Hop til indhold
Guest Rassimus

En mærkelig øv-oplevelse med Nemtøs

Recommended Posts

Guest Rassimus

Kære brugere

Som nyere medlem her på sitet, skal man jo prøve nogle ting af, og dermed også begå fejl ind imellem.

Om dette er det rette forum ved jeg ikke, men jeg vil gerne dele en oplevelse med Nemtøs med jer, som startede fantastisk og endte med at gå totalt i kage.  

Tilgiv mig, hvis placeringen af mit indlæg er forkert eller formen ligeså, men nu forsøger jeg mig.

I går responderede jeg på NemTøs Black Friday konkurrence, og skrev min idé til, hvordan jeg ville bruge en time sammen med hende.

Hun sendte mig en sød besked, og var meget begejstret for mit indlæg. Jeg fik blod på tanden, og skrev tilbage at jeg gerne ville mødes med hende snarest. Vi havde en dejlig dialog, hvor hun linkede til sin annonce på annoncelight.dk. Jeg nød hendes billeder meget og glædede mig over, at hun allerede havde tid i morgen fredag.

Desværre for tidligt på dagen for mig, men jeg skrev til hende, at jeg kunne senere og skulle lige have det endeligt bekræftet.

Som nævnt havde jeg set hendes annonce, men kun hæftet mig ved billederne. Jeg tænkte praktisk, at jeg lige skulle have hævet nogle kontanter på vej hjem fra job i dag. Så jeg spurge lidt kækt, hvor mange penge jeg skulle hive ud af min sparegris til hende. Kort tid efter fik jeg følgende svar:

Jeg  har desværre  ikke  mulighed  for  at  mødes  alligevel  i morgen. 
Jeg  håber  du  finder  en anden til  din  leg 

Vil  sige  pænt tak for snakken herinde  og  ønske dig held  og lykke med  dine  oplevelser 

Nemtøs”

Jeg var totalt paf og helt blank på, hvad der lige var sket. Så jeg gik hende på klingen og spurgte til, hvad der var galt.

Det viste sig, at hun var sur over, at jeg havde spurgt til en pris, når det nu stod i hende annonce, og hun tolkede det som om, at jeg forsøgte at forhandle om prisen.

Jeg skyndte mig at skrive undskyld flere gange, og at jeg simpelthen bare havde tænkt praktisk, og ikke have læst annoncen, fordi vi jo nu var i gang med en dialog her på sitet.

Hun var yderst høflig men iskold, og mente også at jeg virkede useriøs, fordi jeg skulle have endeligt bekræftet på jobbet, om jeg kunne i morgen eftermiddag. Og i øvrigt havde vores dialog fået hende til at miste lysten til at møde mig.

Så vi startede altså helt på toppen og ende i kulkælderen.

Æv, æv og 1000 gange æv.  

Så konklusionen må være, at jeg desværre misser en dejlig oplevelse med Nemtøs,eg jeg nok ikke får chancen igen.

Så til jer andre håbefulde derude – tal aldrig om pris med NemTøs og vær sikre på, at I kan en given dag, inden at I melder en dato ud til hende.

Held og lykke, og jeg er slet ikke misundelig på jer. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun virker en smule højrøvet og sart, glæd dig over at du sparede pengene.

• Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror bare hun har haft nogle trælse oplevelser hvor folk prøvet at presse prisen, og derfor er lunten lidt kort når det kommer til det med pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
reknas skrev, for 36 minutter siden:

Samme indtryk her...

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ved ikk lige hvad der er sket imellem jer men må jo på dine vegne ærgre dig, og bare altid respektere et nej ligegyldigt hvad grunden så end er   ( og den behøver Nemtøs ikke forklare nærmere,! ) .Gensidig respekt, diskretion mv. ER bare en stor del af dette game,,når det er sagt så har Nemtøs ALTID svaret mig tilbage både i PM og ellers herinde, altid på en pæn måde og hun virker som en rigtig dejlig kvinde med ben i næsen og ved hvad hun vil og kræver af sine gæster og stor cadeau for dette,,Jeg har IKKE mødt hende IRL.

til TS hun svarede dig jo pænt tilbage og det synes jeg da du skal bruge posetivt og så ellers se at komme videre, der er sikkert en anden dejlig kvinde som ville nyde dit selskab.

