Guest Rassimus Skrevet 14. November, 2019 Kære brugere Som nyere medlem her på sitet, skal man jo prøve nogle ting af, og dermed også begå fejl ind imellem. Om dette er det rette forum ved jeg ikke, men jeg vil gerne dele en oplevelse med Nemtøs med jer, som startede fantastisk og endte med at gå totalt i kage. Tilgiv mig, hvis placeringen af mit indlæg er forkert eller formen ligeså, men nu forsøger jeg mig. I går responderede jeg på NemTøs Black Friday konkurrence, og skrev min idé til, hvordan jeg ville bruge en time sammen med hende. Hun sendte mig en sød besked, og var meget begejstret for mit indlæg. Jeg fik blod på tanden, og skrev tilbage at jeg gerne ville mødes med hende snarest. Vi havde en dejlig dialog, hvor hun linkede til sin annonce på annoncelight.dk. Jeg nød hendes billeder meget og glædede mig over, at hun allerede havde tid i morgen fredag. Desværre for tidligt på dagen for mig, men jeg skrev til hende, at jeg kunne senere og skulle lige have det endeligt bekræftet. Som nævnt havde jeg set hendes annonce, men kun hæftet mig ved billederne. Jeg tænkte praktisk, at jeg lige skulle have hævet nogle kontanter på vej hjem fra job i dag. Så jeg spurge lidt kækt, hvor mange penge jeg skulle hive ud af min sparegris til hende. Kort tid efter fik jeg følgende svar: ” Jeg har desværre ikke mulighed for at mødes alligevel i morgen. Jeg håber du finder en anden til din leg Vil sige pænt tak for snakken herinde og ønske dig held og lykke med dine oplevelser Nemtøs” Jeg var totalt paf og helt blank på, hvad der lige var sket. Så jeg gik hende på klingen og spurgte til, hvad der var galt. Det viste sig, at hun var sur over, at jeg havde spurgt til en pris, når det nu stod i hende annonce, og hun tolkede det som om, at jeg forsøgte at forhandle om prisen. Jeg skyndte mig at skrive undskyld flere gange, og at jeg simpelthen bare havde tænkt praktisk, og ikke have læst annoncen, fordi vi jo nu var i gang med en dialog her på sitet. Hun var yderst høflig men iskold, og mente også at jeg virkede useriøs, fordi jeg skulle have endeligt bekræftet på jobbet, om jeg kunne i morgen eftermiddag. Og i øvrigt havde vores dialog fået hende til at miste lysten til at møde mig. Så vi startede altså helt på toppen og ende i kulkælderen. Æv, æv og 1000 gange æv. Så konklusionen må være, at jeg desværre misser en dejlig oplevelse med Nemtøs,eg jeg nok ikke får chancen igen. Så til jer andre håbefulde derude – tal aldrig om pris med NemTøs og vær sikre på, at I kan en given dag, inden at I melder en dato ud til hende. Held og lykke, og jeg er slet ikke misundelig på jer. Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 14. November, 2019 Hun virker en smule højrøvet og sart, glæd dig over at du sparede pengene. 6 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. November, 2019 Tror bare hun har haft nogle trælse oplevelser hvor folk prøvet at presse prisen, og derfor er lunten lidt kort når det kommer til det med pengene. Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1061 Skrevet 14. November, 2019 reknas skrev, for 36 minutter siden: Hun virker en smule højrøvet og sart, glæd dig over at du sparede pengene. Samme indtryk her... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 14. November, 2019 jeg ved ikk lige hvad der er sket imellem jer men må jo på dine vegne ærgre dig, og bare altid respektere et nej ligegyldigt hvad grunden så end er ( og den behøver Nemtøs ikke forklare nærmere,! ) .Gensidig respekt, diskretion mv. ER bare en stor del af dette game,,når det er sagt så har Nemtøs ALTID svaret mig tilbage både i PM og ellers herinde, altid på en pæn måde og hun virker som en rigtig dejlig kvinde med ben i næsen og ved hvad hun vil og kræver af sine gæster og stor cadeau for dette,,Jeg har IKKE mødt hende IRL. til TS hun svarede dig jo pænt tilbage og det synes jeg da du skal bruge posetivt og så ellers se at komme videre, der er sikkert en anden dejlig kvinde som ville nyde dit selskab. Til den anden med det mindre heldige udbrud , ja nemtøs er måske højrøvet hun er jo ca 175 cm. høj og altså godt over den