Gløden 1679 Skrevet 16. November, 2019 Hej Alle. Er der nogle andre end mig der har fået en pb om tilbud på at få sex med en "pige og hendes veninde"?? Der var et link med som jeg dog IKKE har klikket på Jeg har anmeldt det som SPAM!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 16. November, 2019 Gløden skrev, Lige nu: Hej Alle. Er der nogle andre end mig der har fået en pb om tilbud på at få sex med en "pige og hendes veninde"?? Der var et link med som jeg dog IKKE har klikket på Jeg har anmeldt det som SPAM!! Ja jeg har også fået det, men åbner det heller ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 16. November, 2019 Også her... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2019 Der er fandme aldrig noget der upfordret tilbyder mig sex. Det vil jeg gerne klage over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1679 Skrevet 16. November, 2019 (edited) Har nogen af jer anmeldt det til @Administrator ?? Tænker det er imod reglerne? Redigeret 16. November, 2019 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 16. November, 2019 Melder mig også under fanerne som ufrivillig modtager, og opfordrer administrator til at udelukke profilen der har sendt mailen. Mvh Balshoi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 16. November, 2019 tvr skrev, for 5 minutter siden: Der er fandme aldrig noget der upfordret tilbyder mig sex. Det vil jeg gerne klage over He he he he - du kommer de forkerte steder TVR - fri sex er alle vegne. Fri sex med gp'ere - not so much - jeg har ikke fået link, og havde helt sikkert bare slettet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2019 NoBS skrev, Lige nu: du kommer de forkerte steder TVR - fri sex er alle vegne. Evidently Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. November, 2019 Fik det også. De skulle bare lige bruge mine dankort oplysninger, så var den i vinkel. Dem fik de selvfølgelig, så nu venter jeg i spænding. 2 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 16. November, 2019 tvr skrev, for 1 minut siden: Evidently Jakkesættet, skoene og uret burde gøre det - du ved, hvis man ligner penge og overskud, så stiller de sig hurtigt i kø - selv i disse frelste ligestillings terrortider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2019 NoBS skrev, for 3 minutter siden: Jakkesættet, skoene og uret burde gøre det - du ved, hvis man ligner penge og overskud, så stiller de sig hurtigt i kø - selv i disse frelste ligestillings terrortider. Hmmm. Så er jeg nok bare en klovn til at aflæse signalerne. Eller en joker i ovenstående. Eller noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 16. November, 2019 AlfaN skrev, for 11 minutter siden: Fik det også. De skulle bare lige bruge mine dankort oplysninger, så var den i vinkel. Dem fik de selvfølgelig, så nu venter jeg i spænding. He he, kan du ikke overføre noget til min konto, inden de når at tømme den? Det er allerede sidst på måneden, synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 16. November, 2019 Jeg har også fået en. Lidt underligt da jeg var en kvinde sidst jeg tjekkede 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14289 Skrevet 16. November, 2019 tvr skrev, for 33 minutter siden: Der er fandme aldrig noget der upfordret tilbyder mig sex. Det vil jeg gerne klage over Skal vi knalde? PS. 1000,- 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. November, 2019 Therese skrev, for 14 minutter siden: Jeg har også fået en. Lidt underligt da jeg var en kvinde sidst jeg tjekkede Det er for du ik skal råbe #Metoo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2019 Liv skrev, for 7 minutter siden: Skal vi knalde? PS. 1000,- Tak Liv. Du redede in dag. Ja tak. Nu har jeg også fået et tilbud, så nu er jeg glad igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rebellen Skrevet 16. November, 2019 Jeg har også modtaget en pb ;) skyndte mig at slette den da intet herinde jo er gratis ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 16. November, 2019 lingo skrev, 1 time siden: Ja jeg har også fået det, men åbner det heller ikke Same here Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14289 Skrevet 16. November, 2019 tvr skrev, for 27 minutter siden: Tak Liv. Du redede in dag. Ja tak. Nu har jeg også fået et tilbud, så nu er jeg glad igen Velbekommen, du siger bare til en anden gang. Hvis det er helt galt kan vi evt lave en ordning, så du får et tilbud pr uge fx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 16. November, 2019 Har også fået den, opdagede det her til morgen den var gået i min spam boks, blev straks slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. November, 2019 Liv skrev, for 20 minutter siden: Velbekommen, du siger bare til en anden gang. Hvis det er helt galt kan vi evt lave en ordning, så du får et tilbud pr uge fx Du er dejlig serviceminded og fedt du er åben for nye ideer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. November, 2019 Jeg føler mig SÅ meget udenfor lige nu 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg