Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Vad är nationaliteten på flickebarnet:x?

Skrevet

Gid alle damer holdte samme standarter som hende! Hun er i min top 3:)!

Redigeret af OpIdinRøv

Skrevet
Mackan skrev, Lige nu:

Vad är nationaliteten på flickebarnet:x?

Hun er fra Letland, hendes mor er russisk og far halv ukrainer halv Letlander:).

Skrevet
cumonface skrev, Lige nu:

Denne pige er som en lille tiger unge, nysgerrig , ivrig og fuld af liv.. Kan også anbefales til cof/cif.

Helt enig! Kan kun anbefales! :)

Håber at hun ikke tager hjem og bliver i Dk så vi alle kan blive ved med at have glæde af hende:wub:!

Skrevet

Holder hun til i en alm. privat lejlighed eller er den en klinik/sted med flere piger? Er ikke så tosset med klinikker, hvor der er flere udenlandske piger. 

Skrevet
Iwaro skrev, Lige nu:

Holder hun til i en alm. privat lejlighed eller er den en klinik/sted med flere piger? Er ikke så tosset med klinikker, hvor der er flere udenlandske piger. 

Hun holder til i en stor fed lejlighed som hun lejer sammen med en veninde. Der er ingen tegn på nogen klub elker klinik. Umiddelbart vil jeg tro, at de arbejder for sig selv og lejer lejligheden via airbnb.

Skrevet
OpIdinRøv skrev, for 16 minutter siden:

Hun holder til i en stor fed lejlighed som hun lejer sammen med en veninde. Der er ingen tegn på nogen klub elker klinik. Umiddelbart vil jeg tro, at de arbejder for sig selv og lejer lejligheden via airbnb.

Vem är väninnan som hon delar lägenhet med?

Redigeret af Mackan

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.