Hop til indhold

Recommended Posts

Kære EroBrødre

 

I går besøgte jeg Amazing Jessica i Frederiksberg.

Kommunikationen var nem og relativ hurtig. Man må jo også give plads til at der ikke bliver svaret, mens hun er ”beskæftiget”. Hvilket jo faktisk er noget jeg sætter stor pris på når jeg selv er hos en GP.

Stedet er ikke super diskret, men tilbagetrukket nok til at man kan ”gemme” sig, hvis man har sådanne behov.

Lejligheden er rigtig fin og spartansk indrettet.

Det eneste minus her er, at det jo er en typisk gammel Københavner lejlighed, hvor der ikke er noget badeværelse og toilettet er blevet lavet om til også at kunne bruges som brusebad. Hvilket ikke giver meget plads. Ellers er alt rent og fint.

 

Jessica er virkelig lille og meget ung at se på. Hun er meget venlig og ligetil, og slet ikke berøringsangst på nogen måde. Her tror jeg at det betyder rigtig meget at man selv er venlig og nem at være sammen med…

Hun har en fantastisk dejlig hud, som er dejlig brun og utrolig stram. Jeg kunne bare ligge og nusse den pige i flere dage uden at blive træt af det J

Smukke ungpigebryster som er hjulpet lidt på vej, men dejlige at røre ved og super frække at se på.

Hun giver et virkelig lækkert, grådigt og VÅDT blowjob, hvor hun kommer ”hele vejen rundt” om nosser und alles. Til tider går hun helt dybt og kan tage min (gennemsnitsdiller på 18cm) helt til roden…fantastisk følelse! Hun virker til at nyde det og er god til at bruge hænder, samt positionere sig så man enten kan røre eller se på hendes virkelig frække ungpigekrop. Fik jeg nævnt, at hendes hud er silkeblød og stram?

Hendes fisse er glatbarberet og smager dejligt. Da jeg jo virkelig nyder at slikke fisse og bruge mine fingre og hænder (hvilket jeg afklarede først via sms) brugte jeg laaaang tid dernede og hun virkede til at nyde det. Hun blev i hvert fald overraskende våd og forblev meget våd igennem hele den time jeg havde booket.

Da jeg endelig trængte op i hende (efter at hun behændigt fik sat noget gummi på) var der 100% øjenkontakt igennem alle de stillinger det var muligt. Mega frækt. Faktisk første gang at jeg bemærker dette som noget positivt, da de fleste GP’er jeg har besøgt enten kigger væk eller lukker øjnene. Måske jeg bare er for grim J

Da jeg tog hende bagfra og havde udsigt over hendes fantastisk lækre krop, hud og røv begyndte hun at bruge sine fissemuskler så hårdt og behændigt at jeg simpelthen ikke kunne holde mig tilbage længere og måtte komme i et brøl. Normalt er jeg ellers ret god til at kunne styre mine udløsninger, men kombinationen mellem synet af den smukke ungpigekrop og så de der nærmest sugende bevægelser i hendes fisser  var bare for meget for selv en gammel rotte som jeg J

Der var stadig 20min tilbage af timen, så vi fik hyggesnakket og drukket en Italiensk øl. Til slut måtte jeg lige smage på hendes dejlige fisse igen, inden jeg gik i bad og kørte hjem.

Alt i alt en rigtig rigtig god oplevelse med en smuk og super fræk ung pige.

Jessica er ikke kun en super smuk og virkelig ung pige (i min optik), men også utrolig rar at være sammen med og tale med. Det kan selvfølgelig være at vores kemi netop var helt rigtig den dag, men den sådan er det jo bare…man bliver oftest mødt med den samme venlighed og engagement som man giver.

Der er INGEN tvivl om at hun gør sig umage med at tilfredsstille sine kunder.

Til alle skeptikerne: Jeg sender denne anmeldelse til Jessica som tak for en virkelig dejlig oplevelse, så den er muligvis at finde på hendes annonce meget snart.

Vær sød ved hende og giv hende nydelse, fordi så får i med sikkerhed en bedre oplevelse!

 

Freemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
Freemann skrev, for 3 timer siden:

Kære EroBrødre

 

I går besøgte jeg Amazing Jessica i Frederiksberg.

Kommunikationen var nem og relativ hurtig. Man må jo også give plads til at der ikke bliver svaret, mens hun er ”beskæftiget”. Hvilket jo faktisk er noget jeg sætter stor pris på når jeg selv er hos en GP.

