Lake 686 Skrevet 17. November, 2019 (edited) Der har været lidt problemer med den chat der tidligere blev oprettet på Chatzy.com. Jeg har derfor lavet et helt chatrum, også på Chatzy. Det nye chatrum har følgende link: http://us21.chatzy.com/54080057501908 Det er muligt at lade sig registrere med email på Chatzy. Det har den fordel at man så ikke behøver huske linket, men bare logger på Chatzy.com, så kommer rummet automatisk frem. Men man kan også bare gå ind anonymt. I begge tilfælde skal man bruge et alias, og i den forbindelse bedes man lade være med at vælge som allerede bruges af en anden. Jeg håber det kommer til at fungere denne gang. Er der problemer eller spørgsmål, er man velkommen til at skrive til mig. Redigeret 17. November, 2019 af Lake 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9722 Skrevet 17. November, 2019 (edited) Troede at jeg svarede på en pm Heldigvis kunne jeg nå at slette denne. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 17. November, 2019 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg