Hop til indhold
gry

Sex uden kondom ?

Recommended Posts

Er lidt paf 

er det normalt at GP tilbyder sex uden kondom. 
spørger fordi jeg gemmen flere af mine kunder er kommet til den viden at en bestemt GP spørger meget direkte kunderne uden de har ydet ønske om det, om de vil have sex uden gummi, for et meget lille extra beløb. 
personligt vil jeg aldrig gøre det, jeg mener og have en forpligtelse til og passe både på mig selv, men i høj grad også på mine gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Det tror jeg bestemt er unormalt. Især blandt danske kvinder. Og heldigvis for det. For mig er det simpelthen uforståeligt, at nogle tilbyder det.  Det giver et virkelig frastødende indtryk af en person, som er helt ligeglad med sin egen og andres sikkerhed - og som sikkert allerede 'har lidt af hvert' -(bemærk at dette ikke er en konklusion, men alene den følelse jeg får). Jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig en glædespige, som tilbyder sex uden kondom, kan være sygdomsfri. Det er jo ikke alene et spørgsmål om antallet af hendes seksuelle 'partnere', men også hvor gæsterne har været før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 5 minutter siden:

Det tror jeg bestemt er unormalt. Især blandt danske kvinder. Og heldigvis for det. For mig er det simpelthen uforståeligt, at nogle tilbyder det.  Det giver et virkelig frastødende indtryk af en person, som er helt ligeglad med sin egen og andres sikkerhed - og som sikkert allerede 'har lidt af hvert' -(bemærk at dette ikke er en konklusion, men alene den følelse jeg får). Jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig en glædespige, som tilbyder sex uden kondom, kan være sygdomsfri. Det er jo ikke alene et spørgsmål om antallet af hendes seksuelle 'partnere', men også hvor gæsterne har været før. 

Tænker det samme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
gry skrev, for 11 minutter siden:

Er lidt paf 

spørger fordi jeg gemmen flere af mine kunder er kommet til den viden at en bestemt GP spørger meget direkte kunderne uden de har ydet ønske om det, om de vil have sex uden gummi, for et meget lille extra beløb. 
personligt vil jeg aldrig gøre det, jeg mener og have en forpligtelse til og passe både på mig selv, men i høj grad også på mine gæster.

Dig om det;) Moralen stortrives jo  her på EG. Virkeligheden er en ganske anden:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
gry skrev, for 24 minutter siden:

Er lidt paf 

Kære Gry

Ja det er - desværre normalt at GP,er tilbyder samlege uden kondom, også danske " fornuftige" piger, prøv på sex sider som eks EG og skrive No condom i søge felt , og vupti kommer de første 5-10 stykker frem.

Jeg har talt med et par danske piger og de tager. Kr 200 ekstra, fordi prøveudstyret til og selv tjekke for kønsygdomme er dyrt !!!!, men havd hjælper det og undersøge ? Det svarer til og veje grisen og tro den  såvejer mere :-)

knus og Go dag til alle

Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex MED kondom? Kunne man så ikke ligeså godt lade være/gøre det selv?

P.s. jeg cykler også uden hjelm, er festryger og har fået flere klip i mit kørekort. Så ved du hvor skidt en fyr jeg er

Redigeret af Listepik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, så kom den diskussion op igen.

Jeg er ikke helt så skråsikker som @tzatiki, for sex uden kondom er, så vidt jeg kan læse mig til det bl.a. herinde på forum, blevet et konkurrenceparameter. Jeg er dog enig i, at det næppe er så udbredt blandt danske glædespiger som blandt andre grupper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er dog enig i, at det næppe er så udbredt blandt danske glædespiger som blandt andre grupper.

Hmmm...som alt andet i tilværelsen, ingen regler uden undtagelser...om man er hindu, eller baptisk, dansk eller anden herkomst er fløjtende ligegyldigt, har selv aldrig betalt ekstra uden for natural sex, men der er godt nok blevet filet jern uden i mange tilfælde, hvor der bare udviklende sig i den retning....også hos div danske piger, så glem jeres pudsen glorie :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke forstå at dette emne sætter sindene så meget i kog, hver gang det bliver bragt op. Alle har selvfølge lov til at ha’ deres egen holdning/mening til med/uden kondom, og forstår også godt argumentet, at sex med kondom er lidt som at spise karameller med papir på, men her slipper forståelsen så også op. Hvadenten risikoen for sygdomsoverførsel er lille eller stor, så er der en risiko, og jeg mener den enkelte, både GP men også kunden, har et ansvar for at sexuelt overførte sygdomme ikke spredes. Hvis man er så uheldig at blive smittet med en af de mere alvorlige sexsygdomme, som kræver hospitalsbehandling, så lægger man også samfundet til last. Så min opfordring er - lad os for Guds skyld passe på hinanden - brug kondomet :rolleyes:

Alle ønskes en god dag :) kh bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 1 time siden:

flere af mine kunder er kommet til den viden at en bestemt GP

Jeg kan da ikke lade være med at tænke at du har en bagtanke med dit indlæg .

Er du ude på at fjerne en bestemt konkurrent siden du formulere dit spørgsmål som du gør?

Hvorfor skulle dine såkaldte gæster dele den viden at de kommer hos den samme gp udover dig?

Jeg tror og håber da at det ikke er så udbredt som der gives udtryk for.

Uanset hvor lækker den pik er så kommer den ikke i nærheden af mine nedre regioner uden kondom. Så bør man overveje at finder et andet erhverv . Bare min holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi så også lige sørge for at ingen udveksler kys i kampens hede, og at der bliver anvendt slikkelapper hvis man skulle få den crazy idé at ville smage på varerne. Og ve den der bare overvejer golden showers og sprøjtehalløj. Uuuhhh det bliver bare så frækt når det er sikkert...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror bestemt ikke det er så normalt, som flere antyder her i tråden. Til gengæld oplever jeg af og til  (på bordeller), at nogle mænd siger, at “den og den giver uden”, og “den og den tager kun 400,-“. I håb om at presse på ydelse eller pris; så må man bare sige, “Den er god med dig, her dyrker vi kun sikker sex og intet under xx kr.” ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Gry.

Ved ikke, hvor almindeligt det er. Jeg har aldrig fået samleje tilbudt, hverken af piger på etablerede bordeller eller af de udenlandske på "det frie marked". Superfransk er jeg blevet tilbudt, som regel som en naturlig del af legen. En enkelt, der er på et af de etablerede steder, giver mig superfransk, når jeg kommer lige fra badet...og jeg bader altid inden, hvis muligheden er tilstede.

Den eneste, jeg har samleje med uden, er Frutimeren. Hun er (såvidt jeg ved) mig tro og hvis hun boller udenoms, så beskytter hun sig (ligesom jeg). Dengang hun havde andre, beskyttede hun sig altid (sagde hun og jeg valgte at tro på hende).

Så jeg får det ikke tilbudt og jeg har heller ikke lyst til det, jeg kan sagtens nyde GPens fisse, selvom der er et meget tyndt lag gummi mellem vore slimhinder.

Ahh, kom lige i tanker om: En gang fik jeg det tilbudt på Artemis. Der blev ikke spurgt, men under de indledende lege kom fissen tættere og tættere på og spidsen gled lidt ind, hvorpå jeg straks trak mig tilbage og efterspurgte kondomet. Det kom på og så gik det ellers videre.

Men jeg har heller ikke fået fartbøder, spritdomme eller klip i kørekortet. Jeg er nok for forsigtig.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan jo se det som det frie marked i en liberal verden. Man kan jo snakke om latterlig moral og være sarkastisk og sammenligne med at ryge, få fartbøder og i det hele fremstille sig selv som en eventyrer med en fri sjæl i modsætning til alle feje stakler.

Men man kunne jo også eventuelt konstatere at det måske hænger sammen med et usundt og uregleret marked hvor pigerne føler sig mere og mere presset - af økomiske omstændigheder, af kyniske pimps ... whatever.

For aldeles uanset hvad så tror jeg ikke ret mange af de piger der tilbyder sex uden, komme i numsen uden etc etc - næsten udelukkende østpiger - gør det for at det er frækt, sexet og liderligt. Og selvfølgelig kan man skide på det, men lige at fremstille kynisk udnyttelse på et usundt marked som noget for frie og eventyrlige sjæle er en moralsk paradoks.

At det så kan ske i kampens hede er noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nacho

Der er kommet lidt et skred omkring dette. Nok fordi at den yngre generation ikke er vokset op med skræmme hiv kampagner ligesom os det var unge i 90erne. Plus at generel opfattelse er at HIV er jo ikke noget man dør af nu om dage. 

