Hop til indhold

Thai wellness massage, H'rsholm

Featured Replies

Skrevet

Det tror jeg også, du kan. Selv havde jeg i første omgang på Bangkok skudt alderen til sidst i tyverne. Men igen: Hvad betyder et par år fra eller til, hvis hun til fulde indfrier forventningerne – eller de forventninger, vi ikke turde have på forhånd?

Når turister kommer til Thailand, også danskere, har de meget svært ved at bedømme de thailandske kvinders alder. De tipper dem ofte meget yngre end de er. Måske er det det samme, når thaailandske kvinder kommer til turisternes hjemlande.

Nu diskuterer vi alder, og ikke om Lin giver en god oplevelse. Se på hendes hals. Hals og hænder giver gode tips om alder.

PS! Thailænderne har desuden også svært ved at bedømme turisternes alder. :o

Skrevet

Bliver lige nødt til at blande mig. Har for nylig også besøgt Lin i Hørsholm og fik samme svar, at hun var 35. Og uden at fortælle hvilken behandling jeg fik vil jeg mene at det passer, hvis man tager hendes krop og fastheden af denne i betragtning. Og hvorfor skulle hun lyve om alderen, hum har sin helt egen fangruppe og behøver ikke blive bange for at få for lidt at lave.

Hun er et fantastisk besøg, og har et smittende godt humør og væsen. hendess billeder på hjemmesiden lever slet ikke op til det man møder i døren.

Lærlingen

Skrevet

Bliver lige nødt til at blande mig. Har for nylig også besøgt Lin i Hørsholm og fik samme svar, at hun var 35. Og uden at fortælle hvilken behandling jeg fik vil jeg mene at det passer, hvis man tager hendes krop og fastheden af denne i betragtning. Og hvorfor skulle hun lyve om alderen, hum har sin helt egen fangruppe og behøver ikke blive bange for at få for lidt at lave.

Hun er et fantastisk besøg, og har et smittende godt humør og væsen. hendess billeder på hjemmesiden lever slet ikke op til det man møder i døren.

Lærlingen

Lærling, det kan da godt være at jeg tager fejl. Men jeg vil lige fortælle dig, at thailandsk kultur er bygget op på hvide løgne. Nej. Vi skal ikke begynde den historie igen. Men det at hun siger at hun er 35, behøver ikke at passe.

Thailandsk kommunikationskultur er, at de siger det til dig, som de tror at du gerne vil høre.

Men Lærlingen, hvis du har lyst, så brug øjnene. De asiatiske kvinder, som jeg v e d er omkring de 32, er slet ikke begyndt at få de meget dybe folder omkring mund og hage, som begge de afbildede thaimassøser har.

Skrevet

Kære Stump

Jeg gider ikke bruge en masse tid på at diskutere noget vi ikke kan blive enige om blot konstatere at jeg tror på hende når hun siger 35, men jeg har også været der.

Lærlingen

Skrevet

Kære Stump

Jeg gider ikke bruge en masse tid på at diskutere noget vi ikke kan blive enige om blot konstatere at jeg tror på hende når hun siger 35, men jeg har også været der.

Lærlingen

Hej lærling

Er helt enig med dig, når vi er nogen der har været der, så danner vi vores eget indtryk, og sidder ikke og studere detaljer på et dårligt billede på en hjemmeside ;)

Skrevet

Det er jo også noget lidt bagvendt med at lyve sig yngre end man er, når kunden står lige foran og kan se med egne øjne. Skulle man lyve så burde man jo gøre det opad og så få komplimenter fordi man ser så ung ud. Annoncer er noget andet - det kan man jo forstå muligtvis, når det drejer sig om at lokke folk til stedet.

Men IRL er nok min erfaring at kvinderne - ikke mindst thai'erne - bliver glade hvis man tror de er yngre end de faktiskt er. Og at begynde med at lyve sig yngre, gør det jo meget sværere at indhente den komplimenten.

Min erfaring er at de aller fleste kvinder faktiskt siger sandheden om sin alder, også thai'erne. Og ved de tilfælden jeg haft mulighed at lære kvinderne nærmere at kende, så har alderen aldrig afslørrets som løgn.

Så jeg tror måske dine hvide-løgne-teorier lige precis i det her sammenhænget, ikke er relevante, Stump.

I øvrigt forstår jeg ikke rigtigt hvordan du kan detaljstudere ett 300X500 stort billede (altså meget lille) der helt savner detaljer? "Meget dybe folder omkring mund og hage"???

Jeg kan sagtens ikke se det du snakker om engang hvis jeg forstørrer billedet till 500 procent?

B

Skrevet

Det er jo også noget lidt bagvendt med at lyve sig yngre end man er, når kunden står lige foran og kan se med egne øjne. Skulle man lyve så burde man jo gøre det opad og så få komplimenter fordi man ser så ung ud. Annoncer er noget andet - det kan man jo forstå muligtvis, når det drejer sig om at lokke folk til stedet.

Men IRL er nok min erfaring at kvinderne - ikke mindst thai'erne - bliver glade hvis man tror de er yngre end de faktiskt er. Og at begynde med at lyve sig yngre, gør det jo meget sværere at indhente den komplimenten.

Min erfaring er at de aller fleste kvinder faktiskt siger sandheden om sin alder, også thai'erne. Og ved de tilfælden jeg haft mulighed at lære kvinderne nærmere at kende, så har alderen aldrig afslørrets som løgn.

Så jeg tror måske dine hvide-løgne-teorier lige precis i det her sammenhænget, ikke er relevante, Stump.

I øvrigt forstår jeg ikke rigtigt hvordan du kan detaljstudere ett 300X500 stort billede (altså meget lille) der helt savner detaljer? "Meget dybe folder omkring mund og hage"???

Jeg kan sagtens ikke se det du snakker om engang hvis jeg forstørrer billedet till 500 procent?

B

Hej Bananas. Nu dummer jeg mig igen, går op imod I sande thaiekssperter. Begge de to kvinder er langt over alderen for attraktive prostituerede i Thailand. Lin har en meget kraftig fuge i højre side når man ser på billedet, hendes venstre side. Hun har indfald i halsens hud. Jeg fortæller det bare fordi jeg mener at man kan se det.

Du skriver at det næsten aldrig er afsløret at thaikvinder lyver om alder. Hvordan er det blevet tjekket?

Og her kan jeg så give dig et par guldkorn, Bananas, men sig det ikke til nogen:

Mange af de som er født ude i de fattige områder i Thailand, kender ikke deres præcise fødselsdag. Barnet er blevet meldt til når forældrene havde råd til det, og mange havde for længst glemt hvornår datteren blev født.

Jeg kender kvinder, som har tre officielle papirer, fødselsattest, ID kort, og Pas, der har været tre forskellige datoer på de tre forskellige officielle dokumenter. Og d e t er ikke en gang løgn.

En detalje, mange af de som skal ud til Taiwan, Saudi Arabien osv. og som skal arbejde med jobs som kræver arbejdstilladelser i det pågældende land, deres agenter fusker med fødselsdatoer, så de med et pennestrøg bliver gamle nok til at komme af sted.

Billedet her under er fra Khao San Road i Bangkok, kvinden sælger forfalskede dokumenter, lige fra ID kort, over diplomer fra massageskoler til, ja du nævner bare hvad. Giv hende en time eller to, og du vil få dit falske dokument. Thailand er ikke Sverige eller Danmark, Bananas.

Asien er ikke Skandinavien. :lol:

Skrevet

My God Stump. At gå op imod dig , er som at tro at man skal bokses med handsker på næverne, og så får man et thai spark i ansigtet. Eller et skud i hovedet.

Hej Bananas. Nu dummer jeg mig igen, går op imod I sande thaiekssperter.