Stedet er ikke super diskret, men tilbagetrukket nok til at man kan ”gemme” sig, hvis man har sådanne behov.

Lejligheden er rigtig fin og spartansk indrettet.

Det eneste minus her er, at det jo er en typisk gammel Københavner lejlighed, hvor der ikke er noget badeværelse og toilettet er blevet lavet om til også at kunne bruges som brusebad. Hvilket ikke giver meget plads. Ellers er alt rent og fint.

 

Jessica er virkelig lille og meget ung at se på. Hun er meget venlig og ligetil, og slet ikke berøringsangst på nogen måde. Her tror jeg at det betyder rigtig meget at man selv er venlig og nem at være sammen med…

Hun har en fantastisk dejlig hud, som er dejlig brun og utrolig stram. Jeg kunne bare ligge og nusse den pige i flere dage uden at blive træt af det J

Smukke ungpigebryster som er hjulpet lidt på vej, men dejlige at røre ved og super frække at se på.

Hun giver et virkelig lækkert, grådigt og VÅDT blowjob, hvor hun kommer ”hele vejen rundt” om nosser und alles. Til tider går hun helt dybt og kan tage min (gennemsnitsdiller på 18cm) helt til roden…fantastisk følelse! Hun virker til at nyde det og er god til at bruge hænder, samt positionere sig så man enten kan røre eller se på hendes virkelig frække ungpigekrop. Fik jeg nævnt, at hendes hud er silkeblød og stram?

Hendes fisse er glatbarberet og smager dejligt. Da jeg jo virkelig nyder at slikke fisse og bruge mine fingre og hænder (hvilket jeg afklarede først via sms) brugte jeg laaaang tid dernede og hun virkede til at nyde det. Hun blev i hvert fald overraskende våd og forblev meget våd igennem hele den time jeg havde booket.

Da jeg endelig trængte op i hende (efter at hun behændigt fik sat noget gummi på) var der 100% øjenkontakt igennem alle de stillinger det var muligt. Mega frækt. Faktisk første gang at jeg bemærker dette som noget positivt, da de fleste GP’er jeg har besøgt enten kigger væk eller lukker øjnene. Måske jeg bare er for grim J

Da jeg tog hende bagfra og havde udsigt over hendes fantastisk lækre krop, hud og røv begyndte hun at bruge sine fissemuskler så hårdt og behændigt at jeg simpelthen ikke kunne holde mig tilbage længere og måtte komme i et brøl. Normalt er jeg ellers ret god til at kunne styre mine udløsninger, men kombinationen mellem synet af den smukke ungpigekrop og så de der nærmest sugende bevægelser i hendes fisser  var bare for meget for selv en gammel rotte som jeg J

Der var stadig 20min tilbage af timen, så vi fik hyggesnakket og drukket en Italiensk øl. Til slut måtte jeg lige smage på hendes dejlige fisse igen, inden jeg gik i bad og kørte hjem.

Alt i alt en rigtig rigtig god oplevelse med en smuk og super fræk ung pige.

Jessica er ikke kun en super smuk og virkelig ung pige (i min optik), men også utrolig rar at være sammen med og tale med. Det kan selvfølgelig være at vores kemi netop var helt rigtig den dag, men den sådan er det jo bare…man bliver oftest mødt med den samme venlighed og engagement som man giver.

Der er INGEN tvivl om at hun gør sig umage med at tilfredsstille sine kunder.

Til alle skeptikerne: Jeg sender denne anmeldelse til Jessica som tak for en virkelig dejlig oplevelse, så den er muligvis at finde på hendes annonce meget snart.

Vær sød ved hende og giv hende nydelse, fordi så får i med sikkerhed en bedre oplevelse!

 

Freemann

Meget enig Freemann - har selv tidl. anmeldt Jessica - havde en fantastisk stund med hende. Hun er sku et sødt pigebarn - når hun bliver behandlet som hun fortjener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Tak for (endnu) en rigtig fin anmeldelse, Freeman! Af hendes annonce fremgår “kisses”, er det tungekys eller mere overfladiske kys?

Tak :-)

I staren var hun lidt tilbageholdende, men i takt med at hun blev mere tændt af min fokuserede behandling af hendes super skønne klitoris, blev hendes kys også mere lidenskabelige.

Dog deler hun ikke ud af dem, men er mere typen som tager imod. Hvis det giver nogen form for mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freemann skrev, for 3 timer siden:

Kære EroBrødre

 

I går besøgte jeg Amazing Jessica i Frederiksberg.

Kommunikationen var nem og relativ hurtig. Man må jo også give plads til at der ikke bliver svaret, mens hun er ”beskæftiget”. Hvilket jo faktisk er noget jeg sætter stor pris på når jeg selv er hos en GP.

Stedet er ikke super diskret, men tilbagetrukket nok til at man kan ”gemme” sig, hvis man har sådanne behov.

Lejligheden er rigtig fin og spartansk indrettet.

Det eneste minus her er, at det jo er en typisk gammel Københavner lejlighed, hvor der ikke er noget badeværelse og toilettet er blevet lavet om til også at kunne bruges som brusebad. Hvilket ikke giver meget plads. Ellers er alt rent og fint.

 

Jessica er virkelig lille og meget ung at se på. Hun er meget venlig og ligetil, og slet ikke berøringsangst på nogen måde. Her tror jeg at det betyder rigtig meget at man selv er venlig og nem at være sammen med…

Hun har en fantastisk dejlig hud, som er dejlig brun og utrolig stram. Jeg kunne bare ligge og nusse den pige i flere dage uden at blive træt af det J

Smukke ungpigebryster som er hjulpet lidt på vej, men dejlige at røre ved og super frække at se på.

Hun giver et virkelig lækkert, grådigt og VÅDT blowjob, hvor hun kommer ”hele vejen rundt” om nosser und alles. Til tider går hun helt dybt og kan tage min (gennemsnitsdiller på 18cm) helt til roden…fantastisk følelse! Hun virker til at nyde det og er god til at bruge hænder, samt positionere sig så man enten kan røre eller se på hendes virkelig frække ungpigekrop. Fik jeg nævnt, at hendes hud er silkeblød og stram?

Hendes fisse er glatbarberet og smager dejligt. Da jeg jo virkelig nyder at slikke fisse og bruge mine fingre og hænder (hvilket jeg afklarede først via sms) brugte jeg laaaang tid dernede og hun virkede til at nyde det. Hun blev i hvert fald overraskende våd og forblev meget våd igennem hele den time jeg havde booket.

Da jeg endelig trængte op i hende (efter at hun behændigt fik sat noget gummi på) var der 100% øjenkontakt igennem alle de stillinger det var muligt. Mega frækt. Faktisk første gang at jeg bemærker dette som noget positivt, da de fleste GP’er jeg har besøgt enten kigger væk eller lukker øjnene. Måske jeg bare er for grim J

Da jeg tog hende bagfra og havde udsigt over hendes fantastisk lækre krop, hud og røv begyndte hun at bruge sine fissemuskler så hårdt og behændigt at jeg simpelthen ikke kunne holde mig tilbage længere og måtte komme i et brøl. Normalt er jeg ellers ret god til at kunne styre mine udløsninger, men kombinationen mellem synet af den smukke ungpigekrop og så de der nærmest sugende bevægelser i hendes fisser  var bare for meget for selv en gammel rotte som jeg J

Der var stadig 20min tilbage af timen, så vi fik hyggesnakket og drukket en Italiensk øl. Til slut måtte jeg lige smage på hendes dejlige fisse igen, inden jeg gik i bad og kørte hjem.

Alt i alt en rigtig rigtig god oplevelse med en smuk og super fræk ung pige.

Jessica er ikke kun en super smuk og virkelig ung pige (i min optik), men også utrolig rar at være sammen med og tale med. Det kan selvfølgelig være at vores kemi netop var helt rigtig den dag, men den sådan er det jo bare…man bliver oftest mødt med den samme venlighed og engagement som man giver.

Der er INGEN tvivl om at hun gør sig umage med at tilfredsstille sine kunder.

Til alle skeptikerne: Jeg sender denne anmeldelse til Jessica som tak for en virkelig dejlig oplevelse, så den er muligvis at finde på hendes annonce meget snart.

Vær sød ved hende og giv hende nydelse, fordi så får i med sikkerhed en bedre oplevelse!

 

Freemann

Utrolig fin andmeldelse, tak for det Freemann!

Jeg tror jeg har fundet præsis det som jeg længe har søgt efter:)! Skal helt sikkert forbi drømmepigen!

Ser hun seriøst sådan ud virkeligheden som på billlederen? Det er næsten utroligt. Kan du bekræfte at man møder den samme person i virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun ryger ikke på min top 10. Rigtig godt BJ dog - klart hendes spidskompetence - og sådan set også udmærket sex. Hun formåede dog ikke for mig at skabe et naturligt flow som jeg lægger vægt på. Ja brysterne er lavet og pæne at kigge på - men ikke bløde og naturlige.