gennemsnit lille petite GP herinde, så ja på den frække måde er hun da ret "højrøvet", jeg synes personligt at det er ret frækt at hun er så høj. Jeg har sagt det før og nævner det gerne lige igen ,,,vi mangler en kvinde som @Nemtøs herovre på lille Sjælland. Knus Hunter 4 Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. November, 2019 Syntes ikke det er første gang man læser sådan en beretning. Sidste gang holdt brugeren hende anonym, men inkluderet en besked hun havde skrevet til ham, de der dobbelt mellemrum hun bruger, afslørrede det nok var hende. Husker det som lidt samme historie Tænker ikke du skal være så ærgerlig, kun over den tid du har "spildt" - der er VIRKELIGT mange søde piger derude, brug tiden (og pengene) på en af dem 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 14. November, 2019 reknas skrev, for 52 minutter siden: Hun virker en smule højrøvet og sart, glæd dig over at du sparede pengene. Min (ene) oplevelse med @Nemtøs er, at hun bestemt ikke er hverken højrøvet eller sart. Faktisk tværtimod Venligst French 1 Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 14. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden: jeg ved ikk lige hvad der er sket imellem jer men må jo på dine vegne ærgre dig, og bare altid respektere et nej ligegyldigt hvad grunden så end er ( og den behøver Nemtøs ikke forklare nærmere,! ) .Gensidig respekt, diskretion mv. ER bare en stor del af dette game,,når det er sagt så har Nemtøs ALTID svaret mig tilbage både i PM og ellers herinde, altid på en pæn måde og hun virker som en rigtig dejlig kvinde med ben i næsen og ved hvad hun vil og kræver af sine gæster og stor cadeau for dette,,Jeg har IKKE mødt hende IRL. til TS hun svarede dig jo pænt tilbage og det synes jeg da du skal bruge posetivt og så ellers se at komme videre, der er sikkert en anden dejlig kvinde som ville nyde dit selskab. Til den anden med det mindre heldige udbrud , ja nemtøs er måske højrøvet hun er jo ca 175 cm. høj og altså godt over den gennemsnit lille petite GP herinde, så ja på den frække måde er hun da ret "højrøvet", jeg synes personligt at det er ret frækt at hun er så høj. Jeg har sagt det før og nævner det gerne lige igen ,,,vi mangler en kvinde som @Nemtøs herovre på lille Sjælland. Knus Hunter Er ikke helt enig. For selvfølgelig skal man have en konstruktiv dialog. Men jo et nej skal respekteres, hvilket det også er blevet her.. Men vi skal jo heller ikke bare bøje os og få langs husmurene. Det gælder begge veje. Mht respekt. Og kan da godt finde på at sige jeg vil smide fx 1000. Hvis der står 1200... Eller måske 1400. Hvis jeg må noget ekstra. Hvis man bare bukker og najer, tror jeg også pigerne mister respekten. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. November, 2019 Jeg har først læst dette indlæg nu. Kald mig bare røvrøvet når jeg forventer at en annonce jeg har linket til bliver læst. Jeg har fortsat skriveri med trådstarter og blev enige om at mødes, og nu læser jeg at han har lavet dette indlæg og ikke er misundelig på dem der mødes med mig. Jeg er paf over sådan en behandling Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Au2mek Skrevet 14. November, 2019 Hej derude Jeg kender ikke Nemtøs og har aldrig besøgt hende, så derfor vil jeg kommentere general Jeg spør ofte hvad koster det jeg gerne vil have hos en GP og det er ganske simpelt fordi jeg skal hæve nogle penge, for jeg har sådan set aldrig kontanter på mig. Og hvis en annonce har priser på og jeg syntes de er for høje så finder jeg bare et andet sted, jeg har ALDRIG forhandlet om prisen. MVH Au2mek Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 14. November, 2019 (edited) Min personlige holdning er, at jeg synes at dette skulle tages og afklares imellem dig og Nemtøs. Dette opslag giver kun støj i jeres kommunikation. jeg har ikke mødt Nemtøs, dog står det højt på min liste en dag at mødes. Redigeret 14. November, 2019 af Runner Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rassimus Skrevet 14. November, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Jeg har først læst dette indlæg