Hop til indhold
Rejsenetværk

Vi mødes i chatten

Recommended Posts

Vi har haft flere tråde om, at Eroguide.dk ikke længere har en chat, iblandt denne:

Som I kan se har brugeren Lake oprettet denne chat til os:

Eroguide
http://www.chatzy.com/12701271782046 

Den fungerer udmærket, og jeg vil opfordre til at vi bruger denne tråd til at anmelde tidspunkter, hvor vi kan mødes i den chat.

Jeg lægger ud :)

Vi mødes i chatten søndag den 3/11 kl 20:00 

Skriv gerne i denne tråd, hvis man kan møde jer også kl 20.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøver at være der, det var hyggeligt nok sidst vi var nogen stykker på samtidig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

det var hyggeligt nok sidst vi var nogen stykker på samtidig.

Ja det var  hyggeligt. :-)  Jeg kigger forbi chatten i løbet af aftenen, jeg når det dog ikke til klokken 20.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, 1 time siden:

Ja det var  hyggeligt. :-)  Jeg kigger forbi chatten i løbet af aftenen, jeg når det dog ikke til klokken 20.

Jeg er der nok også først om en times tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh har lidt problemer, jeg har ellers været på ?

Name/alias in use
This name/alias is being used by a registered Chatzy user. Until that user enters the room with another name/alias, it will be reserved for him/her.

(If you are the registered Chatzy user, you must log into Chatzy before you can enter the room with this name/alias.)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Må opgive

Måtte oprette et nyt nick da Rejsenetværk var reserveret, og nu svarer en anden mig i mit nick, og påstår at han er Rejsenetværk.

Beklager :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis du opretter dig på siden med din mail, så kan andre røvbananer ikke bruge dit nick fremover. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Hvis du opretter dig på siden med din mail, så kan andre røvbananer ikke bruge dit nick fremover. :)

Det er for sent nu, der er en der har hugget mit nick og bruger det derinde :angry:

Jeg måtte selv oprette et nyt med min mailadresse, fordi mit eget stod som reserveret.

Det havde jeg ellers brugt uden at oprette mig, og nu er der en der påstår at han er mig, når vi er online samtidig.

Sikke nogle problemer det kan give - vi får se :angry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Det er for sent nu, der er en der har hugget mit nick og bruger det derinde :angry:

Jeg måtte selv oprette et nyt med min mailadresse, fordi mit eget stod som reserveret.

Det havde jeg ellers brugt uden at oprette mig, og nu er der en der påstår at han er mig, når vi er online samtidig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Prøv igen, nu hvor de ikke længere er på chatten, hvis du har tålmodighed til det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 4 minutter siden:

@Rejsenetværk - Har du helt givet op på chatten?

Ja, der er en som har oprettet sig i mit nick, og påstår at han er mig.

Nu kan jeg ikke oprette mig, og bruge den chat.

Så ja jeg har opgivet chatten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Må opgive

Måtte oprette et nyt nick da Rejsenetværk var reserveret, og nu svarer en anden mig i mit nick, og påstår at han er Rejsenetværk.

Beklager :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Uforskammede karl. Intet mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Uforskammede karl. Intet mindre.

Jeg kunne åbenbart have sikret mig mit nick, ved at have oprettet mig som bruger, men før en anden tog det, kunne jeg logge direkte på og chatte.

Men det må jo desværre betyde, at vi ikke kan regne med at nogen, er dem som de giver sig for at være inde i den chat.

Vi kunne måske have levet med det, hvis vi ikke oplevede at nogle misbrugte muligheden for at give sig ud for en anden, end den de er, men vi har altså sådant et menneske iblandt os her på EG - desværre.

Chatten er savnet, men åbenbart også for dyr en service at opretholde til for få brugere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kunne åbenbart have sikret mig mit nick, ved at have oprettet mig som bruger, men før en anden tog det, kunne jeg logge direkte på og chatte.

Men det må jo desværre betyde, at vi ikke kan regne med at nogen, er dem som de giver sig for at være inde i den chat.

Vi kunne måske have levet med det, hvis vi ikke oplevede at nogle misbrugte muligheden for at give sig ud for en anden, end den de er, men vi har altså sådant et menneske iblandt os her på EG - desværre.