Hvad fanden er det med dig? Skal nogen overhoved få sige noget om sine - altså ikke dine eller nogen andens, men SINE - oplevelser og erfaringer med thaikvinder??? Eller er det bare dig som skal tale i sagen?

Begge de to kvinder er langt over alderen for attraktive prostituerede i Thailand.
Og hvad har det med noget i den her tråden at gøre?

Du skriver at det næsten aldrig er afsløret at thaikvinder lyver om alder. Hvordan er det blevet tjekket?

Og hvor skrev jeg det? Kan du ikke begynde med at læse det du vælger at citere nogen eneste gang?

Jeg skriver at altså at ved de tilfælden som JEG - ikke dig eller nogen anden eller hele verden, men JEG - har lært kvinderne at kende, så har alderen været densamme som de oprindeligt sagde.

Mange af de som er født ude i de fattige områder i Thailand, kender ikke deres præcise fødselsdag. Barnet er blevet meldt til når forældrene havde råd til det, og mange havde for længst glemt hvornår datteren blev født.

Jeg ved ikke hvis du nu skal trække denne så langt ud at du mener at om Lin nu skulle vise nogen sit pas, så ved vi at det også er løgn?

Men jeg kan give dig et andet guldkorn: Mange af thaierne kender sin præcise fødselsdag.

Thailand er ikke Sverige eller Danmark, Bananas.

Det var sagtens, Stump. Glem alt hvad jeg sagt herovenfor. Vi er heldige som har dig. Thailand er altså ikke Sverige eller Danmark!! Hvorfor har ingen fortalt mig det tidligere? Livet havde jo været så meget nemmere hvis jeg havde vist det. Thailand er altså ikke Sverige eller Danmark, men et land med fattige mennesker som ikke kender sin alder og som har falske ID-handlinger og som lyver.

Og Lin ved derfor ikke sin alder og lyver og hvis man vil have bevis så har eksperten Stump fundet de afslørende tegn på det lille fotografi.

Det er bare at give op drenge. Stump ved alt om alle thai'er, tilmed om de piger han ikke har mødt.

Asien er ikke Skandinavien.

Ouch - det er utroligt hvad man får at vide herinde.

B

Skrevet

Hej Bananas. Nu dummer jeg mig igen, går op imod I sande thaiekssperter. Begge de to kvinder er langt over alderen for attraktive prostituerede i Thailand. Lin har en meget kraftig fuge i højre side når man ser på billedet, hendes venstre side. Hun har indfald i halsens hud. Jeg fortæller det bare fordi jeg mener at man kan se det.

Nåee nej det er jo dig der er den selvudnævnte ekspert i alle forhold herinde,

du kan få polemik ud af alting.

Hvis nu de der besøger hende er tilfredse med og tror på at hun 35 år, så er det

vel ligegyldigt om hun er yngre eller ældre.

Om thaipiger lyver om deres alder? nogen gør andre gør ikke, et par eksempler.

Har for ikke så længe siden besøgt en pige som jeg gættede til at være 22 år, hun gloede

åndsvagt på mig og sagde hun var 30 år.

Var sammen med hendes storesøster 14 dage forinden, som havde sagt at hun var 24 år,

det passede ikke sagde lillesøsteren, hun var 32 år, men lovede ikke at sige hun havde sagt det.

Cake fra Sawadee, skød jeg til at være i sluttyverne, det var flot sagde hun, alle gættede hende

til at være 25 år, men hun var langt oppe i trediverne.

Der er ikke noget fast mønster i, at de lyver sig yngre end de er, efterhånden er jeg holdt op med

at spørge ind til deres alder, da det i princippet er ligegyldigt.

-OD

Skrevet

Tak OD

Så håber jeg vi har fået kvalt denne noget tåbelige "diskusion" som sådan slet ikke hører til i denne tråd, da den jo startede med af handle om thai wellness i Hørsholm og Linda ;)

Så lad den nu blive i det emne og ikke et spørgsmål om alder og om at lyve eller ikke gøre det !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.