hendes piger til det frække - eller hende selv til begge dele. Men ingen garanti  - det svinger lidt om hun er i lege humør :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage : https://annoncelight.dk/showad/260865

Fås ikke bedre i min optik.

Sex: https://annoncelight.dk/showad/277888

Også Ulai, men fra den mere pikante og frække afdeling. Foto kan forekomme at være tre år gamle . Men dejlig kærestesex - dog alt med kondom, men hun er lækker og fræk at være sammen med.

Da det er noget tid siden jeg har besøgt stedet og ikke mødt denne pige, er nedenstående kun et kvalificeret gæt.  :) 

https://annoncelight.dk/showad/285800

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Det første sted der nævnes ift. bedste massage. Tilbyder hun mere? Topløs massage og HJ? (Skal lige være sikker). 

Hvad er prisen generelt ?

Redigeret af nr21

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 18.11.2019 at 12:30:

Helt klart Ulai Fåborgvej til massage og en af hendes piger til det frække - eller hende selv til begge dele. Men ingen garanti  - det svinger lidt om hun er i lege humør :)

 

Får du massage af Ulai først og så sex af en anden pige bagefter? eller hvordan skal den forstås ? :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21 skrev, for 2 timer siden:

Det første sted der nævnes ift. bedste massage. Tilbyder hun mere? Topløs massage og HJ? (Skal lige være sikker). 

Hvad er prisen generelt ?

Det gør hun - men ikke  sikkert hun gør det på første "date" .  Aftales individuelt med priser. Nogen mener priserne generelt er høje. Men det mener jeg personligt ikke. Stedet og kvaliteten taget i betragtning. Men smag og behag. Jeg kan godt lide de  steder hvor der er gjort noget ud af indretningen - og er rent og pænt.

Jeg kan anbefale at ringe til hende....hun taler også dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 2 timer siden:

Får du massage af Ulai først og så sex af en anden pige bagefter? eller hvordan skal den forstås ? :p

Jeg blander ikke tingene - enten får jeg massage - og kun massage.

Når aftalen handler om den anden del - er der ikke massage på programmet, men alene dejlig hygge med fruen.

Jeg har fået en rundvisning i kælderen og hilst på pigerne, men aldrig besøgt pigerne i kælderen. Jeg besøgte Ulai til begge aktiviteter :)

Men du kan sagtens få massage af hende - og så overtager en anden pige. Eller du bliver sendt i kælderen.

Ring til hende og fortæl hvad du er til. Hun skal nok sige til eller fra - ikke altid hun vil lege :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 28.11.2019 at 13:30:

I forhold til massage er Patti på rugårdsvej i særklasse af dem jeg har besøgt. Lokalerne er også topklasse. 

Helt klart , og hvis man "svinger" med hende er sex delen absolut også i top :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Hejsa, skal som uden-øbo forbi Fyn i næste uge og tænker at ryggen vil værke udfor Odense...

Er der et link til Patti?

Eller hvem kan anbefales p.t.? Massage/sex vejes med 35/65%. Gerne en lidt storbarmet, der også er indstillet på selv at nyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...