Jeg kan love dig for at vi huskede kondom i 90erne, jeg var skrækslagen for at få HIV. Når jeg bliver testet siden frygten stadig i mig når jeg skal have resultat af vide, selvom den altid er negativ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvorfor skulle dine såkaldte gæster dele den viden at de kommer hos den samme gp udover dig?

Ja. Tænkte lidt hen ad det samme. Tror sgu aldrig jeg har nævnt over for en pige hvilke andre piger jeg tidligere har besøgt. Jeg kan ikke se noget formål med det. Det svare jo til at en pige plabre løs om Carlos og Jose og hvem hun nu ellers har underholdt. Det er da noget af et turn off. 

Hvis jeg var arbejdende pige, ville jeg da smide en sådanne fyr på porten. Ikke pågrund af de ydelser han har fået andet andetsteds, men fordi han åbenbart hellere vil være sammen med hende, han snakker om, end med mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 5 timer siden:

Er lidt paf 

Det vel nogle dårlige kunder du har, de forsøger vel at presse dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Boon Lott skrev, for 5 timer siden:

Dig om det;) Moralen stortrives jo  her på EG. Virkeligheden er en ganske anden:P

Kære Boon Lott:)

- ja virkeligheden er meget anderledes - og Gud være lovet for det.

Nu er moral jo mange ting, - det er også at sige et og så gøre noget, og det er vist det du hentyder til.

Det kan også være 2 x dobbeltmoral.

- - -  jer der render på bordel:wub::wub::wub::wub: eller besøger GPér:wub:  ved i hvad jeres kæreste/kone laver når i ikke lige er i nærheden??? - -  knalder hun også udenom??? - - og måske tilmed uden gummi:P.

Jeg læste for noget tid siden at kvinder har overhalet mænd hvad angår utroskab - de er over tid blevet mere flittig med fissen andre steder end hjemme i ægtesengen:) - -  kvinder er blevet mere utro end mænd - - - godt gået piger - og det mener jeg vitterlig!!!!! - så bliver der nok noget mere fremmed fisse:wub: tilgængeligt ude i dating for os single mænd

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Connoisseur skrev, for 4 timer siden:

Sex uden kondom er da meget fint, men hvilken forklaring kommer man liiige med når partneren er blevet smittet med en kønssygdom.  :mrgreen:

..det er julemanden, som har lokket en i uføre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt på linie med Frodige Ida. Det kunne nemt være at Gry har en glædespige konkurrent, som er mere succesfuld og har flere gæster end hende, selvom Grys konkurrent dyrker sikker sex. Det næste gry gør, er sikkert at hænge vedkommende glædespige ud med navn foran sine gæster og til sidst herinde. Der kan være meget jealousi blandt piger på danske bordeller og hvis der ikke findes en stærk leder i bordelmutter, får det lov at udarte. Desværre hopper vi gæster lige i gyngen hver gang. Vi bør som gæster holde os ude af den diskussion med mindre, der er tale om en generel diskussion om sikker sex. Ellers risikerer vi at uskyldige glædespiger bliver hængt ud her og på nettet generelt.

Beder om at moderator følger med i diskussionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror bestemt ikke det er så normalt, som flere antyder her i tråden.

Ok...du syntes ikke det er normalt, så kan du jo også fortælle os hvad der er normalt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er aldrig blevet tilbudt sex uden gummi hos en gp, så tvivler på hvor normalt det er. Fransk uden, er til gengæld en anden sag, og her er mit indtryk at det er ret udbredt.

Der er nok ingen tvivl om at folk især under 30 ser lidt mere mildt på brugen af kondom. De er heller ikke vokset op med samme frygt for hiv som os der har rundet 40. Ja, i dag kan hiv forhindres i at udvikle sig til aids via medicin, men at skulle leve resten af sit liv på medicin med ikke ubetydelige bivirkninger, er nok til at “skræmme” mig. Desuden er der jo risiko for flere forskellige sygdomme end “bare” hiv. Så når ettallet skal dyppes i honningkrukken, så foretrækker jeg gummi, med mindre jeg er med en fast partner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu læser jeg sjældent annoncer, medmindre der er linket til dem i anmeldelser. Men alligevel synes jeg, at jeg påfaldende ofte støder på vendingen "without comdom". Det siger vel lidt om det segment, der tilbyder det, for danske piger ville vel skrive tilbuddet på dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...