AlfaN 2236 Skrevet 11. November, 2019 Onkel Reje skrev, for 35 minutter siden: Nix, jeg har fistet den lille Græker. Er det hende der før kaldte sig Emily Greece? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 11. November, 2019 AlfaN skrev, for 4 timer siden: Er det hende der før kaldte sig Emily Greece? Præcis, det var navnet på annoncen, da jeg prøvede det med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 11. November, 2019 Onkel Reje skrev, 1 time siden: Præcis, det var navnet på annoncen, da jeg prøvede det med hende. Har kigget på hendes nye billeder mange gange og kunne ikke kende hende. hende har jeg også haft hånden op i, dog kunne hun ik få den helt op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Amager Skrevet 11. November, 2019 Rudolfski skrev, den 3.11.2019 at 19:47: Godaften Har i flere år tænkt og fantaseret om at prøve fistfucking. Det skulle efter sigende, være magisk for begge parter, når en hånd først glider helt ind. Det må jeg altså prøve, koste hvad det koste vil, tanken driver mig til vanvid Men har i nogle anbefalinger til en sød pige, som kunne give mig denne oplevelse..? Gode tanker og store forhåbninger herfra, god søndag aften. Rudolfski PS. SJÆLLAND Har du checket div swinger og S/M klubber i kbh området? Jeg tænker der må være nogle dér som kunne være interesserede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 13. November, 2019 fistlover06 skrev, den 11.11.2019 at 06:40: Prøv at skrive til Littlelady på [email protected] - hun kan rigtig godt lide at blive fistet Og så er hun pisse fræk og med på lidt af hvert. Hvor holder hun til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fnico Skrevet 27. December, 2019 Liver lige denne tråd op igen kære brødre og piger Er der nogle nye beretninger om kvinder der er værd at besøge hvis man skal give sig i kast med fisting? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 27. December, 2019 Fnico skrev, for 48 minutter siden: Liver lige denne tråd op igen kære brødre og piger Er der nogle nye beretninger om kvinder der er værd at besøge hvis man skal give sig i kast med fisting? Er du på sugardating? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 30. December, 2019 Tekla i Darkroom No 1 kan Fist fuckes, og hun nyder det tydeligvis for safterne driver af hende når man gør det. Søge Tekla på annoncelight.dk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 208 Skrevet 30. December, 2019 AlfaN skrev, den 27.12.2019 at 17:03: Er du på sugardating? Er der kvinder på sugardaters.dk som modtager fisting? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 30. December, 2019 Jensen skrev, for 3 minutter siden: Er der kvinder på sugardaters.dk som modtager fisting? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 30. December, 2019 SpankingSub skrev, for 6 timer siden: Tekla i Darkroom No 1 kan Fist fuckes, og hun nyder det tydeligvis for safterne driver af hende når man gør det. Søge Tekla på annoncelight.dk Har overvejet hende MANGE gange. Vi har bare ik helt samme holdning til hår desværre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fnico Skrevet 15. Juli, 2020 Godmorgen allesammen, Jeg tænker lige at live op i denne tråd igen, Da jeg er nysgerrig efter om der er nogen der har prøvet nogle nye GP’er som tilbyder fisting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. Oktober, 2020 God idé med at live tråden op. Der er ikke rigtig nogle piger, hvor det står på menuen..Angelina hos Pussygalores, måske? ...og pludselig vågner man op og tænker: "Dét fik jeg aldrig prøvet på pigen". PS. Har en meget lille hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) fistlover06 skrev, den 11.11.2019 at 06:40: Prøv at skrive til Littlelady på [email protected] - hun kan rigtig godt lide at blive fistet Og så er hun pisse fræk og med på lidt af hvert. Har du et link til hendes annonce? Fandt det selv https://annoncelight.dk/showad/274964 Redigeret 4. Oktober, 2020 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 4. Oktober, 2020 Lasselas skrev, for 3 timer siden: Har du et link til hendes annonce? Fandt det selv https://annoncelight.dk/showad/274964 Annoncen er fra maj 19. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 5. Oktober, 2020 Ok så pyt, så lægger jeg røv til. Hvis din hånd ikke er for stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 167 Skrevet 18. August, 2021 Simone i Tåstrup tager imod fist - absolut et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg