Hop til indhold
Helt Reel

Advarsel - Maria - Første dårlige oplevelse hos VB/HB stedet

Recommended Posts

Helt Reel skrev, for 4 timer siden:

Så bude du da have skrevet en anmeldelse, hvis din oplevelse var så god ;)

Uheldig eller ej. Jeg beskriver bare fakta. Der er intet subjektivt i det. Er sådan set ligeglad med hendes sprog. Hvis hun går til vaflerne er der ikke så meget snakkeri. Men tvivler på hendes troværdighed, på trods af dit "input". En pige med allergisk kusse ville nok ikke vælge at blive GP helt heroppe i Norden! Har i øvrigt heller ikke set nogle anmeldelser af hende herinde, selvom stamgæsterne ellers er flittige til at anmelde deres piger...

Det eneste subjektive jeg vil sige om hende, udlover det åbenlyse at hun er ret flot, er at hun måske er en anelse maskulin. Har ikke nævnt det før, da det måske er lidt irrelevant. Men jeg synes hendes fysik er maskulin. Så dog ikke om hun rent faktisk har en pik. Nåede slet ikke at se understellet. Kun hendes i øvrigt appetitlige g-streng og tanline...

du lyder meget bitter, kan oplyse hun er 100% kvinde som træner meget i fittness og jeg oplevede ingen allergi men jeg ryger jo heller ikke.

Hvorfor jeg ikke anmelder hende kommer ikke dig ved, der er mange som jeg ikke har anmeldt, men eftersom din anmeldelse var en helt anden oplevelse end min, tillod jeg at komme med min oplevelse og så må andre jo vurdere om de har lyst til at besøge Maria..... Virkelig flot pige med lækkert smil!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Hvor lang tid inden forbereder du et besøg? :shock:

underdog40, hvad mener du? Jeg taler portugisisk og spansk da jeg har været gift med en brasser og kæreste med flere sydamerikanere

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, for 52 minutter siden:

underdog40, hvad mener du? Jeg taler portugisisk og spansk da jeg har været gift med en brasser og kæreste med flere sydamerikanere

Nuvel. Den luksus besidder nok kun du. At sige vi andre dødelige lige skal lære lidt spansk og portugisisk inden vi besøger latinababes  er nok at stramme den. Jeg kommer nok ikke så langt med "donde esta la pharmacia?" :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, den 18.11.2019 at 09:19:

Hej Ostemand -  hvad fik dig til at vælge Lara ? Synes hun ser nærmest skræmmende vred ud på billederne ? 

Enig! Men som sagt har jeg kun haft gode oplevelser med VB/SB klubben, så tager gerne en chance i ny og næ, hvis der er et eller andet der tænder mig ved deres billeder. Her var det mest kroppen jeg havde luret på. Og da jeg så ankom var hun bare et stort smil og dansede rundt. Tag ikke fejl, hun var hardcore også lidt udover va jeg normalt tænder på, men kroppen var stram og lækker og hun var ikke voldsom eller for dominerende i sengen, bare på på på og ville ha mere, og så ga hun ovenikøbet et virkeligt godt og dybt blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 18/11/2019 at 23:33:

Nuvel. Den luksus besidder nok kun du. At sige vi andre dødelige lige skal lære lidt spansk og portugisisk inden vi besøger latinababes  er nok at stramme den. Jeg kommer nok ikke så langt med "donde esta la pharmacia?" :) 

en tur til Rio og Fortaleza kan anbefales, 2-3 uger så har du nok lært lidt og i øvrigt ligget meget ned med en ny eller 2 hver dag og de har langt højere klasse end dem som kommer her ;-)  sig endelig til, jeg er klar på en tur til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe gået og tænkt hun skal have et besøg men endnu ikke nået det, måske det skulle være i den nærmeste fremtid, dejlig ser hun ud:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Kan IKKE genkende OP's oplevelse.

 

Jeg havde en FANTASTISK oplevelse med en glad, udadvendt og energi fyldt pige. Billeder er ægte, de blå øjne og tatoos bekræfter det. Selvfølgelig retouched.

Hun taler dårligt engelsk, men vil gerne snakke meget - via en app. Jeg fik 30min for 700 og gik derfra efter 45min... Super GFE.

Veltrænet krop, 100% kvinde.

En af mine bedste GP opvelser.. og næst bedste Latina oplevelse. Tæt på Salma <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...