Til den anden med det mindre heldige udbrud , ja nemtøs er måske højrøvet hun er jo ca 175 cm. høj og altså godt over den gennemsnit lille petite GP herinde, så ja på den frække måde er hun da ret "højrøvet", jeg synes personligt at det er ret frækt at hun er så høj.;)

Jeg har sagt det før og nævner det gerne lige igen ,,,vi mangler en kvinde som @Nemtøs herovre på lille Sjælland.:)

Knus Hunter

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes ikke det er første gang man læser sådan en beretning.

Sidste gang holdt brugeren hende anonym, men inkluderet en besked hun havde skrevet til ham, de der dobbelt mellemrum hun bruger, afslørrede det nok var hende.

Husker det som lidt samme historie :)

Tænker ikke du skal være så ærgerlig, kun over den tid du har "spildt" - der er VIRKELIGT mange søde piger derude, brug tiden (og pengene) på en af dem :)

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
reknas skrev, for 52 minutter siden:

Min (ene) oplevelse med @Nemtøs er, at hun bestemt ikke er hverken højrøvet eller sart. Faktisk tværtimod :-)

Venligst

French

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

jeg ved ikk lige hvad der er sket imellem jer men må jo på dine vegne ærgre dig, og bare altid respektere et nej ligegyldigt hvad grunden så end er   ( og den behøver Nemtøs ikke forklare nærmere,! ) .Gensidig respekt, diskretion mv. ER bare en stor del af dette game,,når det er sagt så har Nemtøs ALTID svaret mig tilbage både i PM og ellers herinde, altid på en pæn måde og hun virker som en rigtig dejlig kvinde med ben i næsen og ved hvad hun vil og kræver af sine gæster og stor cadeau for dette,,Jeg har IKKE mødt hende IRL.

til TS hun svarede dig jo pænt tilbage og det synes jeg da du skal bruge posetivt og så ellers se at komme videre, der er sikkert en anden dejlig kvinde som ville nyde dit selskab.

Til den anden med det mindre heldige udbrud , ja nemtøs er måske højrøvet hun er jo ca 175 cm. høj og altså godt over den gennemsnit lille petite GP herinde, så ja på den frække måde er hun da ret "højrøvet", jeg synes personligt at det er ret frækt at hun er så høj.;)

Jeg har sagt det før og nævner det gerne lige igen ,,,vi mangler en kvinde som @Nemtøs herovre på lille Sjælland.:)

Knus Hunter

Er ikke helt enig. For selvfølgelig skal man have en konstruktiv dialog. Men jo et nej skal respekteres, hvilket det også er blevet her.. Men vi skal jo heller ikke bare bøje os og få langs husmurene. Det gælder begge veje. Mht respekt. Og kan da godt finde på at sige jeg vil smide fx 1000. Hvis der står 1200... Eller måske 1400. Hvis jeg må noget ekstra. 

Hvis man bare bukker og najer, tror jeg også pigerne mister respekten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har først  læst  dette  indlæg  nu. Kald  mig bare  røvrøvet  når  jeg  forventer  at  en  annonce jeg  har  linket  til  bliver  læst. 

Jeg  har  fortsat  skriveri  med  trådstarter  og  blev  enige  om  at  mødes,  og  nu læser  jeg  at  han har  lavet  dette  indlæg  og  ikke  er  misundelig  på  dem  der  mødes  med  mig. 

Jeg  er  paf  over  sådan  en  behandling 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Au2mek

Hej derude 

Jeg kender ikke Nemtøs og har aldrig besøgt hende, så derfor vil jeg kommentere general 

Jeg spør ofte hvad koster det jeg gerne vil have hos en GP og det er ganske simpelt fordi jeg skal hæve nogle penge, for jeg har sådan set aldrig kontanter på mig. 

Og hvis en annonce har priser på og jeg syntes de er for høje så finder jeg bare et andet sted, jeg har ALDRIG forhandlet om prisen. 

MVH Au2mek 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runner

Min personlige holdning er, at jeg synes at dette skulle tages og afklares imellem dig og Nemtøs. 
Dette opslag giver kun støj i jeres kommunikation. 

jeg har ikke mødt Nemtøs, dog står det højt på min liste en dag at mødes. 

Redigeret af Runner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rassimus
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  har først  læst  dette  indlæg  nu. Kald  mig bare  røvrøvet  når  jeg  forventer  at  en  annonce jeg  har  linket  til  bliver  læst. 

Jeg  har  fortsat  skriveri  med  trådstarter  og  blev  enige  om  at  mødes,  og  nu læser  jeg  at  han har  lavet  dette  indlæg  og  ikke  er  misundelig  på  dem  der  mødes  med  mig. 

Søde Nemtøs - det er sku helt misforstået. Jeg der var jo en smiley bagefter min udmelding om, at jeg ikke var misundelig. 

Meningen var, at det skulle indikere, at jeg er mega misundelig, fordi jeg troede, at mine muligheder var forspildte. 

Admin, vil du ikke lukke denne tråd for flere kommentarer, den er da vist kørt lidt af sporet, og det siger jeg undskyld for. Min mening var blot at råde andre, som gerne ville besøge Nemtøs, så de ikke begik samme fejl som mig. Jeg undskylder mange gange - ikke mindst til Nemtøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

og  nu læser  jeg  at  han har  lavet  dette  indlæg  og  ikke  er  misundelig  på  dem  der  mødes  med  mig. 

Jeg tænker umiddelbart det er ironisk ment, set i lyset af at han jo giver udtryk for temmelig stor ærgelse over ikke at kunne møde dig:)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rassimus
Gløden skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker umiddelbart det er ironisk ment, set i lyset af at han jo giver udtryk for temmelig stor ærgelse over ikke at kunne møde dig:)

Præcist. Beklager at det kunne misforståes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runner skrev, for 9 minutter siden:

Min personlige holdning er, tankegang synes at dette skulle tages og afklares imellem dig og Nemtøs. 
Dette opslag giver kun støj i jeres kommunikation. 

jeg har ikke mødt Nemtøs dig står det højt på min liste en dag at mødes. 

Det jo bare furdi hun er herinde. Og har et godt ry. ;-) hvis det var en hvilken som helst anden.. Uden i byen. Var det ikk det samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

Sikke en gang muderkasteri og børnehave, vorherre bevares :-)      

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Kære Nemtøs

Bare kort - Jeg læste helt klart trådstarters afsluttende bemærkning som ironisk.  Skriftlig kommunikation er altid svær ;-) 

Jeg har da også dummet mig af og til - jeg syntes du skal give ham en chance :-)

K

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Knus Hunter

Jeg syntes da det er så fint ts laver dette indlæg, er vel det foraet er til. At dele erfaringer, godt som skidt. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kanon1 skrev, for 11 minutter siden:

Kære Nemtøs

Bare kort - Jeg læste helt klart trådstarters afsluttende bemærkning som ironisk.  Skriftlig kommunikation er altid svær ;-) 

Jeg har da også dummet mig af og til - jeg syntes du skal give ham en chance :-)

K

Vi  fortsatte også  dialogen  og  lavede  en  aftale  om  at  mødes  i morgen,  så  ser  jeg  dette  indlæg  hvor  jeg  beskrives som  iskold. 

Jeg  vil  sku  behandles  ordenligt  også  selvom  der  er  penge  involveret. 

I mænd  som  beskriver  mig  som  værende  et  forfærdeligt  iskoldt  menneske  eller  som  højrøvet  - husk  der  er  2 sider  af  samme  sag. 

