Eromon 54 Skrevet 17. Februar, 2013 Jeg synes alle brugere og admin bør være ekstra opmærksomme på hvordan indlæg formuleres og hvornår der bør gribes ind. Dette er særligt aktuelt pt. hvor der er stor fokus på prostitution og køb af sexuelleydelser i medierne og den off. debat. The Golden Finger har et fint citat nederst på side 2 i denne tråd, som viser hvordan debattører og journalister besøger sider som denne for at væbne sig i debatten. http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=4089&start=10 Jeg er mener at man generelt bør omtale andre med respekt og værdighed, selvom man har haft en dårlig oplevelse, men nogen kan man fristes til at skrive noget i sjov eller med et glimt i øjet og det kan hurtigt misbruges. Derfor vil jeg blot henstille at alle er ekstra opmærksomme på at holde tonen ren og pæn og være gode til at minde Admins om at slette indlæg som er åbenlyst nedværdigende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 19. Februar, 2013 som talt ud af min mund... helt enig Eromon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2013 Fint med dette oplæg, lad os høre jeres mening. For I må være klare over, at teamet hele tiden bevæger sig på en knivsæg, for dette er virkelig et punkt, som deler vandene. Nogle ønsker, at vi skal redigere/slette hårdere, mens andre synes, at vi er ekstremt emsige. Vi kan ikke gøre begge fløje tilpas på samme tid, men må forlade os på vores mavefornmemelse fra sag til sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 19. Februar, 2013 @Eromon Hvilke konkrete kritikpunkter har du af tonen i den tråd du linker til? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 19. Februar, 2013 Personligt synes jeg at det er en fin linje der bliver lagt af administrationen. Det er fint at "de" blander sig, når tonen bliver personlig, og ender i mudderkastning og tilsvininger, eller en tråd løber fuldstændigt af sporet. Men jeg ville være ked af, hvis Ledelsen skulle til at moderere efter smagsdommere, som kan blive forargede over ord som "klat" og "luder". Det er altså lige hysterisk nok efter min mening. Vi har alle hver vores opfattelse af hvad der er god sprogbrug, og det kan da ikke være meningen, at det er de mest snerpede eller politisk korrekte, der skal sætte dagsordenen. De kan vel ligeså godt "løsne lidt op", som andre kan lægge bånd på sig selv. Der er nogle stykker som har endog meget travlt med, hvilke ord andre må bruge, hvad man må skrive om og hvem der må gøre hvad - det synes jeg er en kedelig tendens. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2013 Personligt synes jeg at det er en fin linje der bliver lagt af administrationen. Det er fint at "de" blander sig, når tonen bliver personlig, og ender i mudderkastning og tilsvininger, eller en tråd løber fuldstændigt af sporet. Men jeg ville være ked af, hvis Ledelsen skulle til at moderere efter smagsdommere, som kan blive forargede over ord som "klat" og "luder". Det er altså lige hysterisk nok efter min mening. Vi har alle hver vores opfattelse af hvad der er god sprogbrug, og det kan da ikke være meningen, at det er de mest snerpede eller politisk korrekte, der skal sætte dagsordenen. De kan vel ligeså godt "løsne lidt op", som andre kan lægge bånd på sig selv. Der er nogle stykker som har endog meget travlt med, hvilke ord andre må bruge, hvad man må skrive om og hvem der må gøre hvad - det synes jeg er en kedelig tendens. Montezi, Dit indlæg syntes jeg rigtig godt om... :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2013 Personligt synes jeg at det er en fin linje der bliver lagt af administrationen. Det er fint at "de" blander sig, når tonen bliver personlig, og ender i mudderkastning og tilsvininger, eller en tråd løber fuldstændigt af sporet. Men jeg ville være ked af, hvis Ledelsen skulle til at moderere efter smagsdommere, som kan blive forargede over ord som "klat" og "luder". Det er altså lige hysterisk nok efter min mening. Vi har alle hver vores opfattelse af hvad der er god sprogbrug, og det kan da ikke være meningen, at det er de mest snerpede eller politisk korrekte, der skal sætte dagsordenen. De kan vel ligeså godt "løsne lidt op", som andre kan lægge bånd på sig selv. Der er nogle stykker som har endog meget travlt med, hvilke ord andre må bruge, hvad man må skrive om og hvem der må gøre hvad - det synes jeg er en kedelig tendens. Helt enig Montezi. Du har en fantastisk god evne til altid at ramme hovedet på sømmet. Vel talt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 19. Februar, 2013 Personligt synes jeg at det er en fin linje der bliver lagt af administrationen. Det er fint at "de" blander sig, når tonen bliver personlig, og ender i mudderkastning og tilsvininger, eller en tråd løber fuldstændigt af sporet. Men jeg ville være ked af, hvis Ledelsen skulle til at moderere efter smagsdommere, som kan blive forargede over ord som "klat" og "luder". Det er altså lige hysterisk nok efter min mening. Vi har alle hver vores opfattelse af hvad der er god sprogbrug, og det kan da ikke være meningen, at det er de mest snerpede eller politisk korrekte, der skal sætte dagsordenen. De kan vel ligeså godt "løsne lidt op", som andre kan lægge bånd på sig selv. Der er nogle stykker som har endog meget travlt med, hvilke ord andre må bruge, hvad man må skrive om og hvem der må gøre hvad - det synes jeg er en kedelig tendens. Jamen, bedre kan det næsten ikke siges, så jeg tilslutter mig også ovenstående! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 19. Februar, 2013 Personligt synes jeg at det er en fin linje der bliver lagt af administrationen. Det er fint at "de" blander sig, når tonen bliver personlig, og ender i mudderkastning og tilsvininger, eller en tråd løber fuldstændigt af sporet. Men jeg ville være ked af, hvis Ledelsen skulle til at moderere efter smagsdommere, som kan blive forargede over ord som "klat" og "luder". Det er altså lige hysterisk nok efter min mening. Vi har alle hver vores opfattelse af hvad der er god sprogbrug, og det kan da ikke være meningen, at det er de mest snerpede eller politisk korrekte, der skal sætte dagsordenen. De kan vel ligeså godt "løsne lidt op", som andre kan lægge bånd på sig selv. Der er nogle stykker som har endog meget travlt med, hvilke ord andre må bruge, hvad man må skrive om og hvem der må gøre hvad - det synes jeg er en kedelig tendens. Enig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 20. Februar, 2013 Jeg synes det fungerer helt fint herinde; det er meget sjældent grenserne på alvor overskrides. På den anden side kan jeg ikke se nogen kedelig tendens til smagsdommeri. Vi ser forskelligt på tingene og udtrykker os forskelligt og har synspunkter på hinandens indlæg. Hvis det ikke var sådan, skulle det blive en meget stille og - faktiskt kedelig - plads at være på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 20. Februar, 2013 Lad mig lige slå fast, at jeg intet problem har med tonen som den er i dag. Problemet er, at en anonym gæst som er modstander af prostitution, sikkert kan finde citater herinde som de kan bruge i deres argumentation. De fleste skriver meget sødt og rosende om pigerne, men der er nogle meget få brugere som skriver i en nedladende tone. Jeg kan og vil ikke komme med kontrete eksempler, men jeg tror ikke nogen er i tvivl når de støder på dem. Min opfordring skal mest af alt ses som en opfordring om at læse ens indlæg igennem en ekstra gang inden man poster og omformulere hvis man føler noget kan misbruges i debatten nu hvor den er så meget i fokus. @Eromon Hvilke konkrete kritikpunkter har du af tonen i den tråd du linker til? Venlig hilsen Rejsenetværk @Rejse: Jeg kritiserer ikke tonen i den tråd, men i den tråd har The Golden Finger indsat et citat fra en debat hvor en kvinde henviser til et forum som dette hvor tonen er grov og nedladende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 20. Februar, 2013 @Rejse: Jeg kritiserer ikke tonen i den tråd, men i den tråd har The Golden Finger indsat et citat fra en debat hvor en kvinde henviser til et forum som dette hvor tonen er grov og nedladende. Nu ved jeg det selvfølgelig ikke, men dog vil jeg tro at denne dame har læst en anmeldelse herinde fra eller et ligende site, og generelt finder denne måde at anmelde en oplevelse hos en pro utroligt nedladende for kvinder. Dette har hun selvfølgelig ret til, men dette ændre ikke på at dette site til dels er oprettet for nemlig at anmelde pros i denne branche. Samtidig er jeg enig i at der til tider er dumme kommentarer, men dette er kun normalt og tilhører også en minoritet af brugere. Derfor mener jeg ikke dette er et problem, og derfor ikke er noget majoriteten af brugerne på denne side skal bekymre sig om. Vi kunne også sagtens finde en kilde som bekræfter vores synspunkt på denne branche og hvorfor det burde været komplet lovligt, så at hun bruger denne side som hendes "ammunition" har jeg intet problem med. Så længe hun ikke kan diktere mine holdninger og hvad jeg må skrive på dette site, ja så må hun skrive hvad hun har lyst til. I simply don't give a damn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg