frenchlover1 4117 Skrevet 14. November, 2019 Alene @latinerkvarteret‘s og @Nemtøs‘s indlæg herover viser, hvor svært det kan være at forstå hinanden, og hvor let det er at misforstå hinanden. Indstil nu bare de gensidige beskyldninger og slut tråden her. Det fører vist ingen vegne at fortsætte her Venligst French 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfee Skrevet 14. November, 2019 Åh ja Nemtøs eller skal vi nu kalde dig for Nemdiva skam dig med de udtalelser , Du får fred vi andre undrer os .... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rassimus Skrevet 14. November, 2019 Kære alle Jeg er ked af, at ked af, at jeg har fået startet denne ballade. Mit indlæg var udelukkende ment som en hjælp til andre, så de ikke begik den samme fejl som jeg. Så de ku få en god oplevelse med Nemtøs, uden de forhindringer som jeg har haft. Da jeg skrev tråden, havde hun givet mig en klar indikation af, at vores dialog var ovre. At hun vælger at tage den op igen, kan jeg jo ik vide. Jeg kan ikke se at det er respektløs at bede om at svar på, hvorfor jeg går fra at have en aftale, til at få at vide, at der ingen basis er for et møde længere. Nemtøs - i den kontekst er dine beskeder iskolde og uforklarende, og du stiller krav uden at udtrykke dem. Det er ikke rimeligt at straffe for noget, som jeg ikke ved, at jeg har gjort forkert. Anyways, så har jeg bedt om at få lukket tråden, det sker åbenbart ik, hvilket undrer mig. Jeg har været på her i nogle dage, og tænker ikke at dialogen er bestemt sund. Så jeg stopper her, og vil forsøge at få min profil slettet. Held og lykke til jer alle - og så ingen misforstår mig, så mener jeg det faktisk Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 14. November, 2019 Vil bare sige til trådstarter, glem det og spild ikke mere tid på det, der er andre søde kvinder du kan lave en aftale med, og hvor det ikke ligger over deres værdighed at spørge om prisen. Du gjorde måske en fejl ved ikke at læse annoncen helt igennem, men forstår godt du er paf over den reaktion. Del dette indlæg Link til indlæg