De mænd  som  har  mødt  mig  har  jeg  kun  modtaget  positiv respons fra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Vi  fortsatte også  dialogen  og  lavede  en  aftale  om  at  mødes  i morgen,  så  ser  jeg  dette  indlæg  hvor  jeg  beskrives som  iskold. 

Jeg  vil  sku  behandles  ordenligt  også  selvom  der  er  penge  involveret. 

I mænd  som  beskriver  mig  som  værende  et  forfærdeligt  iskoldt  menneske  eller  som  højrøvet  - husk  der  er  2 sider  af  samme  sag. 

De mænd  som  har  mødt  mig  har  jeg  kun  modtaget  positiv respons fra 

Meget kan man beskylde Nemtøs for at være: sexet, fræk, liderlig, god til at kneppe, god til at sutte pik osv.
Men "iskold" er ikke noget jeg forbinde Nemtøs med.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke set Nemtøs' annonce, da hun ikke er inden for mit målområde, men man plejer jo at angive priser, og står de ikke i annoncen, oplyses de jo erfaringsmæssigt gerne på anfordring. Ellers er forehavendet i udgangspunktet jo helt håbløst.

Et eller ander er gået helt galt her i kommunikationen, og jeg undrer mig over, om der er sket mere imellem:

Rassimus skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænkte praktisk, at jeg lige skulle have hævet nogle kontanter på vej hjem fra job i dag. Så jeg spurge lidt kækt, hvor mange penge jeg skulle hive ud af min sparegris til hende. Kort tid efter fik jeg følgende svar:

og:

Rassimus skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har desværre  ikke  mulighed  for  at  mødes  alligevel  i morgen. 
Jeg  håber  du  finder  en anden til  din  leg 

Vil  sige  pænt tak for snakken herinde  og  ønske dig held  og lykke med  dine  oplevelser 

Nemtøs”

Det er ikke min fornemmelse, at Nemtøs er særlig sart, så mig være ét stort ??????.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en gang aftalt et møde med Nemtøs som jeg dog måtte aflyse da min ex skulle på arbejde og jeg derfor måtte passe min søn som var syg. Kan huske at hun blev sur. Vi fortsatte dialogen og lavede en anden aftale. Den aflyste hun dagen før med den begrundelse at hun ikke stolede på at jeg holdte aftalen. Desværre ! Gad ellers godt have mødt hende. Det var tilbage i 2016 eller 2017.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude;)

- jeg har lige læst tråden, og det er skælde ud og mobbe fra alle sider og alle mod hinanden.

Ligesom disse 2 fugle i et gevaldigt opgør:

?protocol=https&server=www.dr.dk&file=%2Fimages%2Fcrop%2F2019%2F11%2F14%2F1573734183_vlado-pirsa_family-disagreement_00003218.jpg&scaleAfter=crop&quality=70&w=720&h=405

Mange hilsner 

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
latinerkvarteret skrev, for 21 minutter siden:

Skete noget lignede for mig igår, tror hun er kommet i overgangsalderen 

Jeg  vil  gerne  hjælpe dig med at  huske  hvad der  skete  i  går. 

Vi aftalte  at  jeg  skulle  skrive  når  jeg  var  i Århus  så jeg  kunne  give  dig  et  blowjob i kælderen ( jeg  undlader  adresse). Jeg  skriver  som  aftalt,  du  læser  men  svarer  ikke.  Jeg  skriver  igen  og  spørger  om  du  har  mistet  interessen.  Du  læser  men  undlader  at  svare  mig  -:du  forlader samtaler. 

Jeg  vælger  at  skrive  2 nye  beskeder  til dig,  hvor du  svarer  at  vi  har  misforstået hinanden.  Jeg beder  dig  blot  om  at  skrive du  ikke  længere er  interesseret. 

Når  man  laver en  aftale  kan  man  i det  mindste  aflyse frem for  at  lade  som  ingenting. 

Og nej  jeg  har  passeret overgangsalderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...