Hop til indhold
Gløden

Uopfordret tilbud om sex

Recommended Posts

AlfaN skrev, for 7 timer siden:

Fik det også. De skulle bare lige bruge mine dankort oplysninger, så var den i vinkel. 
Dem fik de selvfølgelig, så nu venter jeg i spænding.  

Du må nok snart påregne med at blive indkaldt til et møde i banken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Therese skrev, den 16.11.2019 at 12:23:

Jeg har også fået en. Lidt underligt da jeg var en kvinde sidst jeg tjekkede

det er pga du står som almindelig medlem lissom mændene og ikke er lyserød som gp osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 16.11.2019 at 11:56:

Der er fandme aldrig noget der upfordret tilbyder mig sex. Det vil jeg gerne klage over

Enig... Jeg vil fandme også have sådan et tilbud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg tilbyder straks min hjælp.

Dem der savner uopfordret sex, kan henvende sig til mig, jeg giver gerne en varmende numsefuld med pisken (man skal jo tænke krativt her i de kolde måneder) og det går jo også ind under sex.

ps. Prisen er den samme som altid.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden:

Jamen jeg tilbyder straks min hjælp.

Dem der savner uopfordret sex, kan henvende sig til mig, jeg giver gerne en varmende numsefuld med pisken (man skal jo tænke krativt her i de kolde måneder) og det går jo også ind under sex.

ps. Prisen er den samme som altid.:D

Det er vel ikke uopfordret, hvis man opfordrer dig til det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 5 minutter siden:

Jeg får igen beskeder af den samme profil og har anmeldt det til administrator. Var profilen ikke sparket ud af EG..?

Jeg er ikke sikker på at det helt samme brugernavn. Jeg tænker at de sidste 3 tal i brugernavnet er forskelligt. 

Ved at føre musen henover "hvem er online" afslører en masse nyoprettede profiler alle med et amerikansk/engelsk pigenavn efterfulgt af 3 tal. Alle er de nyoprettede i dag og flittig i gang med at benytte "personal messenger" altså sende privatbeskeder. Det er ikke en person men såkaldt bot der står bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 4 timer siden:

Jeg er ikke sikker på at det helt samme brugernavn. Jeg tænker at de sidste 3 tal i brugernavnet er forskelligt. 

Ved at føre musen henover "hvem er online" afslører en masse nyoprettede profiler alle med et amerikansk/engelsk pigenavn efterfulgt af 3 tal. Alle er de nyoprettede i dag og flittig i gang med at benytte "personal messenger" altså sende privatbeskeder. Det er ikke en person men såkaldt bot der står bag.

Så blev jeg det klogere. Takker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 18.11.2019 at 15:48:

Jamen jeg tilbyder straks min hjælp.

Dem der savner uopfordret sex, kan henvende sig til mig, jeg giver gerne en varmende numsefuld med pisken (man skal jo tænke krativt her i de kolde måneder) og det går jo også ind under sex.

ps. Prisen er den samme som altid.:D

Jeg vil altså meget hellere have en tudekiks :rolleyes:

Det er sgu snart længe siden :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev så glad da jeg så der var en der havde skrevet til mig, og så var det bare spam. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Skal helt andre metoder til for at forhindre de her fuskere.   Sidder sikkert en inder eller anden billig arbejdskraft og ligger lignede latterlige falske profiler alle mulige steder.

Lav det sværere at oprette profil herinde.   Hvor man ikke bare kan klare sig med google translate.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...