Chatten er savnet, men åbenbart også for dyr en service at opretholde til for få brugere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg har været ude for det samme på "alternative" fora, hvor nogen har oprettet sig i mit nick og gjort alt for at skandalisere mig. Det er rent identitetstyveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har været ude for det samme på "alternative" fora, hvor nogen har oprettet sig i mit nick og gjort alt for at skandalisere mig. Det er rent identitetstyveri.

Med det nick du har, er det altså lidt griner at du er forarget over at nogen har "taget" noget fra dig :lol:  :lol:   

Tyv tror...... :P 

Men bortset fra det, så kan jeg da godt forstå dig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er godt nok underligt at nogen gider den slags. Man bliver tilbagevendende forbavset over hvad små nedrige personer vil bruge deres krudt på :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 3.11.2019 at 13:19:

Vi har haft flere tråde om, at Eroguide.dk ikke længere har en chat, iblandt denne:

Som I kan se har brugeren Lake oprettet denne chat til os:

Eroguide
http://www.chatzy.com/12701271782046 

Den fungerer udmærket, og jeg vil opfordre til at vi bruger denne tråd til at anmelde tidspunkter, hvor vi kan mødes i den chat.

Jeg lægger ud :)

Vi mødes i chatten søndag den 3/11 kl 20:00 

Skriv gerne i denne tråd, hvis man kan møde jer også kl 20.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

I aften kl. 21.00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lake skrev, for 5 minutter siden:

I aften kl. 21.00

Prøv at læse i tråden, hvordan det gik sidst jeg forsøgte at samle folk i den chat.

Vi kan bare ikke stole på at vi er dem, vi giver os ud for :(

Det er der vel ingen anden løsning på, end at EG igen indfører sin egen chat.

For nogle af os er det et kæmpe tab, at vi ikke længere kan mødes i  chatten, og privat i chatten.

Chatten har haft op og nedgangstider, og det tror jeg at den vil kunne få igen.

Men chatten bliver åbenbart kun set som en udgift,  og ikke at den løfter den samlede oplevelse af at være bruger af EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at læse i tråden, hvordan det gik sidst jeg forsøgte at samle folk i den chat.

Vi kan bare ikke stole på at vi er dem, vi giver os ud for :(

Det er der vel ingen anden løsning på, end at EG igen indfører sin egen chat.

For nogle af os er det et kæmpe tab, at vi ikke længere kan mødes i  chatten, og privat i chatten.

Chatten har haft op og nedgangstider, og det tror jeg at den vil kunne få igen.

Men chatten bliver åbenbart kun set som en udgift,  og ikke at den løfter den samlede oplevelse af at være bruger af EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det vigtige er at oprette sig som bruger.   Det lykkedes så ikke for dig, fordi der er en spammer (Psyko-Børge) på spil.  Så må du finde et andet brugernavn.  Fx Den Rigtige Rejse.   Det finder vi nok ud.  Der er nok også grænser for, hvorlænge Psyko-Børge gider blive ved.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lake skrev, for 1 minut siden:

Det vigtige er at oprette sig som bruger.   Det lykkedes så ikke for dig, fordi der er en spammer (Psyko-Børge) på spil.  Så må du finde et andet brugernavn.  Fx Den Rigtige Rejse.   Det finder vi nok ud.  Der er nok også grænser for, hvorlænge Psyko-Børge gider blive ved.  

Er jeg pt den eneste som det er gået udover, eller kan nogle måske gå for at være dem som de påstår at de er, uden at være det?

Simpelthen fordi de rigtige nicks, måske ikke aner at de bliver misbrugt?

Det er en ubehagelig tanke, hvis det er præmissen for at kunne bruge den chat.

Venlig hilsen

Rejenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Er jeg pt den eneste som det er gået udover, eller kan nogle måske gå for at være dem som de påstår at de er, uden at være det?

Venlig hilsen

Rejenetværk

Nej, du er ikke den eneste, hvis navn bliver brugt, men personen er ret ensporet og nem at spotte, så det skal ikke tages så tungt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venlig hilsen

Rejenetværk

Jeg er regjistreret som Lake, og det er der ikke andre der kan bruge.   Men Psyko-Børge har været inde som "Lake_."    Det var et problem i starten indtil vi fandt ud af at der er en blokeringsfunktion til højre.  Trykker man på den, ser man ikke hans ævl for en tid.  Jeg tror det er 12 timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...