En GP oplevelse som nok er bedre end gennemsnittet, men et stykke fra eliten, efter min mening. Derfor ingen fare for genbesøg fra min side, men det lader jo til at hun kommer til at klare sig uden mine besøg.

Ps: Selvom jeg blev lokket af de positive anmeldelser og ikke hendes alder er det lidt latterligt at hun skriver 18 år på sin profil. Hun er i starten af 30’erne.

/DB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 2 timer siden:

 er det lidt latterligt at hun skriver 18 år på sin profil. Hun er i starten af 30’erne.

/DB

Så var jeg nok vendt i døren, det er lige groft nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 2 timer siden:

... lidt latterligt at hun skriver 18 år på sin profil. Hun er i starten af 30’erne.

/DB

Det kan godt tænkes, at Amazing Jessica ikke er 18 år.

Efter min efterhånden mangeårige målestok er hun måske så ‘gammel’ som 22, 23 eller 24. Eller max 25 år. Men jeg vil slet ikke vurdere hende til at være i starten af 30erne :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frenchlover1 skrev, for 5 timer siden:

Efter min efterhånden mangeårige målestok er hun måske så ‘gammel’ som 22, 23 eller 24. Eller max 25 år. Men jeg vil slet ikke vurdere hende til at være i starten af 30erne :-)

Det var nu hende selv der fortalte mig det, ikke fordi jeg spurgte men fordi hun troede jeg spurgte. Hendes engelske er ikke det bedste - men man kan dog snakke med hende på turist-niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, for 34 minutter siden:

er så træt af de ekstra priser, foretrækker fast pris, det andet duer ikke og er alt for falsk, man ved 100% den kvinde kun tænker kr kr kr

Du lægger bare 1500-2000 kr. før I starter. Så slipper du for at pigen tænker på kr. 

Ellers opsøger du bare de piger, der tager fast pris.

Du må du jo sagtens kunne gøre, for du, for som den mand du er, tænker DU jo ikke i kr kr kr, vel? :-) 

Det er 100 pct. dit eget valg :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var ikke meningen du skulle blive sur eller lign, blot mit synspunkt og ja jeg opsøger dem som jeg finder mest hotte og interessante uden ekstra ekstra ekstra.... god daf french

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-) :-) ... jeg ikke sur, smiler faktisk,

Jeg syntes bare, at din kommentar var helt irrelevant her i denne tråd, hvor en broder har gjort sig umage for at skrive om sin oplevelse med en glædespige 

Hvis emnet ligger dig meget på sinde kan du evt. oprette en tråd om det i ‘Generel debat’ :-) 

Også god dag til dig :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jackson666 skrev, 1 time siden:

er så træt af de ekstra priser, foretrækker fast pris, det andet duer ikke og er alt for falsk, man ved 100% den kvinde kun tænker kr kr kr

Haha hvad har du ellers regnet med at hun skulle tænke på?? Hun laver sit arbejde og tænker på hendes beløning, det er normalt.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 12 timer siden:

Hun ryger ikke på min top 10. Rigtig godt BJ dog - klart hendes spidskompetence - og sådan set også udmærket sex. Hun formåede dog ikke for mig at skabe et naturligt flow som jeg lægger vægt på. Ja brysterne er lavet og pæne at kigge på - men ikke bløde og naturlige.

En GP oplevelse som nok er bedre end gennemsnittet, men et stykke fra eliten, efter min mening. Derfor ingen fare for genbesøg fra min side, men det lader jo til at hun kommer til at klare sig uden mine besøg.

Ps: Selvom jeg blev lokket af de positive anmeldelser og ikke hendes alder er det lidt latterligt at hun skriver 18 år på sin profil. Hun er i starten af 30’erne.

/DB

Jeg har været forbi Jessica igår og jeg er slet ikke enig ned din vurdering af hendes alder. Hun er højest 23 aller højest!

Jeg har haft en dejlig gfe oplevelse med Jessica igår! Hun er en dejlig og smilende ung blondine med charme i bliket. Jeg er blevet fanget af hendes charme og jeg måtte forlænge min time fordi hun var simpelthen så sød og dejlig at være samnen med.. nåede ikke engang at blive træt af hende efter to timer. Hun ved virkelig hvad man kommer efter!

Stedet var diskret og stort, placeringen centralt (ved siden af tivoli). Jeg kan kun anbefale at besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 timer siden:

Så var jeg nok vendt i døren, det er lige groft nok.