nu. Kald mig bare røvrøvet når jeg forventer at en annonce jeg har linket til bliver læst. Jeg har fortsat skriveri med trådstarter og blev enige om at mødes, og nu læser jeg at han har lavet dette indlæg og ikke er misundelig på dem der mødes med mig. Jeg er paf over sådan en behandling Søde Nemtøs - det er sku helt misforstået. Jeg der var jo en smiley bagefter min udmelding om, at jeg ikke var misundelig. Meningen var, at det skulle indikere, at jeg er mega misundelig, fordi jeg troede, at mine muligheder var forspildte. Admin, vil du ikke lukke denne tråd for flere kommentarer, den er da vist kørt lidt af sporet, og det siger jeg undskyld for. Min mening var blot at råde andre, som gerne ville besøge Nemtøs, så de ikke begik samme fejl som mig. Jeg undskylder mange gange - ikke mindst til Nemtøs. Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1677 Skrevet 14. November, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: og nu læser jeg at han har lavet dette indlæg og ikke er misundelig på dem der mødes med mig. Jeg tænker umiddelbart det er ironisk ment, set i lyset af at han jo giver udtryk for temmelig stor ærgelse over ikke at kunne møde dig 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rassimus Skrevet 14. November, 2019 Gløden skrev, for 2 minutter siden: Jeg tænker umiddelbart det er ironisk ment, set i lyset af at han jo giver udtryk for temmelig stor ærgelse over ikke at kunne møde dig Præcist. Beklager at det kunne misforståes Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 14. November, 2019 Runner skrev, for 9 minutter siden: Min personlige holdning er, tankegang synes at dette skulle tages og afklares imellem dig og Nemtøs. Dette opslag giver kun støj i jeres kommunikation. jeg har ikke mødt Nemtøs dig står det højt på min liste en dag at mødes. Det jo bare furdi hun er herinde. Og har et godt ry. hvis det var en hvilken som helst anden.. Uden i byen. Var det ikk det samme. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 14. November, 2019 Sikke en gang muderkasteri og børnehave, vorherre bevares Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 776 Skrevet 14. November, 2019 Nemtøs skrev, for 44 minutter siden: Jeg har først læst dette indlæg nu. Kald mig bare røvrøvet når jeg forventer at en annonce jeg har linket til bliver læst. Jeg har fortsat skriveri med trådstarter og blev enige om at mødes, og nu læser jeg at han har lavet dette indlæg og ikke er misundelig på dem der mødes med mig. Jeg er paf over sådan en behandling Kære Nemtøs Bare kort - Jeg læste helt klart trådstarters afsluttende bemærkning som ironisk. Skriftlig kommunikation er altid svær Jeg har da også dummet mig af og til - jeg syntes du skal give ham en chance K 2 Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 14. November, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: jeg ved ikk lige hvad der er sket imellem jer men må jo på dine vegne ærgre dig, og bare altid respektere et nej ligegyldigt hvad grunden så end er ( og den behøver Nemtøs ikke forklare nærmere,! ) .Gensidig respekt, diskretion mv. ER bare en stor del af dette game,,når det er sagt så har Nemtøs ALTID svaret mig tilbage både i PM og ellers herinde, altid på en pæn måde og hun virker som en rigtig dejlig kvinde med ben i næsen og ved hvad hun vil og kræver af sine gæster og stor cadeau for dette,,Jeg har IKKE mødt hende IRL. til TS hun svarede dig jo pænt tilbage og det synes jeg da du skal bruge posetivt og så ellers se at komme videre, der er sikkert en anden dejlig kvinde som ville nyde dit selskab. Til den anden med det mindre heldige udbrud , ja nemtøs er måske højrøvet hun er jo ca 175 cm. høj og altså godt over den gennemsnit lille petite GP herinde, så ja på den frække måde er hun da ret "højrøvet", jeg synes personligt at det er ret frækt at hun er så høj. Jeg har sagt det før og nævner det gerne lige igen ,,,vi mangler en kvinde som @Nemtøs herovre på lille Sjælland. Knus Hunter Jeg syntes da det er så fint ts laver dette indlæg, er vel det foraet er til. At dele erfaringer, godt som skidt. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. November, 2019 Kanon1 skrev, for 11 minutter siden: Kære Nemtøs Bare kort - Jeg læste helt klart trådstarters afsluttende bemærkning som ironisk. Skriftlig kommunikation er altid svær Jeg har da også dummet mig af og til - jeg syntes du skal give ham en chance K Vi fortsatte også dialogen og lavede en aftale om at mødes i morgen, så ser jeg dette indlæg hvor jeg beskrives som iskold. Jeg vil sku behandles ordenligt også selvom der er penge involveret. I mænd som beskriver mig som værende et forfærdeligt iskoldt menneske eller som højrøvet - husk der er 2 sider af samme sag. De mænd som har mødt mig har jeg kun modtaget positiv respons fra Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. November, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Vi fortsatte også dialogen og lavede en aftale om at mødes i morgen, så ser jeg dette indlæg hvor jeg beskrives som iskold. Jeg vil sku behandles ordenligt også selvom der er penge involveret. I mænd som beskriver mig som værende et forfærdeligt iskoldt menneske eller som højrøvet - husk der er 2 sider af samme sag. De mænd som har mødt mig har jeg kun modtaget positiv respons fra Meget kan man beskylde Nemtøs for at være: sexet, fræk, liderlig, god til at kneppe, god til at sutte pik osv. Men "iskold" er ikke noget jeg forbinde Nemtøs med. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. November, 2019 (edited) Jeg har ikke set Nemtøs' annonce, da hun ikke er inden for mit målområde, men man plejer jo at angive priser, og står de ikke i annoncen, oplyses de jo erfaringsmæssigt gerne på anfordring. Ellers er forehavendet i udgangspunktet jo helt håbløst. Et eller ander er gået helt galt her i kommunikationen, og jeg undrer mig over, om der er sket mere imellem: Rassimus skrev, for 2 timer siden: Jeg tænkte praktisk, at jeg lige skulle have hævet nogle kontanter på vej hjem fra job i dag. Så jeg spurge lidt kækt, hvor mange penge jeg skulle hive ud af min sparegris til hende. Kort tid efter fik jeg følgende svar: og: Rassimus skrev, for 2 timer siden: ” Jeg har desværre ikke mulighed for at mødes alligevel i morgen. Jeg håber du finder en anden til din leg Vil sige pænt tak for snakken herinde og ønske dig held og lykke med dine oplevelser Nemtøs” Det er ikke min fornemmelse, at Nemtøs er særlig sart, så mig være ét stort ??????. Redigeret 14. November, 2019 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 14. November, 2019 Jeg har en gang aftalt et møde med Nemtøs som jeg dog måtte aflyse da min ex skulle på arbejde og jeg derfor måtte passe min søn som var syg. Kan huske at hun blev sur. Vi fortsatte dialogen og lavede en anden aftale. Den aflyste hun dagen før med den begrundelse at hun ikke stolede på at jeg holdte aftalen. Desværre ! Gad ellers godt have mødt hende. Det var tilbage i 2016 eller 2017. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 14. November, 2019 Skete noget lignede for mig igår, tror hun er kommet i overgangsalderen 1 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6975 Skrevet 14. November, 2019 Hej derude - jeg har lige læst tråden, og det er skælde ud og mobbe fra alle sider og alle mod hinanden. Ligesom disse 2 fugle i et gevaldigt opgør: Mange hilsner Nye tider Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. November, 2019 latinerkvarteret skrev, for 21 minutter siden: Skete noget lignede for mig igår, tror hun er kommet i overgangsalderen Jeg vil gerne hjælpe dig med at huske hvad der skete i går. Vi aftalte at jeg skulle skrive når jeg var i Århus så jeg kunne give dig et blowjob i kælderen ( jeg undlader adresse). Jeg skriver som aftalt, du læser men svarer ikke. Jeg skriver igen og spørger om du har mistet interessen. Du læser men undlader at svare mig -:du forlader samtaler. Jeg vælger at skrive 2 nye beskeder til dig, hvor du svarer at vi har misforstået hinanden. Jeg beder dig blot om at skrive du ikke længere er interesseret. Når man laver en aftale kan man i det mindste aflyse frem for at lade som ingenting. Og nej jeg har passeret overgangsalderen. Del dette indlæg Link til indlæg