Samme her! Men jeg gik ind og det var sgu det værd :)! Hun sagde at hun var 20, tror på hende, det er ihvertfald ikke mere 2-3 år fra :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 5 timer siden:

Det var nu hende selv der fortalte mig det, ikke fordi jeg spurgte men fordi hun troede jeg spurgte. Hendes engelske er ikke det bedste - men man kan dog snakke med hende på turist-niveau.

Jeg spurgte hende om alder igår og jeg fik at vide at hun er 20. Jeg tror på hende, hendes krop og hud er så naturlig og ung.. i følge min vurdering kan hun max være 23 med den udsende hun har. Piger begynder at få smillerynker og rynker på panden når de bliver 24-25.. jeg har ikke fundet nogen rynker på hendes ansigt, heller ingen strækmerker (hvilket er tegn på at hun ålejer og vedligeholder sin krop - så i min verden er det umuligt at hun kan være over 23..

Ret mig hvis jeg tager fejl gutter!

Redigeret af OpIdinRøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
OpIdinRøv skrev, for 1 time siden:

Haha hvad har du ellers regnet med at hun skulle tænke på?? Hun laver sit arbejde og tænker på hendes beløning, det er normalt.. :) 

nej det havde jeg ikke, men har dog været sammen med en del hvor det er mere "naturligt", og ved flere besøg hos den samme kan man få langt mere til gavn for begge parter, det kræver dog man er klogere end gennemsnittet her ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart forståeligt 

jackson666 skrev, for 3 timer siden:

er så træt af de ekstra priser, foretrækker fast pris, det andet duer ikke og er alt for falsk, man ved 100% den kvinde kun tænker kr kr kr

For mig har det i fleste tilfælde altid været muligt at aftale en god og fast pris med alle ekstras inkluderet.

Man skal bare ikke værre nerrig og tale pænt med pigen, så få man altid en god aftale, bare tilbyd en ordenlig pris på en pæn måde -så er den hjemme!

Det var kun 1 gang hvor det ikke lykkedes mig at lave en fast aftale, men det var også min egen fejl, da jeg dummede mig i forhandlingen :D.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, den 12.11.2019 at 22:17:

Hun ryger ikke på min top 10. Rigtig godt BJ dog - klart hendes spidskompetence - og sådan set også udmærket sex. Hun formåede dog ikke for mig at skabe et naturligt flow som jeg lægger vægt på. Ja brysterne er lavet og pæne at kigge på - men ikke bløde og naturlige.

En GP oplevelse som nok er bedre end gennemsnittet, men et stykke fra eliten, efter min mening. Derfor ingen fare for genbesøg fra min side, men det lader jo til at hun kommer til at klare sig uden mine besøg.

Ps: Selvom jeg blev lokket af de positive anmeldelser og ikke hendes alder er det lidt latterligt at hun skriver 18 år på sin profil. Hun er i starten af 30’erne.

/DB

Hun fortalte mig at hun var 24år, hvilket jeg ikke er i tvivl om passer.

Hvorfor hun skriver 18år forstår heller ikke jeg, men hun er (og ligner ikke en) ikke en dag over 25!

I mine øjne kunne hun SAGTENS gå for at være 18-19år. Specielt med den stramme hud og krop hun har :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
OpIdinRøv skrev, den 12.11.2019 at 21:06:

Utrolig fin andmeldelse, tak for det Freemann!

Jeg tror jeg har fundet præsis det som jeg længe har søgt efter:)! Skal helt sikkert forbi drømmepigen!

Ser hun seriøst sådan ud virkeligheden som på billlederen? Det er næsten utroligt. Kan du bekræfte at man møder den samme person i virkeligheden?

Det er med 100% sikkerhed hende man møder.

Hun havde en del sminke på, men du er ikke i tvivl om at det er hende på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billederne synes jeg hun ser høj ud. Men kan læse at der bliver skrevet hun er lille. Såååå nogle der kan fortælle mig i cm cirka hvor høj hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, Lige nu:

På billederne synes jeg hun ser høj ud. Men kan læse at der bliver skrevet hun er lille. Såååå nogle der kan fortælle mig i cm cirka hvor høj hun er?

Hun er ikke så høj, vil gætte på hun er omkring 165cm høj. Kan lige spørge hende senere i dag :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
OpIdinRøv skrev, for 18 timer siden:

Hun er ikke så høj, vil gætte på hun er omkring 165cm høj. Kan lige spørge hende senere i dag :).

Spurgte hende on hendes højde i går og fik at vide at hun er 165 høj, så mit øjemål svigter ikke:D!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...